ach jo stimmt..!
iz hani di ganzi zit nur dra dänkt, dassi grad mit 18i
e 125er darf fahre..aber ja nur mit max 11kw 

de wirdi die prüefig sowieso mache!
aber isch das nur grad einisch praktisch fahre oder
nomol 2-3 kürs und no e art theorie-ungerricht (ähnlich wie VKU, nur no uf töff spezialisiert..)?
ja also für mich stoht folgendes fest:
wenn ich afo töfffahre, denn e (super)sportler à la RS 125 bzw. GSX-R 600..ZX-6r usw.. (d suzuki findi troumhaftschön (ab 05/06) und söll jo agäblich nid sone extremi rennposition wie z.b. e R6 ha, eher e bitz komfortabler!?
könnt ihr mir öpe säge, was d prüefig so choschtet alles in allem?
ich bi drum momentan ir Handelsmittelschuel und has jetz no grad seehr sträng (wäge dr bilingue usbildig) und ha no praktikum dr ganz juni.
när wetti eigch e näbejob anä (ev. migros ar kasse^^..kolleg machts für 800.-/monat für 10h bügle pro wuche --> ~20.-/h).
de chönti mer chli es bild mache, was näbem bike und dr usrüschtig no alles zämechunt.
bruchi eigch no angers zuebehör (paar wärkzüg, ständer usw) oder chäm "nur" no es läderkombi, stifle, nöie töffhelm, töffstifle und ds permis 
fahre nämli momentan miteme caberg helm für 169.- (de ganz billig^^) wöu das praktisch dr einzig isch, wo is helmfach passt X)
när hani no fo dr mofazit här en IXS helm (NP so um di 300.- gsi) aber de chäm eh nüm in frag!
merci für öichi ungerstützig!
und ebe, was wäre suscht no (usser RS125, Mito und di baldig TZR 125) für strassesportler mit 125ccm ufem markt?