Beiträge von Silberrrücken

    Ich han 2 Kollege, eine mit dä Kilogixxer (Fahrpraxis 6 Jahr), dä ander mit dä SpT (Fahrpraxis 3 Jahr). Schnälli Kurve und Beschlünigung: ganz klar d'Gixxer. Alles anderi: d'ST. Dä mit dä SpT fahrt däm mit dä Kilogixxer i änge Kurve regelmässig dävo. Zum eine, wil er di änger Linie chann fahre und zum andere, wil er schnäller us dä Chere usebeschlünige chann. Nur wänn d'Verbindigsgrade zwüsched zwei Kurve chli länger isch, holt dä mit dä Kilogixxer uf. D'StT leit ca. di gliich Performance häre, wie d'SpT, bzw. isch sogar no wändiger, hät eifach nöd so en Dampf une use.

    DonBosco: Das wür heisse, dass d'Tuono schnäller wär we d'SpT! Das chann mer bim beschte Wille nöd vorstelle.

    Selbstverständlich ohne Modifikationen. Beide Bikes "von der Stange".

    Allerdings verliert die R1 nicht nur beim Beschleunigen aus der Kehre, sie kann die Kehre auch nicht so eng fahren, wie die ST. Ich kenne zwar die R1 nicht, aber sie dürfte diesbezüglich kaum besser sein, als die Kilo-Gixxer, und die kenne ich.

    Zitat

    Original von Jazzmonster
    Silberrrücken:
    Wenn du denn ganzen Beitrag liest, wirste merken das ich es eingesehen habe... :winking_face:

    Und das mi der Speed Triple durfte ich gerade vor kurzem Testen.

    halwegs erfahrener R1-Pilot
    gegen
    relativ unerfahrenen ST-Pilot mit geliehenem Bike(Mich)

    auf der Strecke
    BELP - GUGGISBERG:

    R1 = 0 Chance! :face_with_tongue:

    Hab's schon gelesen. Wollt's nur noch mal bekräftigen. Und ich meinte nicht die Speed Triple, sondern die Street Triple. Bereits die reicht aus, um auf einer kurvigen Strecke eine R1 abzuhängen.
    Edit: oder meintest du Street Triple? (einmal schreibst du Speed Triple, das andere Mal ST)

    Zitat

    Das war aber ein ziemlich schlechter "halbwegs erfahrener R1-Pilot" :face_with_tongue:
    Oder der "relativ unerfahrene ST-Pilot" war jenseits der Vernunft mit seinem bis dato unbekannten Untersatz unterwegs. :smiling_face_with_horns:

    Genau, sag mal, was gibts denn jetzt? Ich hoffe immernoch, dass du dich von KTM abwendest.

    Zwei gleichgute Piloten - einer mit R1, einer mit ST - Passstrasse: was glaubst du, wer wem davon fährt?

    @Jazzmonster: Wenn du dich von einer R1 in den Bergen, also auf stark kurvigen Strassen nicht abhängen lassen willst, reicht bereits die Street Triple. Damit wirst du die Superbikes sogar eher abhängen. Und auf Autobahnen willst du mit den von dir genannten Bikes eh nicht lange fahren.

    Aber wie es schon andere sagten: Das sollte kein Kriterium sein. Im Gegenteil. Wie ich das verstehe, bist du Anfänger. Wenn du versuchst, den R1 auf Landstrassen zu folgen, dürftest du bald einmal an einem Baum oder so enden.

    Zitat

    Original von McFear
    ...han mi au no welle vorstelle.

    Ich bin eine vo dene "Alte", wo sich i de third-life-crisis (ja, han vor 93i z werde) au no en Töff händ müesse zuelege. Fahr sit Ändi letscht Wuche mitem L am Arsch täglich mit minere Kante is Gschäft und uf (längere) Umwäge wieder hei; s lauft scho wunderprächtig und macht immer meh Spass.

    Ich freue mich uf spannendi Diskussione da inne und wott mich no bi de einte oder andere Stimm bezüglich Töffbechleidig bedanke.

    Al "no fear" McFear, de blau Schreck vo Züri

    Ich fahr au sit letschtem Summer mit em L ume.....und bin no 4 Jahr älter we du :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Bilbo
    Das wiederum isch e gueti Frag :ugly: Ha das scho paarmal gseh, wüsst jetzt aber nüm wo genau du das becho söttisch. Am beste du luegsch in en Modelllade mit guetem (!) agebot. Oder vilicht bimene Lampehändler. Ich würs eher bimene Modelllade probiere.

