ZitatOriginal von JtC
... susch chani immer na mit de flinte 90 verbi gah
super...
ZitatOriginal von JtC
... susch chani immer na mit de flinte 90 verbi gah
super...
Aber jetzt nomou, wie esch das gange?
Das du es Fahrzüg nöi chasch ilöse bruchsch en anulierte Fahrzüguswies. Ond dä hesch du jo äüä ned gha oder?
Was esch das de för es BE-Schild gsi? Ömu ned eis wo för dä Töff, wo denne ondere Ar.. hesch gha, esch gsi? Was esch met em AG-Scheld gsi? Deponiert?
ZitatOriginal von Mercutio
ich habe schon vermehrt gehört, dass bei runtergenudelten reifen der ausweis entzogen wird.
Ja, dass kann es geben. Kommt auf die Vorgeschichte und das StVA drauf an.
Beim Mopped reichen 0.8mm ja. Aber beim Auto nicht. Weil mit dem Auto kann es regnen wie es will, es fährt trotzdem jeder mit mindestens 120km/h auf der Autobahn. Man merkt ja nichts im Auto. Obwohl auf dem Mopped ists schon so unangenehm, dass du freiwillig nicht mehr so schnell gurkst.
ZitatOriginal von Yam660
Minimalstrafe sind 100.-- (egal wie viele Reifen nicht den Vorschriften entsprechen)
Melde mich auch noch kurz.
Beim Auto ist es so, ein Reifen runter=> 100.-. Mehrere Reifen runter=> Anzeige. Und dann entscheidet das StVA und der Richter über den Scheck und die Höhe der Busse.
Beim Mopped wird es wohl gleich sein. Zum Glück wissen die meisten Zolipisten nicht, dass der Steg bei den Motorradreifen vielfach nur 0.8mm ist nicht wie bei den Autoreifen 1.6mm.
Die Superbikes sind doch seriennahe 1000er (ausser die Duc's) oder?
Was dürfen die eigentlich alles abänder gegenüber der Serie? Nehme mal an Federelemente, Auspuffanlage, Reifen und natürlich die Verschalungen. Was noch? Weiss das jemand?
Genau e so wies DeepZone beschrebe het, esch bi mer abgloufe. Aber das esch no bi de 125er gsi ond ou scho baud 10 Johr seder. Klar, de Expert esch ou no met em Outo hengenoche gorket.
Aber bimene Kolleg wo letscht Johr d'A-Prüefig gmacht het, bi ehm eschs ou no glich gsi. Er ond ig händ öisi Manöver ts'Honzeschwil henge am Möbel Märki müessi mache.
Ond sösch, siehe DeepZone.
Hoppla, das esch happig...
Das het keine verdient jo.
Nome esch das amigs so en huere heikli Sach.
Sött me so eine öberhoupt verfolge?! Er chönt jo dorch d'Schmier henge dra Gas gäh wie en Hohle. Bout en Omfau ond sterbt dört das. Aber es cha jo ou passiere, dass er abhout ond en Omfau bout und es stärbe no Onbeteiligti. Das chas scho grad gar ned si.
Strossesperrine, er fahrt drom ome, wicht us, störzt und sterbt. Chas ou ned si.
Fazit, me lot sie eifach lo fahre, wenn er uf normale Anhalteversuech ned ahaltet. Oder?!
Wär hät do fröid?!
D'Schmier cha mache was sie wott, es esch emmer fausch. Nome da wo dört passiert esch, esch fausch gsi.
Ond me weiss jo ou nie, was het dä Typ gmacht, wo do abhout?! Wieso esch ehm sis Läbe eigentlech egal, wenn er so omekorvt (er cha jo ou säuber uf d'Gosche gheie ond sech verletze)?
Het er nome de Töff klaut? Het er en Roub gmacht? Het er eine omgloh? Wie gseit, es esch schei...!
Ha, schlächti Planig!!!!
Nei seich, gratuliere ou ganz Härzlech!!
Ig muess haut nochli warte, bis ig nöm so zom schlofe chome. Es werd Novämber, auso schon im Winter, ond im Sommer bend ig de amigs es Wägeli heng a Töff!
So, ändlech ha ig mou chli Kilometer met de nöie Fencke abgspuelet.
Ond ig muess säge, ig bi positiv öberrascht. Zom Vorgänger, am BT014 wo ig montiert ha gha, sends Wäüte!
Er esch vöü stabiler i de Korvene, reagiert so guet wie nüt wen me met em Gas spöüt ir Kurve. Das heisst er kippt ned i oder stöüt sech bem brämse ned uf. Äbäso esch er schön handlech ond bietet för mini Verhäutniss meh als gnueg Grepp.
Zo de Kilometerleiste ond generell zom Verschleiss cha ig haut no nüt säge.
Uf de letschte Tour ha ig mou no de Töff met em Kolleg tuscht. Er het de PP 2CT drofe ond de BT016 esch secher ned schlächter. Er het me no fasch chli stabiler dönkt. Ah jo, de Kolleg het ou en Z1000 wie ig. De einzig Ontesched vo öisne Töffe esch d'Abstemmig vo de Fäderig. Vo däm här chames haut scho ned 1:1 metenand vergliche.
Fazit: Esch en geniale Pneu ond cha ne nome witermpfähle.
Leider ned mine. Ha ne nome aus Ersatz becho, wöü mini Z im Service esch...
Aber die Uspöff.... saber... schad send die ned för die auti Z zuegloh.
[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/PICT0004-5SMf(800x600).jpg]
ZitatOriginal von EpimenidesBi 15 isch de Lappe weg, oder?
Hoppla, besch dämfau ou Passivmetleg bi de Zörcher worde?
@Epi: Muess ned si nei. Wenn sösch emmer en guete gsi besch dröckt s'STVA vellech nomou es Oug zue.
Öhm, mou e blödi frog. De töff bruch doch gar kei Blenker oder?
Auso ig ha a minere KTM nie dra gha ond ha nie Problem becho. Ha haut eifach emmer ergendwie Zeiche müesse gäh (Händli oder Fuess).
Ah jo, gseht geil us dini Kawa
Dänk bi Meche ond Reifehänlder...