ZitatOriginal von DonBosco
Ich und no vieli vieli meh
min jetzige töff isch e GSX-R 600 k6
sie meint supersportler...
kei fisher price töff...
duckundweg......
ZitatOriginal von DonBosco
Ich und no vieli vieli meh
min jetzige töff isch e GSX-R 600 k6
sie meint supersportler...
kei fisher price töff...
duckundweg......
he he... gseht guet us...
aber die wissi inneustattig wär mir zviel des gutes...
MEEEEEGA heikel!!!! ich wo im auto amigs no iss, drink und ebe was mer suscht au no macht....
hallo noyan
also wenn es dich reizt, dann natürlich weitermachen...
das mit der kupplung kriegst du schnell im griff....
ist halt schon so, wenn man die kupplung spicken lässt, dann macht das motorrad einen satz nach vorne und meistens landet man am boden. aber man muss die kupplung ja nicht spicken lassen...
ist wie beim auto... langsam loslassen und gleichzeitig leicht gasgeben, damit man den motor nicht abwürgt...
mit den händen ist das 10x einfacher als mit den füssen...
also den motor abwürgen, kannst du sogar bei einem rasenmäher. desto grösser der motor, desto mehr spührst du den ruck...
wenn man die maschine nur abwürgt, dann ist das halb so wild, sofern man nicht am rollen ist. einfach mit den füssen abstützen, sofern man schnell reagiert...
ich würde dir aber eine grössere maschine empfehlen. natürlich schadet das nicht mit einer 125 anzufangen, aber eine 125 ist doch relativ langsam und schwach...vorallem bei den choppern...
aber die kupplungsgeschichte muss dir keine angst machen. ist reine übungssache...
später lacht man darüber... wie beim auto
bin bi de züri....
han aber non nie en schadensfall gah...
ich bin ebe no am überlegge...
ich möchts ebe eher wäg de gasanahm chaufe...
meh leischtig häsch ja mit dem ding nöd... eifach ä usglichneri leischtigskurve und chasch finer s gas dosiere...
guet, wird ja nöd so ä hexerei si mit dä manuelli ischtellig...
sicher nöd eifach, aber d'finger devo wird ich sicher nöd lah...
ebe, im schlimmschte fall bringsches halt zum tuner...
wieso sölet die maps nüd bringe?
aber die maps uf de PC siete sind ja "in etwa" das was du bruchsch...
- andere topf
- offener lufi
- kein kat
ohni pc würds mit dene modifikatione zu mager laufe...
und es git ja gnueg maps zum abelade... irgend eine wird dänn scho zu dinnere maschine passe...
wänn glück häsch, isch d'map fascht perfäkt. chasch ja sälber au no dra umebaschtle...
ufäm prüefstand wärs dänn natürlich perfäkt, aber ich finde das lohnt sich nöd... vorallem verlangets au mega viel dafür...
inoxus macht nummernschilderhalter...
ich hans vo dette... isch aber leider nöd günschtig...
nööö, falsch!!!
das ding isch vo de funktion her ähnlich wie en powercommander. du chasch d'isprützig mit dem fien istelle... eigentlich s produkt vo de konkuränz...
pichard racing verchauft die dinger. a de swiss moto händs mir das ding erchlärt...
choschtet öpe 650.- + spezifische kabelebaum 150.-
fienischtelle choschtets bim pichards racing nur öpe 150.-
vorteil vom dem grät, wänn spöter mal de töff wächslisch, muesch nur s'kabelbaum wächsle...
aber lieber de PC, choschtet nur 560.-
zum istelle leider 400.-, aber das meun nöd sie....
ZitatOriginal von Pollito
Ich glaub dini Zätti lauft nid richtig Aber ich drülle sälte über 8000. Ussert bim beherzte aagase
mol mol... sie lauft wunderbar....
aber en pass duruf muesch halt eifach so höch dreihe...
da isch MOTO GP feeling puuuur!!!!!
ZitatOriginal von Pollito
Bi leider no nie en V2 mit ähnlich vill Leischtig oder Hubruum wie mini Zätti oder Bandit gfahre und chas drum nid beurteile.
Aber ich liebes, wemme unne-mitti nur sovil Leischtig hät zum einigermasse flott zfahre chöne unds ersch bi hoche Drehzahle und geilem Sound so richtig ab goht. Aso 4Zyl-16V Charakteristik. Das giit eifach en gwüsse Kick und me isch nur denn vill zschnell wemes au beabsichtiget, also wemes au drülle loht. Find übrigens bide Z750 isch das zwenig usprägt. Die hät ab 3000 u/min scho meh Schub als gnueg und leit bi 6500 no es letschmol schüüch zue bevors schön linear in Begrenzer goht. Do isch hochtourig fahre scho fasch sinnlos... wenn de abartig geile Sound nid wär
was??????????
ich fahre meistens so zwischen 6000 - 12000 u/min......
zurück zum tehma!
letscht jahr bini ä 1000er monster go probefahre...
es isch halt völlig es anders fahre. und die vibrationen bringet eine um...
aber trotzdem es geils bike!!!!
V2 oder R4?
ahsicht sach...
bin mitenem R4 zfriede... würd aber zunäm V2 au nöd nei säge...
en V2 isch eifach wie en traktor...
chunt immer druff ah was de für es auto gah hät...
150 isch deftig... de uwies hät er eh grad müese abgeh, sofern de nachher grad usegnoh händ...
die cheibe bulle händ hüt abig vor minnere blitzt...
zum glück bini hüt grad knapp 55 gfahre (gmäss tacho), suscht hättets hüt vo mir scho wieder trinkgäld übercho... X(
und das vor de huustür... weisch wie bitter!!!!!
und vorallem richtig fies. wänn's merksch, isches scho zspat...
pnö sälber sind doch scho rächt abgrundet, im gägesatz zum strassepnö PIPO, wo niemals so extrem rund isch, vorallem hine...
aber bevor ich a de gränze vom pnö achume, chumi mit dem fuessraschter ah...