au vo mir es herzlichs willkomme da im forum!! chume gern mal uf di zrug betreffend alusache :)!
Beiträge von DaN
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also isch demfall egal wiänis aschlüsse, chan kein churze gä oder s'lämpli verjage?
jep, het das eigentli scho länger mal sölle machä. kei ahnig wieso ich das plastik teil so lang dur d'welt gfahre han! hehe
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so, ich missbruche grad mal din thread stephan :)!
wiä ihr ja wüssed han i mis heck jetzt endli au umbaut, also das wunderschöne plastikteil abgno und en neue kennzeichehalter here ta (m-design). han mir däzue d'mini blinker vo kellermann kauft (nöd led).
jetzt mini frag, wiä muen i das ganze verkable? bi dä blinkerli häts glaubs en schware und en wiise drat. bi dä kabel vom töff weiss i's jetzt leider nöd uswendig..
han däzue no widerständ kauft, dass d'blinkgschwindigkeit normal isch!
chan mer da viellicht öper helfe, nöd dass i no öpis falsch aschlüsse.
greetz und beste dank (es wiiters mal! hehe)
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ok, dann versuch ich das doch mal.. hoffe, es klappt. danke euch! greetz
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sorry jungens, aber das han i im fall echt nöd gwüsst gha... ich weiss, mängi langed sich jetzt an grind, aber us fehler wird mer ja schlauer..
was würed ihr jetzt mache? warte, bis i dä töff ilöse?
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was empfehlt ihr mir jetzt? soll ich das motorrad nochmals laufen lassen, dies jedoch länger oder soll ich warten, bis ich definitiv fahren gehen (hab die nummer abgegeben und kann deshalb nicht auf die strasse im moment!!)
sollte sich der motor selber erholen, oder soll ich die prozedur von stephan durchführen?
greetz
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hi leutz
beste dank scho mal allne wo da gschriebe händ. han's nur komisch gfundä, dass er agsprunge isch nachdem en ja scho wieder zäme baut han. erscht nachher isch es ja dänn nüm gange, woni das mitem gäsele gmacht han.ich luege das weekend nomal und probiere dänn mal eui tipps us. dä töff isch sit endi oktober i dä garage gsi und dänn han en im februar mal churz ala, ohni problem.-..
greetz
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hi zusammen
hab ein kleines problem. hab heute meinen kennzeichenhalter ausgewechselt. die paar meter bis zu dem ort, an dem ich das gemacht habe, bin ich gefahren. danach alles ausgewechselt etc. wieder zusammen gebaut. dann der wieder den töff angelassen. hat geklappt. wenn ich jedoch kein gas mehr gegeben habe, ist er mir abgesoffen. dies etwa 2-3 mal. dann hab ich etwas länger "gäselet". hat dann auch mit dem standgas geklappt. ausgeschaltet, alles schön aufgeräumt und dann wollte ich wieder zum garagenplatz zurück fahren. jedoch sprang er nicht mehr an. gab immer so komische laute aus dem auspuff, und die anzeige lud sich neu. hab ihn dann zurück gestossen. kann es die batterie sein? das motoröl lämpchen läuchtete auf, sobald ich den motor anlassen wollte. kann es das sein?
wenn ja, kann ich mir neues öl kaufen und dieses dann nachschütten oder sollte ich das alte ablaufen lassen`?
danke für eure hilfe und grüsse
dan
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gratuliere zum chauf. also s'bike gseht geil us, muen i au säge, au wänn i dä priis chli überhöht find für d'azahl kilometer..
viel spass dämit
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heilige cheib. das isch ja nöd normal!! würkli, alles praktisch uf anhieb, ohni vorlag nix! und das no imene sotige "profi-programm" wiä em ms paint!!
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lümmel, nice nice!!!!
machsch mal es paar pics vo dim geile bike?
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hoi stephan
find au,dass es geil usgseht.. wiäviel häsch zahlt, wänn mer fröge dörf??
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Zitat
Original von Labyrator
genau die sind nämmli no vile gfährlicher, da raschtet mal no eine us und denn gits en todesfall
chasch im fall luut säge.. und chuum wirds zweispurig fahreds no links!! *argh*
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diä affe sölled gschieder mal diä ussä nä wo 40 fahred inere 50 zone!!
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tuen i grad mal abkläre...
thx donbosco..also, han's gschnell abklärt und isch also en reine racing topf! nix strassezuelassig :(! schad