Beiträge von speedtriple.ch

    morgens,


    sicher en guete töff, aber japaner sind halt ned min fall und drehorgle au ned. aber jedem das seine, susch würded mier ja all de glich bock fahre :grinning_squinting_face:


    das mit em sb-länker... scho wieder das leidige thema. de eine gfallts, de andere ned. de durchschnittstöff-fahrer fahrt eh entspannter und somit schnäller mit sb-länker. da cha jetzt jede schribe was er wott, es isch bewise das es so isch.


    triplegruess

    wenns ned din fehler isch, definitiv neus ghüs. scho elei wills ned hebe wird mit schweisse/chläbe. und wenn de bock mal wotsch verchaufe, denn muesch wäg so öppisem meh als 300 stutz abe mit em priis. hesch rächtsschutz? wenn ja, sofort ischalte.

    Zitat

    Original von Peak
    a jo. no öpis. weiss öper, wemer usghertete harz weder osemen gscherli use brengt? bzw wemer de pesel weder suber brengt? hane glaub chli lang lo sto :face_with_rolling_eyes:


    hoi peak
    zersch mal mis beileid zur kaputte schale - aber schön gflickt hesch es! hoffe hesch d schale vor em laminiere chli mit schlifpapier bearbeitet... das mit em pinsel und em gschirli... nime ah, isch 2K chläber gsi. denn isch für de pinsel zimli sicher firabig. wüsst nüt, was das züg wieder weich macht... aber us de schale bringsch es evtl wieder use, wenn de liim hert isch und d schale en sehr glatti oberflächi het. try it.
    triplegrüess
    robin

    Zitat

    Original von Linkin
    und wäns ganz bequem und langwilig wotsch ha, dän chaufsch dir än gynäkologestuel... :grinning_squinting_face:


    e gschidi sitzposition het gar nüt mit langwilig z tue. isch amigs glatt wie d dame und herre vo de stummellänkerfraktion sich d päss ufquäled... sorry, aber s isch bewise. uf kurvige strecke (öffentlichi strasse, nix rännstrecki) isch de normal begabt töfffahrer mit stummellänker weniger schnäll und sicher underwägs wie mit emene grade länker. d möchtegern-rossis werded jetzt degägehebe, ich weiss. :grinning_squinting_face:


    aber jedem das seine. würd eifach ned uf es paar ps meh oder weniger luege, spilt kei rolle. besser en gschidi abstimmtig vom gsamtpaket.


    triplegruess
    r.

    Zitat

    Original von Peak
    lueged eifach gnau, wo dass die tankpads a gmacht wärded. zo mim töff hed mol es paar gä wo am motorblock a gmacht wärded. etz chönd er öich vorstelle we scheisse das cha cho, wenn de töff öber de bode gleitet ond a de pads ahänkt. de werd de d rep verdammt trür...


    stimmt genau. wenn d sturzpads ahänket, denn wirds sehr sehr übel. cha der au de rahme ruiniere. isch 50/50, ob s billiger oder tüürer wird. uf de rännstecki machts sicher sinn.


    @Dark_Force: 55Nm und "so fescht wies gaht" isch en riseunderschied! wenn d schrube am rahme oder motorblock isch, denn uf jede fall mit drehmomäntschlüssel ussert hesch schruubererfahrig. aber voll azieh isch sicher ned d lösig.

    Zitat

    Original von Spike
    Also bi mir Händler isches so das wennmer ihn ünderstützt er eim au entgege chunt mit de Priise usw. Bin de Meinig das en guete Kontakt zum Händler au was wert isch.
    Guet, chunt halt au immer chli uf de Hüänhdler aa. Ich han di beschte Erfahrige mit chlinere Buude gmacht wos auno freud ade Sach händ und nöd nume uf de Stutz lueged wie i gwüsse grössere Töffgschäft :face_with_rolling_eyes:.


    genau, mängmal isch es gold wert en guete rat z becho und defür amigs es paar franke meh als bim discounter abzdrucke!

    de drag-race fans chan i nur


    http://www.nitro-olympx.de


    empfehle. bi scho 3 mal gsi, isch immer wieder geil. vor allem d jet-dragster. ned so hammer beschlünigung, aber 20 meter näbe emene jettribwerk mit nachbränner z hocke isch öppis vom geilschte. und wer top-fuel dragster nur im fernseh gseh het, de weiss vo gar nüt. erschtens vo de lutstärchi her und zweitens vo de beschlünigung. gsehsch gar ned richtig wie die beschlüniged. en chlapf und weg sind die dinger. mues mer gseh ha.


