Beiträge von sok

    Wir sprechen hier von Strassen Motorrädern und nicht von Gelände Bikes. Vergiss mal deine Rally. Die meisten hier fahren auf der Strasse und einige vielleicht noch Wettbewerbsmässig auf der Piste.
    Ich wechsle mein Bike jedes Jahr, das kommt mir billiger als die Abschreibung die ich nach längerer Zeit habe. Abgesehen davon bewege ich mein Bike fast nur noch auf der Piste, dafür wird es dort richtig geschändet. Ich kann dir nicht sagen wieviel KM ich auf meinem Bike habe aber ich kann dir mal vielleicht grundsätzlich grundsätzlich was erklären....


    Du vergleichst hier ein Racebike mit was ganz anderem. Jetzt mal abgesehen von deinem Rally Zeugs. Das wäre gleich wie wenn ich eine 250er 4-Takt mit einer 450er im Enduro Bereich vergleichen würde. Da die 250er nicht allzu viel taugt an einem Enduro ist sie deswegen nicht schlecht sondern einfach für was anderes konzipiert.
    Adaptiert auf die Husa... Die Husa 550er fliegt locker an einer 660er vorbei trotz der 110ccm weniger aber man kann sich nicht einbilden, dass die Husa ein Touren-Bike oder eine Alltagsmaschine ist. Es ist eine Reinrassige Supermoto und desshalb muss sie auch so bewegt werden. D.h. Kurze intensive ausflühge (ich fuhr 3-4h geile Strecken und dann wieder nach Hause). Dafür taugt eine Husa wie schon gesagt auch was auf der Strecke. Also wieder die frage was möchte man...

    Chasch viellicht am WEP sinin Husa mal rietä wänn ihr snächst mal gönd go fahre. Sust gahsch am Samstig/Sunntig uf Frauefäld. Viellicht chasch det go teste (Husaberg).

    Zitat

    Original von Mercutio


    doch doch, but who gives a shit?


    Richtig drum fahr ich mini Berg au offä wie wahrschinlich 90% oder nomeh vo allne Supermoto Fahrer.

    Numme kurz nommal zu de Berg. Ich glaube mer chan sie durchus uf de Strass als Spassbike bewege aber wie de YAM660 richtig schriebt mues mer sich halt bewusst sie, dass sie wartigsufwändiger isch als anderi Supermoto Illusione. Dafür haut sie au viel meh leistig usä wie au ä EXC oder ä Husqi usw. Drum sind das au Sportgrät und uf de Piste konkurränz fähig, was mer sicher vo de ganz über 600ccm KTM Gschichte nöd chan behaupte (Supermoto Bereich). Kernfrag isch halt schlussändlich immer was mer wet.


    KTM 660SMC: Isch die offä nöd au verbotä??


    Gruess


    SOK

    Diese diskussion hatten wir schon und tut auch nichts zum Thema. Du bist der Fachmann... :mad: Ich weiss wieso ich Husaberg fahre und du wirst wissen wieso du KTM 690 mit super Fahrwerk und sozius fährst. Du bist der Fachmann...

    Charlie


    Oder kauf der ä Husaberg 650'er!!! Da häsch ändlos Leistig, Estart und en "wettbewerbs fähige" Töff. Es isch grad Früeligsustellig das Weekend, z'Frauefäld. Da chäntsch viellicht mal so äs Bike proberietä.


    Gruess


    SOK

    Supermoto chasch sicher au öfters uf de Piste bewegä und d'Wahrschinlichkeit (vorallem finanziell) das mal ränne fahrsch isch au grösser. Find ich no en wichtige Aspäkt bi dä Motorradwahl.

    Hypi


    Thanks. Zupf der doch au eini. FUNBIKE!


    @Lümmel


    Ich han ja Chrieg uf em Bike. Vorallem mit mir sälber... :face_with_tongue:


    Sponsore: Nei, ich han nöd viel. Min Mech und es par wo sich zuefellig eräh händ. Will ich ja numme zum gspass fahre, han ich mich au nöd uf d'suechi gmacht. Wot nöd gross verpflichtige igah.


