Beiträge von BigKTM
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Hoi Rölfi
"Sind wir schon daaaahaaaa???" Au ich möcht Di do inne no rächt härzlig begriesse und wünsch Dir viel Spass !!
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Isch emol e ganz anderi Chueh !!
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Hoi pseudOnat
Herzlig willkomme in däm Forum und ich wünsch Dir viel Spass !
Chad Dir leider nid hälfe bi Dim Töffproblem....
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Hmmm, also vom Barrier Reef han ich verschiedeni Meinige ghört. Vo Versch...e bis Genial ! 8o Also ich nimm emol ah, das es au es bitzeli druff achunt was für Wätter das Du verwütschisch und mit wie viel "Aschbrüch" das Du gosch ...
Aber ich wünsch Dir uff jede Fall viel Spass !
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Hmmm gseht supi uss, aber scho es bitzeli chalt !! Mir sind am Sunntig am Titicaca-See (Titisee) halt im T-Shirt in dr Sunne im Kaffi gsesse ....
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Muahaha, dumm gloffe; wämmeren usezieh ?
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Zitat
Original von Yam660
.... Etwas sollte man wissen: die Lc8 ist eine ENDURO. Und zwar eine wirklich richtige. Crosspiste, Supercross mit Mega-Sprüngen, Schotterheizen, Enduro-Wege wo man schon mit einer 400er Sportenduro ins Schwitzen kommt - alles kein Problem. Enduro eben, wenn auch mit etwas mehr Kraft als bei den Sporthüpfern üblich (logisch, das Ding ist ja über 200 Kilo gegenüber den gut 100 meines Maschinchens). Wer sich überlegt eine Lc4 zu kaufen, aber doch noch etwas bessere Strassenlage und Langstreckenkomfort haben will, der ist bei der Lc8 genau richtig.A propos: aufgepasst mit den Sattelhöhen. Die Dinger gibt es mittlerweile in diversen Farben mit den diversen Fahrwerkden (S und Standardversion). Das "S" Fahrwerk ist echt brutal hoch - und selbst auf krassen Bumps ist die Normalversion nie aufgestanden. Die hohe ist also wirklich nur was für absolute Fans mit ewig langen Beinen.
Wer öfters zu zweit und mit Bergen von Gepäck unterwegs ist, wird wohl in der BMW die perfektere Maschine vorfinden - wer auf brutalen Sound steht kann sich die Akras für die Kati bestellen und macht ohne DB-Killer jedem Kampfjet Konkurrenz. Echt schwierige Wahl also
Marc
Hoi Yam660
Danggschön für Dini Usfiehrige ! :cheers:
Ha jo vor dr 950 auch e 640 LC4 gha. Bi mi däre in Marokko gsih. Aber für e längeri Reis mit Gepäck häd mi das Ding eifach nid richtig chönne begeischtere ! 1200 GS hed mi eifach nid eso greizt !
Zur 950S: die isch glaub ich no 3 cm höher. Dr Verchäufer hed gmeint, wenn me mit dr S zu 90 % Offroad unterwägs isch, isch das die besseri Wahl. Da das bi mir aber nid dr Fall isch, han ich die "normali" Usfiehrig kauft! D S-Version isch Fr. 100.-- dürer.
Zu zweit bin ich praktisch nie Unterwägs, vorallem nid uff längere Streggene. Und: ich ha d'Acrapovich Uspüff montier, isch eifach genial dä Sound (au mit DB-Killer)
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Ich chumm bi dr 950er ohni Problem uff dr Bode. Ha au seeehr langi Bei. Das isch au es bitzeli s'Problem bi dr BMW 1150 GS Adv. gsih. Obwohl höcher als die normali 1150 hed für mi dr Beiwinggel nid gschtimmt.
Ha öbbis ghört, dass KTM 950 snäggscht Johr au inere Variante wo 3cm niedriger isch usebringe duet...
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Sodele, sinn grad vo unserem Töffgschäfft (Moto Mader in Oberentfelde) zrugg choo. S'Bonzaï hed zuegschlage und sich e neui 650 GS Beämweh bschellt. Lieferig isch im Jänner 05.
S'alte Schnabeltier hed e sooooo gliedde, dass mir uns entschlosse hend e neus z'chaufe.
S'Bonsi muess halt sis Schnabeltier eso umehetze (dass sie mit nochemag), dass es nach 37'000 km hed affo usenander keie ! 8o
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Yep, bi frieh uufgschtande, drfür bin ich geschtert Zoobe am halbi Zehni goh schloofe !!
Guet ich bi 1.85 m groos. Villicht sind die 3 cm uusschlaggäbend... Aber ich find nid, dass es mir dr Chopf duureschüddled und ich fahr meischtens (usser im Winter) mit emene Endurohelm...
Also ich ha nach 350 km pro Daag gnueg, söll aber kei Referenz sih, ha no e Schpinalröhreverengig im Rugge. Denn vohts a Ruggeweh gäh. ;(
D'Laufleischtig vo de Reife: hinte 7'500 km (denn Sligg), vorne 11'500 km (nonig dunde, aber "unrund" abgfahre).
Also ich würd mi 950 nümme gäh !!
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Zitat
Original von $nail
wenr inerünt abr när doch scho odr:DDenn hesch rächt, denn wird chalt. Aber lueg, au im Summer heds in de See in dr Tiefi unde e Temperatur vo 4° C. Im Winter isch es eifach au an dr Oberflächi so chalt... Wo isch do dr Unterschied ?
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Also: d'1200 gs bin ich bis jetzt nid gfahre. ha friehner 1150 gs gha. 1150 gs und lc8 chasch natüerlich nid verglieche.
950er bin ich en daag gfahre. ich bi druff gsässe und nach ere halbe stund han ich gwüsst, dass das min döff isch. d'sitzposition isch sicherlich nid eso bequem für s'fudi wie bi der beämweh. aber ich ha viel weniger ruggeweh als bi dr 1150. ha vor dr 950 no e 640 lc4 gha. und gegeüber däre isch 950 seeehr bequem !
ich ha uff minere 950 no d'acrabovich uspüff druff, do hesch au no meh "dampf" im mittlere draizahlberich. dörfsch au nid vergässe: 950 hed doch au no es paar kilöli meh als e chlini ktm...
s'fahrwerk, d'brämsene, d'fäderig isch eifach öppis vom beschte wo ihc bis jetzt ka ha....
was verwirbelige abedrifft find ich das uff dr 950 nid schlimm. die sind uff dr 1150 gs mit dr normale schiibe viel schlimmer gsih.
und bös sih: wenn ich kei fahrtwind und verwirblige meh will, denn chauf ich beämweh 1200 lt !!