yay! mini erscht isch hüt is huus gflatteret. 1-5 kmh übertretig innerorts. gottseidank hani na de anker chöne werfe
Beiträge von JtC
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merci "a lot" für d infos, v.a. de P.S.-teil
Ich han mich me oder weniger entschiede:
-Übersetzig für de 6t verlängere (de rescht stimmt für mich zimmli guet)
-ade bremse: mind. neui bremsbeläg
-motor/küehlerschutz
-Acerbis-Schoner
-Renthal-lenker
-vorderradblechdings ersetze
-vorderreife
vilicht:
-neui federe/checke wie si nach dene 20k na tuet (si quietscht XD)
-schiiwerferschutz
Das mit de stahlflex... de typ wos mer macht het scho e garage...mus na luege öb er mir das chan ietue mit itrag in schii...chänntsch mer das mit de radiale bremsarmatur erkläre? was wie wo was tuets? (hans googlet und dich uf em düütsche forum gfunde...)
merci und merci im vorus ^_^/ -
Also. wil ich i mim überschwung am 18te e 125er anstatt öpis grössers gchauft han, mus si natürli na chli under de schruubeschlüssel.
Si het sit geschter 20000km druf (mit 13.5k kauft) und ich möcht vo eu schruuber wüsse wasi (vom koleg mit 5 jahr erfahrig und so witer, er isch chéf) uf jede fall dra mache lah söll.
Ich han mir überleit:
-Neui bremsschiibe/klötz
-uspuff
-liechtalag
-div. illegali sächeli im motor ine
-neue vorderreife wils ziit isch.
Ich möcht etz ebe vo eu wüsse was gschiid isch (d.h. au hebet XD) zum dra mache la.
No zur info: ich GANG mit ihre offroad, wird also artgrecht ghalte und ich mus si das jahr vorfüehre... was mer jetz scho weh tuet. -
zündkerze für mis dt'li= 8 stutz
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treehugger?
gits s gliich au mitme töff? ^_^ -
langi ärm... hani glaub scho vorher gha
Wer kennt übrigens s "gänziloo"?
Hani ersch die wuche mal agluegt, Autostrass bevor under de Autobahn durd boustell muesch züri-zug (also vorm sihltal) , rechtsabbüüge und denn wer eigli gsperrt (also tafle: fahrverbot usser werksverkehr).
S isch na friedlich wils na vil verschideni bodebeschaffeheite het zum mini federig chli teschte...und ich ke anderi offroadpischte im nächschte umkreis züri kenne -
sehr wahr ^. au ner 125er bist du (generell) der stärkere, du kannst einen sehr grossen Teil der Leistung schnell kontrollieren, was bei einer 600er (-100 nur schon im ersten Gang) nicht der Fall ist. Es ist meiner Meinung nach eine gute Idee, mit dem Lehrer oder einem Kollegen die schönste (Neben?)Sache der Welt mal genauer anzusehen
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...XD
Bin bim arrigoni verbi (scho vorm post, merci trotzdem^^), nüt probegfahre... efach mal d 600er gixxer agluegt... 8o
Ich find efach 14000 mit plombe und kei griffplombe besser als 14500 für en 2005er ohni plombierig.
Mus e mal warte, han grad gescht na es core-offroadshirt gchauft und de vollpanzer chaufi wenn mis bike ufgmöblet isch. -
de hübschi airoh-helm hani au uf de swissmoto xe... Wie chan mer nur
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vil zvil möglichkeite XD
e susi isch natürli ned z verachte, bin efach nonie ide nächi vo so einere xi
Zu de 06' R6 : mir gfallt efach de neu uspuff ned würkli...
Und wegm priis, Yam isch natürli überall am höchschte glaubs... was mich natürli agurkt. Hett grad öpper en Susi-händler i umkreis stadt züri parat? -
Also. Ich bin scho immer en fan vo de R6/1 xi. sit ich letschti aber extrem vill spass gha han bim offroade (mit de DT ^.^) han ich mir überleit, das e KTM 600er Duke (wie si ja 2007 usechunt) eigli besser passe wür, nöd zletscht au wil si günschtiger/bequemer isch.
Jetz aber. Mir lütet vor re halb stund de koleg a , ich söll min arsch vor mini bude schwinge und schnell uf ihn warte. Gesagt, getan. Mit was chunt er a? Mit re (gschätzt) 2004er Yamaha R6 im erschte gang. mir hend so 20 sekunde lang chli fun (bevor di erschte nachbere usm fenschter schreied zumde motor übertöne) bis er voll abzieht.
Resultat: ich wider zu Yamaha bekehrt, und am spare dasi die 14500 für d R6 2005 zemebring.(btw. de koleg isch au na lernfahrer, ihn hends mit sozius gfiggt, und het sitm fritig de lehrfahr wider [abgloffe, ned abgna wegm sozius])
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weni mi ned irr hani de im november a mir verbiflüüge xeh XD
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hehe. 2 takt, will er occasion xi isch. (3300.-)
E yamaha DT125R usm 2003, brucht 4.5 liter uf 100 (jezte, mit stadt und offroadverkehr)
Han si im september kauft mit 13500km, jetz bini uf 19100km (lernfahrer :()
brucht het si bis etz (usser öl etc.):
-2 zündkerze a 8 stutz
-1 abdichtig für de motor, na under garantie
-neue hinderreife (150.-) weg ... segemer mal burnoutswas si us selbschtverschuldig brucht het:
-2 bremshebel
ich lahn de früelig na n neue frontreife druftue (mittlerwile isch mer de z voll/unsicher nach paar 100 meter dreck) und chli dra "umemeche".
Ich lieb si v.a. weg m derbe beschlünigungsmoment... höchschtgschwindigkeit isch leider bi 110-115 im 6. gang mit 9000 toure (vo 12000)... -
haha. köschtlich für was ich alles na wird dracho
Bis jetz buessefrei (de koleg hends als lernfahrer mit sozius gfiggt) aber so einigi "das isch etz chli blöd"-moment gha.
Grad hüt hani wider gmeint mich nehmeds use, triff am zeltweg (17.20, derb verstaut) bim konstant 50x rechts überhole s paar bulle --> iibüge. si gönd witer. (scho mal öper weg dem dra cho??)
denn setzt sich en bulletöff vor mich (was fahred die eigli?) und ich tuckere dem mal fröhlich hinedri. wo er abbügt hani denkt, super, gemmer mal gas. Wer staht vor mir und winkt em töffler? streifeschnittlauch. toll. netts gsicht ufgsetzt, und unbehelligt witergfahre.
so vo wege buesse... töffahrer hend v.a. uf de seestrass (bellvue-tüüfebrunne) na dammi praktisch. Es blitzt zum glück nur vo vorne... het mi sicher scho 3 mal mit 60 verwütscht....