Beiträge von sok

    Sorry aber wänd bi de 2Takter würklich meh leistig wotsch, dänn muesch halt chli Gäld id Hand näh und ä Uspuffalag kaufe. Findsch sicher jenes Occasioni für Honda.


    Oder kauf der am beste ä 250er 4 Takter. Wirsch chli meh chance ha bi de Kids...


    Gruess


    SOK

    Zitat

    Original von DonBosco
    ich säge au nüüt.


    fräge mi nume warums hesch müesse inestelle...isch ja logisch gsi dass es wieder so ended.


    jänu mir egal. ich chan chli hängoff probiert und gseh dass es wenigstens vo der technik stimmt. d schräglag wird denn au mal no passe....ich übe weitaaaa :face_with_tongue:


    Bösci häts wenigstens gschnallt. Jedoch anderi....:


    "Die andere sind eh alli scheisse, die ganz Wält dänkt falsch, händ eh alli en Minderwertigkeitskomplex, sind eh alli Läbensmühed wo schnäll fahred und sowieso bin ich de einzig wo de durchblick hät..."


    So das han jetzt nöd ich a zettlet.
    Wänn alli anderi komisch sind, set mer sich mal überlegge ob ächt nöd au a einem sälber öpis nöd stimmt oder wieso chan mer kritik nöd eifacht entgägenäh??? Ah ja stimmt, isch eh numme destruktivi Kritik... :mad: :wand:


    So back to topic:

    :confused_face: :hmpf: :lol: :muaha: :klatsch: :haha: :top2:


    ;(

    Zitat

    Original von WEP
    :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :lol: :lol: :lol: :lol: :haha: :haha: :haha: :haha: :] :] :] :]


    Ich schüss mich weg vor lache! Eifach de Hammer! De bescht Ufsteller am Mäntig morge!



    Ich säg jetzt nüht zum Video... Ah doch, es isch übersichtlich :mad: :lol: :muaha: :top2:

    Was??!!! Rallye Fahrwerk?? In meinen Augen ist dies ein Normales WP Fahrwerk. Allerhöchstens mit einem anderem Setting (was ich jedoch für die Serie bezweilfle). Gleich wie bei einer 525Exc, kann man auch da die Enduro zur Sumo umbauen. Wieso nicht....


    Ob die Serienmaschine (Supermoto LC8/Superenduro) tatsächlich die Brachiale Leistung und die nähe an den Wettbewerbsmachinen sucht ist in meinen Augen auch zu bezweifeln. Die Erfahrung zeigt an den Kommerziellen LC4s und SMC's, dass KTM schon lange nicht mehr nur das Hardenduro ("Sumo") Image verbreitet. Besser jedoch für die, die ein "zuverlässiges" Bike suchen.


    Dem Anschein nach sucht ja WEP was zuverlässiges aber ob das nicht einschläfernd ist nebst seiner gepumpten Husa?


    SOK

    Pläuschler sach...numme plausch sach...Für mich nüht ersnsthafts. Numme Spass. Kapiert jetzt??!! Nöd das alli wo uf de Strass fahred pfieffenä sind. Fahre ja au uf de Strass aber für mich zellt halt vorallem d'Piste.


    So und jetzt händs hoffentlich die ultraschnälle Strasserowdies won ich beleidigt han aber nöd so guet läse chönd, au kapiert!


    Gruess


    SOK

    Zitat

    Original von Mercutio


    nach dine andere uussage under anderem i andere threads, fühl ich mich aber aapisst. aber ich glaub das lösemer würkli besser andersch


    Würd mich au apisst fühle, wär ich dich. :ugly: Ja, ich löhs das Problem scho, das versprich ich dir. Jetzt back to Topic, mag nümm mit dir umme jogglä.

    Zitat

    Original von Mercutio
    ja genau. d'strass isch nur für d'aafänger. die grausam härte und furchtbar schnelle, so wie de sok eine isch, gönd nur uf'd pischte.
    i dem forum sind all uhuere langsam. nur de sok weiss, wie's würkli gaht.
    sorry, sok. dini sprüch sind eifach nur no peinlich.
    sorry admin, für de offtopic, jetzt heds mer eifach de huet glupft


    Ich han gross WEP gschriebe. De weiss scho was ich meine. Heb dich mal chli zrugg, sust lupfts mir de Huet und ich machs sicher nöd mit dir da im Forum us... Also, back to topic.


