Beiträge von fippeler

    Bi de Fenke chonts haut sehr druf a, wo sie choufsch. Bimene Mech send sie meistens türer aus beme sone grosse Reifehändler à la Pneu Frank oder so. Nome hät ig bi dene eifach ned s'Vertroue wäge de Qualität for arbeit.

    Am beste eifach chli omefroge.

    Öhm, ig wott jo ned stänkere, aber Ordnigsbuesse ond Azeig gets ned. Das werd aues ine Azeig verpackt. Do cha me de nöm de gnau Betrag adiere.
    Das heisst es get en Azeig wo die gnante Pönkt plus no s'Rächtsöberhole steit.
    Was ig no usegfonge ha esch, dass rächts ufem Velostreife verbi fahre erloubt esch, wenn du met em Mopped ennerhalb vo de Kolone rächts abbiegsch. Du dörfsch eifach wie gseit kei Velofahrer behendere.

    Da esch es huere dörenenand do. Schriebe jetzt mou de SVG-Kommision es Mail. Luege was do chont.

    Zitat

    Original von yzf-r108
    lääck de lorenzo het villicht grockt...yeaaa:rock: :rock: :rock:

    Ergendwie regt me de Lorenzo uf. Er chont för me extrem arrogant öbere. Scho i de 250er Klass. Er esch gar ned mi Fau.
    Klar, fahre chaner extrem guet. Da esch omestrette.

    Lostig ha ig no gfonge, dass de Raudis ond Co. so gseit händ, dass das ganze met de Chröcke etc. vom Lorenzo äüä ou nochli Schou esch... Naja.

    Aber de Stoner het eim chöne Leid tue. Wenigstens eschs jo aus Wet-Race gstartet worde.

    Es blitzt ja meistens rot, von dem her fällt das wohl schon auf. Wenns wirklich nur von vorne war, dann hast du Glück. Jedoch kanns auch sein, dass da noch einer oder zwei im Gebüsch oder Auto neben dem Gerät sassen und so deine Nummer ablesen konnten.

    Abwarten und du wirst es sehen.

    So, hab mir jetzt den BT-016 montieren lassen. Mal schauen, die der sich so anstellt.

    Töff-Fahrer: Diese Testberichte sind immer so ne Sache. Schau dir mal den Test zu den 1000er an. Die Kawa z.B. kommt da ja nicht gut weg. Und im einem anderen Magazin wurden die genau gleichen Moppeds getestet. Nur da schnitt die Kawa sehr gut ab! Auf Platz 1, glaub ich. Also so viel gebe ich auf die Tests nicht mehr... Wer mehr bezahlt oder ähnliche Gegenleistungen bringt, wird sicher auch besser bewertet.

    Aber das geilste beim Mech war, als da zwei süd-östliche Landsmänner mit ihren sehr aufgemotzten GSX-R und den leichten Sommerhosen kamen. Der einte brauchte einen neuen Hinterreifen. Zuerst verglich er mal optisch das Profil des BT-016 und des PP, welches besser zum Motorrad passte. Dannach wollte er unbedingt und um jeden Preis den PP 2CT haben. Nur beim betrachten seines alten Reifens bemerkte man, dass er den Bereich, welche die weichere Mischung war, gar nie brauchte. Das heisst der Reifen war in der Mitte total flach und aussen noch neu, wirklich neu!! Naja, auch solche gibt es...

    Zitat

    Original von Cedi
    Velostreife heisst ja nöd ohni Grund Velostreife :face_with_tongue: Gänzlich gilt, wenn die Autos im Stillstand sind, isches "Nicht einhalten Seines Platzes in einer Stehenden Kolonne" = 60.- Buess. Wenn am Rolle sind: Blinker Links und langsam dra verbi ( also so 5-10 km/h ) denn tüend d'Polizischte au nöd sooo Dumm, wenner aber meined mit 50-60 km/h drah verbi z'fahre müender eu nöd wundere wenn usenem Dunkle Opel Omega uf einmal sone Wiiissi Kelle mit Roten Liechtli usechunnt :face_with_tongue:

    Ig go mou das Grechtsurteil, oder die Wiesig go sueche, wo da met em Velostreife-Fahre stoht.
    Uf jedefau dörf me das.