    no mini meinig zum golf/evo, etc... golf :kotz: , de evo isch zwar technisch top, aber optisch find i de au voll zum :kotz: isch eifach es huere chilbi fahrzüg. flügel und so gugus für uf öffentliche strasse. ja genau, muesch sicher ha...


    und vo optischem getune resp "zwägmache" halt i grad gar nüt. mues bräche... ha mer au scho überleit min s3 z chippe, aber d fahrbarkeit lidet mer z fescht und problem hesch nachher au nur no. zeigt sich im audi-speed forum meh als dütlich. offni pop-offs sind au so en pubertierende scheiss. raucht die schissi nachher wie en diesel bim schalte, will de isprützrächner voll nüm druschunnt, aber isch voll geil, hä... nomal :kotz: so fertig glaberlet...


    ha i de speedy au en powercommander drin, aber meh als 60 läuf gmacht uf em prüfstand und alles suuber abgstimmt. irgendwo han i no en kurve, mues mal sueche. tue sie denn mal poste...


    triplegrüess

    jetzt fangt das da au a... mini meinig zu dem thema:


    bim auto keis problem, fahre audi und d amag isch ned druf agwise, dass ich det sautüüri pneu gang go chaufe. au bin i det nie zum öppis frage.


    bim töff isch es andersch. vil töffhändler sind uf die paar franke agwise und werded (zurächt) sauer, wenn mit eigne pneu/öl/etc. chunnsch. vor allem wenn mer susch amigs mit chline "problemli" gaht go frage und erwartet, dass sie sich ziit nämed. isch halt es gäh und näh.


    ned das es ändet wie in dütschland. die ganz geiz-ist-geil mentalität het au ire bitrag zu irere ned ganz es tüüfe arbeitslosigkeit gleischtet...


    wie gseit, mini meinig.


    triplegrüess

    ui... grad chli öppis losträte :grinning_squinting_face: nööö isch ja ned schlimm, aber bi de fireblöd isch zwüsche herstelleragab und ps am hinderrad (und das zellt am änd vom tag) en gap vo 25ps...


    am änd chunds (usnahm rännstrecki, det zellt s bike meh wäge em bspw. höchere grundspeed etc) eh am meischte uf de fahrer a. wenn eine cha fahre, denn verblast eine mit ere goldwing au en kilogixxer de pass uf. und au ampelstarts wänd güebt si. de grat zwüsche abgrauchte kupplig und scheisse alt usgseh isch au det sehr chli...


    tschau,
    r.

    isch scho en underschied zwüsche gartebeiz und www. säge nur profiling als stichwort. da bisch i de gartebeiz ungföhrdet, im www aber ned.


    bspw sind cumulus und supercard au so sauereie. chasch genau tracke, wer was isst, wenn & wo gaht go poschte, etc. nur isch es det ned öffentlich, cha aber zur gezielte wärbig (miss-)brucht werde...


    der "feind" hört öfter mit, als ihr denkt :smiling_face_with_horns:


    tripelgrüess

    Zitat

    Original von Spike
    Wennmer nonie ufeme Prüefstand gsii isch hättmer halt nume Katalogaagab und die sind ja sowieso immer zhöch. Bide neue 1000ger z.T bis 20PS drüber :böse:.


    ned nur... z.b. im motorrad, die gönd au immer uf de prüfstand. das isch scho vil ussagechräftiger als d werchsagab. bis 20ps drüber? das isch ja scho fasch betrug... vo welem bock redsch?

    hmm cli optimistisch was mer da so list... bi uf de rolle gsi, dynojet-din-korrigiert 114ps (am hinterrad)


    macht also 2052+113=2165


    <vo wäge 125er: mini 154ccm aprilia isch damals gradus tacho 175 gloffe *hähä* (guet mit bösem vergaser, lamälle und ränntopf) - schöni neui katwält :kotz: >


    triplegruess

    abgseh devo, dass japaner gar ned mis ding sind, en technisch usgrifte bock isch es uf jede fall. s plastik am heck weg und denn chunnts guet. isch die schibe mit de "touring-kante" original so? wenn ja, würd i det au öppis mache.


    <edit>
    und d spiegel setted au weg, länkeränd spiegeli dra
    </edit>


    am meischte würded mi aber die 25kW störe *duckundganzschnellweg* :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Nr11 Rider
    do hesch absolut recht.....das isch hüt kei sach meh... i seg jede mues selber wüsse.......aber töff find ich scho wichtig......kontrollschild ?? eher nid.....


    :grinning_squinting_face: genau.


    git ja do au öpper wo s kontrollschild i de signatur het... 8o