ZitatOriginal von SERVER
um di mau wieder azündäisch ja huere langsam hesch z video no chli schnäuer la abspille
Ja ja Päde, di Fahrstil kenni ja....
ZitatOriginal von SERVER
um di mau wieder azündäisch ja huere langsam hesch z video no chli schnäuer la abspille
Ja ja Päde, di Fahrstil kenni ja....
Für diejenige, wo no nie im Elsass si gsi...
Mau es chlises Video vonere gmüetliche Elsasstour letscht Jahr. Dezänti Musig zu dezäntem Fahrstil
Isch die letscht Elsasstour gsi mit dr R1, derfür si mer 3 Tag dert gsi.
Hei Porter
sötsch d Skates, d Hockeyhändsche und d Schlöf no bhalte und witerbruche.... Das dini Wampe wieder chli wäg überchunsch, so vo wäge Leischtigsgwicht
Naja mini 98er R1 het knapp 60tkm gha, wo si im Hochwasser abgsoffe isch. Das Ding isch öfters uf dr Rennstrecki bewegt worde (vor allem vom Vorbsitzer, aber ou vo mir si rund 2500km Rennstrecki gsi). Das Motörli het gschnurrt wie am erschte Tag, het aber überhoupt nie Churzstrecke gseh und regelmässig Ölwächsel. Dänke dä Motor hät locker 120tkm gmacht.
Aber 150Ps und bereits bi 4500 1/min knapp 100Nm uf 200kg Fahrzüggwicht hei es sehr entspannts Fahre ermöglicht.
Dänke mau die hütige extrem hochzüchtete Sportmotore si aber uf en Loufleischtig vo chum über 50tkm usgleit. Bi artgerächter Haltig chas aber ou me si, sprich nid extrem untertourigs fahre mit Gas ufrisse us tiefe Drehzahle und ou nid ständig i de höchschte Drehzahle umejuble.
ZitatOriginal von DonBosco
geili idee.nime d gixxer glaubs au so uf anneau mit. gaht doch sicher au mit eme a6
I Kofferrum vom A6 Kombi brigsch d Gixxe eventuell sogar komplett ine; liegend.
Naja ist unterschiedlich, das Höchste war glaub 25000km. Halt ausschliesslich Spasskilometer am Wochenende und Ferien.
Die Reihenfolge wie Don Bosco schrieb ist schon richtig. Je nach Motorrad ist der Platz zwischen Batterie und Rahmen ziemlich beengt, wenn man jetzt zuerst - abhängt und dann beim Abhängen von + das Werkzeug entgleitet und Kontakt zwischen Fahrzeugrahmen und Plus macht passiert genau Nix. Wenn man aber zuerst Plus abhängt und das Gleiche passiert, kann sich jeder selber ausmalen.
ZitatOriginal von DonBosco
jop da choschtet es wuchenend "nume" en guete 1000er mit reife, gebühre, transport usw.
Das muesch mer aber zersch mau zeige, wie es Weekend chasch fahre für en 1000er.... Wenn alles miträchnisch
Tja Hypi, Pann hät dr Vorteil dass dr Pollito und ig ou dert wäre
Ds Kücken weiss ig no nid, ob är jetz ou chunnt...
Falls Interesse hesch; kuckst du hier: http://www.dfn.ch/Events/Racing4fun/Pannonia/pannonia.html
Wenn kei Schisser bisch, chunsch uf dr Start/Ziel ou uf öppe 260
ZitatOriginal von Hypi
ich wott echli meh highspeed streckene, langzogeni highspeed kurvene, das fägt!
Chunsch ändi Juli mit ufe Pannoniaring, dert hets ou es paar schnälli Kurve
Was propangas? acetylen und surstoff, das rockt
lang ischs här.... vor gloub öppe 5 jahr hani für en kolleg so öppis bout. allerdings nid us abwasserrohr, sondern natürlich ganz edel us rostfreiem stahl....
Sälbscht wenns kei Verkehr het, aber das isch eifach krank...
Bi ou scho uf dr Nordschleife gsi, d Streckefüehrig isch geil, aber Sturzrum gleich Null
Wenn z.B. ir Fuchsröhre abflügsch mit über 250, denn flügsch zersch i Zun und denn ersch a Bode.
Drum ga ig ja scho gli uf Almeria, am 26. flüge mir; d Töffe si scho unterwägs
Zitatso macht au schlechters wetter nüd so viel.
Du bisch mer villech en Nasebär... Als ob bi Räge würdsch fahre
Naja weli dass besser fahrt, sei dahingestellt.
Nume zwöi Sache:
-D RN019 gseht besser us als d Sugis
-Wenn mal es Ersatzteil bruchsch, d Ersatzteilversorgig düre Hoschi isch sensationell. Zur Not eifach verbi fahre und Ersatzteil hole.
Falls hüfig uf d Strecki wosch, wöu d Sugis extrem viel uf dr Strecki igsetzt wäre, hesch dert en gueti Versorgig mit Sturzteili.