    Die Lampefarb in orange gits aber sicher, ich han grad erst letztens e Fluereszenzröhre (Fälschlicherwiis Neonröhre gnännt) i de Hand gha wo knallorange agmalet gsi isch, anes paar stelle isch aber d Farb abkratzet gsi :mad:

    Öb die Farb jetzt genau de Vorschrifte entspricht wüssti ned, aber ich weiss ned öb das überhaupt öpper uf de Strass überprüefe chönti. Ich glaub soo streng wird das Blinkerorange au ned gnoh, ich gsehne uf de Strass Blinker wo vo gäl bis zu rot gönd uf de Farbpalette :winking_face:

    OK, merci. Dänn lueg ich mal. Zumindescht als Alternative. Hoffe immer no, dass ich die Birli irgendwo find.

    Mini CBF600 (Jg. 2005) hät seriemässig orangi Blinkergläser. Sit 2006 händ's Klarglas. Die han ich mier jetzt zum uuswächsle kauft und bruch jetzt natürli orangi Birli, han jetzt aber folgendes Problem. Die normale Blinkerbirli hän um 180 Grad versesetzi Stift. D'Fassig a mim Bike isch au däm entsprächend. Orangi Birli händ aber alli um ca. 130 Grad versetzti Stift und passed drum nöd i mini Fassig.

    Wo find ich orangi Blinkerbirli mit um 180 Grad versetzte Stift.

    Zitat

    Original von Cedi
    senkrecht isch relativ.

    Sine isch konform, es isch wie mit de r�ckspiegel: E Mindestfl�chi isch vorgschribe und deswiitere na e E-Nummere. Also R�ckstrahler ohni E-Nummere = nix konform.


    Wege "nume zum vorf�hre dra tue und denah widr weg" wenn der eine hinedrii fahrt wenn du din t�ff am abig mal abstellsch und er seit du hetsch kes katzeaug drah gha, chasches vergesse das d'versicherig f�r de schade ufchunnt will: Din T�ff e so n�d de Vorschrifte entspricht und deshalb n�d in Verkehr gsetzt werde d�rf.

    ( glaubs aber ehrlich chuum dass da eini dumm tue w�rd, aber sie ch�nnts )

    I dä Verordnig Art. 77 und 140 staht aber nüt vo Mindeschtflächi. Det staht, dass dä Rückstrahler so aazbringe isch, dass er s'Liecht am stärchschte waagrächt und i dä Fahrzüüglängsachse reflektiert. Das heisst für mich, dass er Sänkrächt zum Bode muess stah, wil er ja au meh oder weniger parallel zum Bode bestrahlt wird. Bzw. Autoliechter schiined ja au nöd graduus, sondern eher chli gäg abe. Und wänn dä Rückstrahler no liecht gäg ufe zeigt, wird er no schlächter aagstrahlt. En Rückstrahler, wo nöd diräkt sondern schräg aagstrahlt wird, reflektiert nöd so guet. Aber ich wird dänn mal bim STVA fröge, zum ganz sicher gah.

    Wänn mer mal z'nacht underwägs isch und d'Bire vom Rückliecht dä Geischt uufgit (und das merkt mer ja au nöd grad), wird mer froh si, wänn mer no en Rückstrahler dra hät.

    Zitat

    Original von Peak
    salut ond härzlech willkomme. vell spass ond e huufe gueti diskussione.

    met was förmene browser ond betriebssystem oder grägt schriibsch du do es forum? wär cool, wennt dini zeichecodierig auf of iso-8859-1 chöntsch omstelle. de müend ned alli emmer wenns vo der en biitrag läsed of UTF8 wächsle :winking_face:

    Hm, ich benutze Firefox und de isch uf 8859-1 iigschtellt. Aber ich gsehn grad saelber, dass d'Umluut so komisch dargstellt werded. Das isch aber geschter Abig nonig de Fall gsi.

    Han hüt Infos gsuecht, öb Rückstrahler obligatorisch sind und öb die tatsächlich müessed sänkrächt zum Bode sii. So bin ich uf das Forum gstosse und han au tatsächlich mini Antwort übercho.

    Bin us dä Region ZH-Flughafe und fahre sit letschtem Früehlig es Naked-Bike. Genauer: ä 600er Honda CBF, wo ich jetzt grad am zwäg mache bin.

    Z'erscht mal hoi zäme. Bin neu im Forum und han das Forum genau wäg dä Rückstrahlerfrag au gfunde. Das Thema isch bi mir grad aktuell, wil ich ä anderi Nummerehalterig a mis Bike wett anemache.

    Hypi: Ich glaub, din Rückstrahler isch nöd Gsetzteskonform. Gemäss Wortluut vo Art. 77 vo dä Verordnig muess er Sänkrächt zum Bode sii.