    De geb ich doch ou no mi Sänf dezue. Auso, so dämlech dass es tönt, links anere stehende Kolonne verbi, PFUI! (Ordnigsbuess, 60.-)
    Rächts verbi, PFUI! ( Kei Ahnig was das get...)
    ABER... rächts ufem Velostreife anere Kolonne verbi, jo. Me dörf met em Töff ufem Velostreife anere Kolonne verbiefahre. Aber nome, wenn me debi kei Outofahrer ond Velofahrer behinderet. Me muess ou sofort, wenn e Velofahrer chont, de Radstreife chöne frei gäh. Aber das geit jo fasch ned, ohne dass me en Outofahrer behinderet. Es esch auso en zemlichi Gommi-Gschecht.

    Dämmlech die Gsetzeswäüt... :wand:

    Da met em Volvo esch klar jo. Aber er het jo ou nome 200PS.

    Aber ou Ford Focus ST het do ou chli sini Problem. En Hecktrebler chiem scho weder besser ts'rächt met de Leistig. Deför muesch dört haut eifach chli besser fahre chöne. En Frontrebler esch scho fasch weder Idiotesecher.

    Da esch eifach mini Meinig. Ig wörd nie meh eine met >200PS ohni Allrad choufe. Guet, ig wörd gloubs generell keis Outo me met so vöü Leistig choufe. Lieber en gnüegsame Diesu (werde gloubs langsam alt...)

    Ha jetzt ned ganz aues dore gläse. Nome so vöü, vo mer us gseh bruchsch öber 200PS Allrad-Atrieb. Alles andere esch nüt. Ig ha en Volvo V40 T4. Guet, es esch scho chli es älters Fahrzüg, aber scho met "nome" 200PS eschs im Räge mühesam zom fahre. Wenn me chli flott wot ibiege gömmelets nome.
    Oder ou met em Mazda 3MPS bi ig mou gfahre. Das chas eifach ned si. 260PS met somene Trockli. Wenn schon de de 6er MPS.

    Fahr zersch mou chli so ome wiener ab Wärch esch. De Tschipp chasch de emmer no drischrube.

    Ond nome no chorz wägem STVA, die merke meh, aus me meint. Wenn sie das usefenge, de gots ab uf Bärn (gloub ig) ufe Prüefstannd. Ond da choschtet aues sehr vell. Wenn de scho iträge lo.

    Ig ha e Frog bezöglech de Gommis (nei, ned die komische lange Loftballön...)

    Ond zwar bruch ig för mini Z1000 vore ond henge en Neue. Ig ha me jetzt, näbem Pilot Power, ou de BT-016 is Oug gfasst.

    Het scho öpper Erfahrig met denne? So wie ig chorz gseh ha send de DonBosco ond ou de greenvr6 scho mou met däm gfahre. Send die ts'Empfähle?

    Guet bi mim Fahrstil chonts eigentlech ned so druf a, aber er sött haut scho chli meh aus eifach schwarz ond rond si (obwohl s'zwöite scho sehr wechtig esch).

    Ig ha es zwöiteligs Läderkombi. S'Problem bi däm esch haut, wenns heiss esch, schwezisch ond wenns chaut esch führsch. Me muess eifach emmer die rechtigi Klamotte dronder aha.

    Aber rein von Schotz her dänk ig, dass Textil nöm vöü hender Läder esch.

    Hützutags esch de Kat eifach nöm i de Ändtöpf, sondern direkt onder de Maschene imene grosse Chöbu. Dör das chont das nöie Design vo de Ändtöpf. Sie chöne vöü chliner gstautet wärde, wöü jo äbe de Kat nöm dri muess. Was ou no dezue chont send emmer die strängere Abgasvorschrefte. Das werd secher ou no ifloss gha ha.
    De Grond wieso dass sie weder sietlech abrocht send esch wägem Schwärponkt jo. Wievöu das das so umsacht, kei Ahnig. Es get secher Fahrer wo da gspühre.

    Bem Bike (Downhill) merkt de das uf jedefau extrem, öb me es Radl metemne höche oder en tüüfe Schwärponkt het.