ja brauchst du..
Schalten:
1. Kupplung ziehen
2. Mit Fuss Gang rein
3. Kupplung loslassen
ja brauchst du..
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3. Kupplung loslassen
scho mal danke fürd antwort.
ich bin 1.85m.
daytona gseht au cool us, nume mit dem "grinsende" front teil chani nid soviel afange...
also ds erschte bild gseht stark vom anime "akira" inspiriert us...
[Blockierte Grafik: http://www.evolvingtype.com/teddy/archives/images/kanedas%20bike.jpg]
Hoi Zäme!
ich het d möglichkeit vome bekannte us 2. hand sini 748 abzchaufe. sie het öppis über 15000 km. er wott öppe 6500.-
oder ich han es inserat gse, vonere 600 tt, für 6000.- mit au ca 15000km.
de entscheid fallt mer nid liecht. ich fänd vom design her d 748 scho schöner.. aber ich glaub d 600tt seg halt bequemer (sitzposition)
testfahre chani sie nid, isch im moment kei nummere ume..
drum bruchi mal wieder eui hilf, gits öpper wo beidi gfahre isch?
beste dank und gruess!
haha, schaut ja schen aus!
kurze frage:
du haeltst die angegebenen 30 ps fuer unrealistisch, ich hab ein bisschen gegoogelt, und leider konnte ich keine quelle finden, die korrekte ps angaben fuer die tt 350 macht.
womit waer denn zu rechnen?
@yam
tt350 bin ich nie gefahren, aber in den ferien zwei wochen dr 350
und da mir die sehr gut gefallen hat, dachte ich die tt sei vielleicht sehr aehnlich.
vielleicht hatte ich bis jetzt auch einfach glück, mit der 88er dt hatte ich nie ein problem, und ich habe um die 5000km in 1.5 jahren gemacht.
die drz 350 sm gefällt mir sehr gut, noch besser eigentlich die lc4, aber die sind fuer mich im moment nicht finanzierbar.
aber einmal mehr, danke fuer die ausfuehrliche antwort!
gruss
philipp
ich habe die strecke jetzt schon etwa 20 mal mit meiner alten 10 kw 125er dt gemacht, und in den 2 stunden die ich jeweils gebraucht habe, habe ich etwa 119 minuten über mehr ps oder hubraum fantasiert, die andere minute war ich die mühle am ankicken
aber eben, ich muss noch ein gutes jahr unter den 25 kw bleiben....
schon, aber ich fahre mit dem A beschr. kein Motorrad, dass ich gar nicht duerfte, also nicht grad das billet weg.
kennt jemand die 350 tt?
auch eher sportenduro mit anfaelliger technik? oder eher dt-maessig robust?
vielen dank fuer die kompetente und ausfuehrliche antwort!
in diesem forum wird einem echt geholfen!
edit: zur nutzung:
ich wohne in zuerich, komme aber eigentlich aus davos.. und da gibts schon noch alpstrassen auf privatem gelaende, und dort waer die husky sicher hammerspassig.. (da waer mir auch der ausweis egal)
problem ist, dass ich ja auch dahin kommen muss, und fuer die fahrt zh - davos, sollte das ganze schon legal sein..
@ cedi
mag sie, aber ich han mit minere alte dt scho mal en purzelbaum ueber en audi tt gmacht (zum glueck isch de so schoen rund )
und doet bini au froh gsi, het d versicherig die 3500 .- rep zahlt.
bin nachem salto grad oeppe 8 poziliste vord fuess gfloge, und die hettet de toeff vielicht scho mal no gnauer agluegt...
alles klar, i dem fall lahnis glaub gschider...
vorallem dass ziemlich sicher d versicherig nuet wuer zahle, chan eim ruiniere...
also glich wieter e < 25kw drossleti maschine sueche..
danke fuerd antworte!
ZitatNix legal!! Du d�rfsch mit A- genau t�ff fahre mit �re max leistig vo 25 kw! Egal obs im uuswis staht d� T�ff d�rf n�d meh leistig ha!! Sofern er meh leistig h�t fahrsch du was wo du kein g�ltig� Fahrz�g uswiis dezu� h�sch.. "Fahren ohne gultigen Fahrausweis" Biner� kontrolle chan da no guet gha aber sobald �n Unfall h�sch etc mit Person� schade chas b������s is aug gha! Ich empfiehls keim aber muen jed� s�lber w�sse
ok, gsehn ich i, aber wer bestimmt i sonem fall eigentlich d leistig?
mfk seit es seged 10kw, wenn mes wür messe wereds viel meh..
???
ah ja klar!
aber ich choent en A- loeli loese? (wird ebe ersch naechscht jahr 25) und demit umefahre? ganz legal?
waer ja geil!
ach so!
d frag bliebt, ob ich das ding mit mim a1 legal chönt fahre.. oder obs problem mit de versicherig gebt, wenns en unfall gebt..