Beiträge von denePt

    Morge zäme

    Ich han jo immer gseid dasich d händ vo dene Töffli loh, aber jetzt hani plötzlich ide Kollegin ires vor de Tür und sötts repariere :angry_face:

    Han s ganze mal zerleid und Greiniged (lufi, gaser, Pott usbrönnt) und mole nachegluegt wies mitem Zylinder usgseht....
    Zylinder sowit guet, kei extremi Riefe aber bim Cholbe heds mi zimlich überrascht daser ned nur am Cholbebode sondern auf uf die Site (Beidi Pleuel sitene) au verdräckt isch gsi.

    Han mer nüt witers debi überleid und s ganze wider zämeboued.

    Nur heds stöffli absolut e kei Chraft, ufem Ständer chanis scho ufebeschleunige aber wemer druffe hockt..... halb stund trätte zum vorwärtscho....

    D Kuppligsbeläg sind zimlich dunne aber äbe au das mitem Zylinder.

    Chönder mer do chli witerhälfe? Was selech zerscht mache, neui Kuppligsbeläg oder Zyl hone und neue Cholbe?

    Edit: Han mer jo d Frog scho sälbe beantwortet... mann mann mann, d Cholbering sind düre, event. au de Cholbe, drumm zweini Kompression==== Kei Leistig, chan aber auno zuesätzlich ade Kupplig ligge

    Hallo zäme!
    Vor genau enem Johr hanich die glich entscheidig müesse träffe. 125 oder en 600er drosslet.
    Ech han mich für en Aprilia RS 125 bj02 mit 16`000km entschide.
    Serschte isch de gross service gsi (neue Cholbe, Zyl hone, und süscht halt eifach verschleissteili).

    Wo sie denn glofe isch "stoltz ich war^^" beni begeisteret gsi, mer mues si nume richtig warmfahre und die "chli" RS mit irne 125kubikli chond locker mit ane drossltet GSX bj04 ane, vorallem ide Kurvene hönd die andere mit irne drosselte 600 vel meh müeh.... s esch eifach zwenig leistig für das Gwicht.

    Aber leider hed die Freud nid lang aghalte und ich han en Chlemmer gha..... verstopfti ölleitig O_o

    Tja, wemer sech ned so fürs Töffmeche interessiert söttmer sech lieber sone 4takter chaufe...... aber muesch di nid froge wenn sone chline lute 2takter dir am Arsch hängt:P

    Ou shit!!! Wemers halt nid sälber macht wirds seeehr tür. Ech han jetzt uf Ebay en guete händler gfunde, chamer entweder de zylinder ischicke zum neu beschichte oder de grad gege en neubeschichtete mit allem drum und dra itusche.
    Choschtefaktor
    neu beschichte: 180€
    neu beschichtete Zylinder mit cholbe und em dezue ghörige züg fur 350€