Beiträge von Lancezh

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    Original von spitzbueb
    konntest du ja nicht wissen, ich fands einfach etwas geschmacklos. Egal ob jemand schon solche Erfahrungen machen musste oder nicht.

    Will dir ja auch nicht zu nahe treten aber dass er deswegen seine signatur ändern soll, in meinem leben ist auch viel passiert, dennoch beziehe ich nicht alles was entfernt damit zu tun hat in einem thema welches auch nichts damit zu tun hat darauf. Des weiteren geht uns diese schlimme tatsache deines lebens nichts an, das ist zu persönlich um es wildfremden anzuvertrauen wie ich finde.. (zumindest bin ich so) geht in die kategorie "mich kann jeder nennen was er will eine meinung hat es ernst wenn er mich kennt und an mich persönlich richtet"

    Hier ist sicher nicht der platz, auch wenn jeder natürlich verständnis dafür hat. Nichts für ungut.


    Zum Thema: löscht diesen namen mit adresse da oben, wenn der erstmal von google indexiert ist und der typ z.b. eine stelle sucht und der chef seinen namen in google eingibt (gibt 1000 szenarien) und ihn in einem nicht so vorteilhaften thema sieht oder der andere genannte davon wind bekommt kann ärger im haus stehen, muss ja nicht sein...

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    Original von maini

    ne han gmeint gha heg mal e wiiblichs wese ufere cbr gseh gha...
    aber eini ufere grüenen ninja hani öppe die gseh... kennsch die gad per zuefall? :winking_face:


    civic? tönt guet... aber integra tönt besser ned? :winking_face:

    Du bisch scho vergäh,halt di mal zrugg verdammt... hehe

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    Original von Hypi
    naja, mich dunket teil füfzger rächt übermüetig. hüt het mi au eine überholt woni im autöli ghocked bin und 80 gfahre bin. de het öbbe 5 min gha bis er a mir verbiizogä isch :winking_face: racing machiiiine :winking_face: ich cha mir so öbbis gar nümme vorstelle :winking_face:

    lance, rächt langi zit wirds wahrschinli nid siii, ich tippe mal uf 1 monät :winking_face:

    Das isch für gwüssi lüt rächt lang :smiling_face: Und wie scho öpper ander gseit hät es chunnt tatsächlich druf ah öbs als usser oder innerorts gilt. Nevertheless... selbst usserorts inere 80er zone dörf dir de richter de bettel weg ne bi 21 zvill, und es git es paar töffhasser i eusem rechtsstaat (und es paar händ sogar recht mit eusne 8 mal höchere unfallzahle)

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    Original von Lümmel
    Hihi... willkomme im Club ... :grinning_squinting_face: ... han mol binere chrüzig genau e stei unders voderrad breicht bim aahalte... ca. 15m uf dem gschliffe und all händ und füess verrüert :grinning_squinting_face:

    ghörsch jetzt au zu dene wo en einteiler chaufed... dänn chas härz und alles andere was abegheit nüme usegheie :face_with_tongue:

    Schoso.. mueni jetzt denn wohl, die huere drecks jagge woni momentan han hät eifach zvill luftwiederstand weni mit 300 umeflüge :face_with_tongue:

    Mini hinderbrems quietscht au.. aber das isch mer scheissegal da ich sowieso nur ufem vorderrad bremse macht bimene supersportler eh kei sinn... ich überleg mer sowieso öbi nöd gad d'hinderbrems demontiere und en flammewerfer kopplet mit de fuessraschte anemache ;p

    Es bild vo de hütige tour... mit aber nöd vo mir...

    [Blockierte Grafik: http://www.lancelot.ch/d6.jpg]

    Hüt hani ganz e geili situation gha, isch mer i dene 5 jahr woni jetzt töff fahre no nie passiert... stande anere chrüzig und gibe chli stoff im erschte, ide mitti vo de kurve wotti schalte, trucke d'kupplig voll dure, zieh de gashebel und d'kupplig rutsch mer ab, zmitzt woni voll ufs gas gange oder ich han si losglah, kei ahnig...

    guet.. ich ha ja nu 155 ps, also was söll da scho passiere... vorderrad weg, en halbe meter id höchi ide kurve, de motor jault wienes rudel wölf uf ecstasy und ich bring d'maschine arschcool under kontrolle... (guet isch mis sunnevisier dune gsi, susch hett jede gseh dasi schier es herzchriesi kriegt han)

    tja... das hani eu jetzt wele mitteile.. hett uf jede fall schier de abflug gmacht hettich nöd so grossi eier :p ...

    wennd 21 zvill häsch NACH abzug bisch din uswiis los und willd de lehrfahruswiis häsch für e recht langi ziit. Wils di ide 60er gno hät machts au nöd grad besser.. naja isch halt immer en shit mitem töff...

