Beiträge von fippeler

    Auso, d'Polizei cha ned bestimme, wie höch d'Buess esch oder öb du de Schegg muesch abgäh. Das Ganze werd en Azeig gäh, wo as Strosseverchehrsamt ond ane Rechter geit. De Rechter entscheidet wäge de Buess ond s'Strosseverchehrsamt reglet da met em Schegg. Wenn die meine jo, den loufsch ond d'Prüefig werd sech äüä ou verschiebe.

    Es get no s'Ordnigsbuesse-Gsetz, do send so Sache denn wie kei Helm etc. =>http://www.admin.ch/ch/d/sr/7/741.031.de.pdf

    z.B. Art. 313, kei Helm, CHF60.-

    Zitat

    Original von fist Alpha Die 620er Motoren wurden nur bis 1998 verbaut, danach kamen die 640er LC4. :face_with_tongue:

    Greez

    Dämfau händs äxtra eini för me gmacht!! Mini esch uf jedefau en LC4, 620er gsi, 1. Inv. 2000. Modell 2000.

    Dänke ou, dass de Rossi noni ganz z'rächt chont met de Finke. Hoffe er bechont das no i Greff. Was aber secher esch, dass, ou wenn de Dotore de Reife im Greff het, er nöm so öberläge esch wie frühener (wenn öberhoupt no).
    De Stoner esch im Momänt eifach e Klass för sech.
    De Lorenzo, ig weiss ned, ergendwie chont dä mer chli gar arrogant ine. Esch ned so mi Fau (was me so am Fernseh gseht).
    Mi Favorit esch ou no de James Toseland.:top2:

    Aber die Öl-Scheiche händ scho chli öppis am Öpfu. Was die dört för en Fluetliecht-Alag ufgstöut händ...:stupid: Aber genial esch das Rönne gsi!!!!

    Das Problem vom nicht anspringen wollen hatte ich auch oft bei meiner Jg. 2000er 620er LC4. Ich habe mir oft einen runtergekickt, aber nichts ging. Anschliessend hat ein Kumpel von mir die Kiste mal richtig eingestellt, dannach gings immer auf den ersten oder zweiten Kick. Ne Batterie und demzunach auch Elektrostartet hatte mein Schätzelein nicht.

    Nei, Ordniegsbuesse werde niene gspicheret. Das esch es Gröcht wos get jo. Ossert du zausches ned, de werds nach de Mahnig ines ordentlechs Verfahre (Azeig) omgwäuzt. Aber wenns normal zahlsch, esches nach däm gässe.
    Faus d'Tschuggerei de jo grad vor Ort ahaltet, chasch du en Ordnigsbuesse grad Bar zahle. Ond de werd nome s'Kontrollscheld notiert. Meh ned. De weiss me nachträglech jo gar nöm, wär gfahre esch. Auso cha der das nachträglech gar ned akriedet wärde.

    Ond das esch es schwizerisches Gsetz, das esch öberau glich.

    En roti Ample öberfahre esch en Ordnigsbuess-Tatbestand ond fertig. Das choschtet 250.-. Egal wie lang die rot esch gsi. Es get en Izahligsschin und die Sach esch gässe. Es werd nienet regristiert oder ufbewahrt. Obwohls das emmer weder heisst.

    Töff oder L esch egal. Es werd alles glich behandelt.

    Ju ned so vöu. Nome so s'übliche. Natürlich s'chlinere Heck (weiss grad gar ned, wie das Deng hende heisst, wos KS dranne esch), chlini Blenker, Lenkerendspiegel, Superbike-Länker ond no angere Lenkerblei.

    Sösch esch no aues wies vo Afang a esch. Ond no aues legal...

    Zitat

    Original von Hanni-bal
    Was häsch du für eh Topf du häsch jo au eh Z??

    Ig ha no die originale, ca. 300kg schwäre Denger dra. Ergendwie gfaue mer die drom no. Guet, de Ton esch scho ned so de Hammer. Wäge däm ond ou us Gwechtsgrönd bi ig chli am omeluege för angeri. Nome leider ha ig mi Gäüdesu noni gfonge... Muess dä Cheib no go sueche...