    Piste: Morn gahn ich uf Levier, neus Material go teste. Wird hammer härt. Nächst Mittwuch gahn ich wahrschinlich go crossä und dänn mal luege wies Wätter am Weekend wird.

    Race Bike 2007:


    Isch fast fertig. Fehlet no Start- und Sponsore- Stickers.


    [Blockierte Grafik: http://i54.photobucket.com/albums/g88/sok_photos/2Neu.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://i54.photobucket.com/albums/g88/sok_photos/1Neu.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://i54.photobucket.com/albums/g88/sok_photos/3Neu.jpg]


    Da no es Bild vo mim Crosser. Isch zwar nöd mine aber mine gseht glich us:


    [Blockierte Grafik: http://i54.photobucket.com/albums/g88/sok_photos/KTMBlack.jpg]



    Gruess


    SOK

    Ifahre??? Mach ich nie würklich. Wänn ichs neue Bike s'erst mal uf de Piste beweg, jag ichs nöd so extrem wie sust und lueg scho chli aber 1000km... :ugly: niemals. Bekanntlich han ich ä Husaberg und durs lange Motocrössle, fahr ich lieber höcheri Drehzahle. Ärger mit em Motor han ich deswäge nie gha.

    Da chan ich dir kei sicheri Antwort druf gäh, würd mal det afrögä. Übrigens, isch sicher en riese Vorteil anerä DVCam, dass mer ä Kurve oder so, au mal normal chan filme und soviel ich weiss cha mer sich für das Gäld wo de Archos kostet, fast ä DV Cam kaufe.


    SOK

    Ja eh gits mich au no. Bin numme nümm so aktiv am schriebä us diverse Gründ.


    See you


    SOK


    Ps: Mer chön ja mal dies Teil go teste sobald du die richtig Helmcam gfunde häsch bin am Dunstig und am Mäntig am trainierä.

    Han mich au länger mal mit dem Thema befasst...
    Schlussändlich isch ä miniDV Cam immerno die Best lösig. HD Cam/MultimediaRecorder isch heikel wäge de Erschütterigä und MemoryCard wär ä Option aber mer mues halt die limitiert Speicherkepazität berücksichtigä. Han mal Kontakt mit de GeckoCam Jungs ufgno und die machet mer no en guete Idruck (au Prieslich). Gahn doch mal uf de Link wod innegstell häsch, det uf Info und dänn Kompatibilitätsliste. Det chasch dänn checkä wellä Cam geignet isch und welli nöd.


    SOK


    PS: @Lümmel: Die Cam vo Archos isch glaubs ziemlich für nüht...


    Ich bin ein ziemlicher 2-Takt Fan, obwohl ich jetzt 4-Takt Sumo und 4-Takt Cross fahre. Die Crosser (KTM SXF) ist aber meine erste 4-Takt für dieses Terrain. Vorher fuhr ich 125 2-Takt und 250er 2-Takt. Am Spassfaktor gemessen, geht nichts über eine 2-Takter (finde ich). Leider geht es auch recht an die Substanz eine 250er 2-Takter sauber und schnell zu bewegen. Dies ist auch der Grund, warum ich für diese Saison mal eine 4-Takter ausprobiere.
    200er KTM wie auch 300 und 380'er sind eigentlich mehr oder weniger eine Rarität bzw. "liebhaber Objekte". Indem liegt wahrscheinlich die Preisgerechtfertigung. Preis/Leistung, bist du wahrscheinlich besser mit einer 250er bedient.


    Viel Glück


    SOK

    Zitat

    Original von DonBosco
    jop das isch de jeremy clarkson, de macht eh hammer sendige.


    liebe Top gear und ihri verrückte idee über alles, au wenn die letscht mit em rackete dragster hinde use isch und de eint vo de moderatore de hammond ziemli schwer verletzt worde isch.


    Ja TopGear isch de Hammer. Sind unparteiisch (abgseh vo de Britishe Autos) und chönd au mal ohni wieteres, hemmigslos über es auto herzhie...