wider all das klappä gschmeus i denä ändröhrli innä!
also so wie ich das aus guter schule weiss hätt en motor am meischte leistig wänn eifach es offnigs rohr hinnäusä häsch, (alla moto GP) dänn mues eifach alles abgschtimmt wärdä mitem stüürgrät etc.(luftfilter gezwungernermassä au wächslä) somit wäreme bim Powercommander aglangt! YEAH!
Die abgasdrosslä im uspuff wies ja so abm jg. 05 öppä alli ränner händ, dient sovill ich vermuetä als d.b killer im lärlauf und zum dabgaswärt dur dä kat. chönnä zverbesserä...(glichmässigerä staudruck) aber bi vollgas isch das ja wider flöte.
also wänn id kontrollä chunsch so miterä schöntönändä GSX-R 750 k6 hänkets di zwar sowiso uf aber es isch mit derä klappä bi es bizeli gas sicher liisliger als wänn keini drinn wär resp. offä wär.
--> das mitem drähmoment cha guet sie aber das isch dänk ich alles strassetauglich, gezwungenermassä apasst.
-bim golf R32 isch das ja au so mit derä kläpplerie!
wänns einä gnäuer weiss, belehret mich bitte des besseren!!
bi derä laser alag wo ich dra ha, hät mer die klappä nümme in betrieb. luut härsteller sött ja mini ninja jetzt meh drämoment und leistig ha übers ganzä band....
letschtmal isch einä vom strassäverkehrsamt zu dem mech gangä woni mini amigs in service bring und hätt gfragt, warum di GSX-R modäll eigentlich ab wärk scho zluut sind... irgendwie isch das so, dass luutstärki bide modellhomologierig (oder wie das au heisst) 7m siitlich vom töff gmässä wird.. und normal isch ja glaub 50cm hinderem uspuff oder? huerä bürokrieger das!