    Gruess


    SOK

    WEP


    Vergisses es doch eifacht. Uf de Strass fahre isch eh numme pläuschler sach... D'Piste zellt!! Würdsch dich gschieder meh uf Training und Race konzentriere. Chönd eus dänn mit 55i ä fahrbari HämerrhoideKutsche go zhie.
    Abgseh davo, mit wem wetsch dänn go Toure??? Ich kauf sicher kei SuperEnduro oder so nes Zwittergschwühr oder sust so nen MarketingGag. Chasch mit de andere Jungs ä 3 Tage Tour machä. Uf de Klause und wieder zrugg :muaha:


    Gruess


    SOK

    Zitat

    Original von Joschi
    @ SOK


    Dä Stifel chan der nur empfelä. nöd wil er orange isch und KTM druf staht, sondern wills en Alpinestars Tech8 isch.



    :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: Bisch en Witzbold. Klar ischs en guetä Stiefel aber ich würd en sicher nöd Orange näh, git ja no viel anderi Farbe. Han übrigens schomal gha, Tech 8 und Vector. :winking_face: Mir isch de Tech 8 eifacht chli z'schad zu Sumo fahre (prieslich). Für MX han ichs en hammer Stiefel gfunde. Han jetzt festgstellt, dass für mich ideal isch, en Stiefel im Mittlerä Priessegment, dafür chli öfters wächsle. So wie min SIDI: ca.450.- und super bequem.


    Gruss


    SOK

    locker bliebä Pseudo...


    Für mich sind halt privati Kleider scho no chli vo Töff Kleider z'Unterscheide. Und KTM isch halt primär ä Töffmarke. Und da bim Töff fahre Sponsoring oder Prozänt nöd ganz unrealistisch isch (und private Kleider fast 100%) würd ich so sache numme allegä wänn ichs fast Gratis überchum oder wieso han ich ächt keis Husa Kombi? Sicher nöd will ich d'Marke nöd geil find... Für min gschmack mues es eifach nöd umbedingt überall drufstah. Git gnueg anderi wos ja präsentieret. :winking_face:

    Zitat

    Original von Cedi


    Pfff, wo hesch du lusche am sunntig gsteckt? Hä ?



    Wenigstens, würd dänn sicher din Töff nümme so heftig i'Fäderä.
    Sorry Cedi, aber so sportlich bisch au nöd unterwägs, dass du scho müestisch am Fahrwerk umme fummlä. Das mues a dinerä Technik oder so liggä. Anderi fahred Supermotoränne mit OriginalENDURO-Fahrwerk, dänn set das sicher uf dim Niveau mit dim Bike au möglich si, oder???
    Betrifft nöd dich Cedi, sondern allgemein han ich eh mühe mit Lüht, wo immer s'Material schuld isch oder d'Strecki oder so... Meistens isch es ja de Fahrer.
    Luege obs anderi besser chönd mit em gliche Material und dänn üebä oder Autofahrä.

    MotoMichel


    Han mal mit em Zachmann drübert gredt. Er hät sich en eigene Prüefstand baue wo mer anschienen brämse und bschlünigä chan (was mer bim Dynojet nöd chan). Sälber hät er ja au Suzuki verträtig und es eiges Strasseränn-Team.
    Um de Vergaser richtig izstellä, schweisst er en Sensor i. Gaht uf sin Prüefstand und sälber, mit em Bike go fahrä. De Sensor zeiget ihm dänn dä Wert a und somit chan er das ganze Aständig istellä. De gspass chostet glaubs 350.- aber segs non plus ultra. Die 350.- Franke würd ich scho insestiere, wännd gwüssheit wotsch ha, dass die sach verhebet. Ich wot da kei Werbig machä aber ich ha s'Gfühl, de häts scho rächt im Fass, da er ja das Zeugs würklich uf höchstleistig mues trimmä.


    Gruess


    SOK


    Link: Zachmann

    Zitat

    Original von Cedi
    "Profi Dry Lube" Isch also en totale scheiss. Han scho gwüsst wieso ich geschter bim Polo es S100 Weisses Kettenspray, g0kauft han :grinning_squinting_face:


    Ich bin nach wie vor vo Motorex überzügt. Han det dä Kettereiniger und dä Kettespray. Numme sehr gueti erfahrig gmacht bis jetzt. Im Polo, würd ich e numme schnickschnack kaufe und sicher nüht wo wichtig isch...


    Die S Sprays händs im 3w au. Hät mich bis jetzt gar nöd überzogä...


    Gruess


    SOK