    Ich cha dir en Töff wo plombiert isch au innert 10 minute schlisse, mueschs mi nu mache lah :grinning_face_with_smiling_eyes:

    e plombierig isch nöd sone plombierig wie sie im buche staht...

    Bim töff ischs ja generell nochli andersch als bim auto (durchschnittlich höcheri drehzahle) drum würd ich persönlich (und das isch nöd technisch fundiert) di erschte 1000 Kilometer sicher under 5/6000 Toure fahre isch ja nöd wiiter schwierig, denn hät sich mit sicherheit s'gröbschte igschliffe und dis schlechte gwüsse hät kei nahrig :winking_face: Das wär so s'minimum woni mache würde. Vill wichtiger isch eifach würkli die chalttruckerei si zlah... wend no es paar stutz vorig häsch würd mer sogar en öltherm zuetue, denn bisch uf de sichere vo de sichere siite (zumindescht glaubich das und glaube versetzt berge!)

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    Original von Löpeli
    Hello Zämä,

    han mich au mal welle vorstelle... Heisse Fabienne und chume usem Züri Oberland. Sitt es paar Wuche bini stolzi Bsitzerin vom neue CBR :grinning_squinting_face: !
    Zerst hani miteme 50er Honda agfange und mit 18ni hets dänn en NSR gäh und jetzt ebe d'CBR.

    Freu mich uf guäti Diskussione und Themas und dasi paar netti Lüütlis kännelärne da ine.

    Grüässli und wünsche jetzt scho es schöns Weekend :smiling_face: !

    Fabi


    Bilder bilder bilder =)

    Herzlich Willkomme

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    Original von Boo
    Ich bi guet im Rächne, also glaub's mer eifach;-)

    Die R1200S leischtet im Motor 130Nm, ned am Hinderrad, am Hinderrad würked bi dere wahschinli öppe 1000Nm!

    Nimm mal das Bispiil: ufeme BMX-Bike schaffsch es du niemals en steile Hoger uuf, ufeme normale Citybike locker. Diini Bei sind uf beidene Velos gliichstark. Aber die effektivi Chraft wo dich vorwärtstriibt isch halt ufem Citybike vill grösser als dini Beikraft dank Übersetzig

    Edit: @Neeri: Das isch ned Verwirrig, das isch Uufklärig!

    Guet wie gseit, wenn das stimmt wär nach dinere ussag (grösseri NM = bessere Wheelie bzw. eifacher) es grössers Rad besser für en wheelie ?

    Also was effektiv det dure chunnt sind eifach nie 760nm :grinning_face_with_smiling_eyes: Dini rechnig isch schön und guet aber ich bi schlecht bim rechne...

    gugg: http://gs-fun-factory.homepage.t-online.de/R1200S%20Zeigm…431230258859405

    und jetzt tuesch mer nomal für alti manne ganz langsam erchläre wieso dass du 6 mal meh drehmoment am HINDERRAD häsch als die R1200S wo ufem prüefstand grad mal um di 130 anekriegt (jawohl am hinderrad, diagrammleser sind im vorteil :winking_face: ) Das was du meinsch isch wohl d'laufleistig am usserand vom reife, wo aber mines erachtens für gar nix zu gebrauchen isch...

    Vilicht bini halt eifach zblöd aber iglüchtet häts mer nonig... usserdem wär gemäss diner ussag en no grössere Reife hilfriicher will denn d'NM no grösser währed was bim wheelie aber eifach nöd richtig isch. Also entweder tschägg ichs nöd oder du häsch die zahl zum showe wele ineschmeisse :p

    :winking_face:

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    Original von Yam660

    Auf der Strasse sieht die Sache dann doch sehr viel anders aus. Kurze Federwege mit brutal hart abgestimmten Federn welche auch bei Vollbremsungen aus 250 Km/h und Bodenwellen nicht auf Block gehen sind ja eines - die Kiste (wegen den grossen Motoren meist auch eher aufs Vorderrad orientiert - was die Fahrerposition nicht besser macht) aus Luftiger höhe immer wieder abzusetzen eine andere. Will nicht behaupten, dass damit recht schnell was kaputt geht, aber das eine Sportmaschine dafür nicht wirklich konzipiert wurde, dürfte zumindest Leuten zu denken geben welche auch mal länger als nur 1 bis 2 Saison fahren wollen bevor die Fahrwerke überarbeitet werden müssen..

    Dass lässt sich mit gekonnter gasgebung bevor das rad wieder runter kommt merklich mildern, auch und vor allem bei strassenmaschinen.