dankeschön...
Hypi, was erwartest du denn? ist nur ne 125ccm! damit ist man halt nicht so rasch unterwegs wie mit ner R1...
dankeschön...
Hypi, was erwartest du denn? ist nur ne 125ccm! damit ist man halt nicht so rasch unterwegs wie mit ner R1...
was? chöit dir das öpe nid?
nei seich! absolute oberhammer... u das aues so im nä rühmli vom nä private i sim huus! weisch wie wenn da mau eini mit hei nimsch! 2-3 tricks und die isch hin und weg...
http://video.google.com/videoplay?docid=-2934814799720259205&q=aprilia+rs
knieschleifen macht spass...
fäbu wie gesagt technik... natürlich wärst du mit H-O schneller... nur brauchst du auf deinem töff ne andere technik! ist nicht wie bei der gixxer oder dem füdilüpfer...
gut du fährst ja schon beim anschieben auf den knien *insinder*
ZitatOriginal von :Dark_Force
Sägs nöd, wie im Chindergarte...
Hörät doch uf! Äs Forum ohni Stichlerei isch keis Forum! I persönläch liebe so sache...
ZitatOriginal von SERVER
hehe was isch? öpis nid guät?
ZitatOriginal von Hypi... i find richtigi kurvetechnik viel entscheidender und schinbar bi teilne viel abrachter als s'bremse ;)....
auso für mi ghört brämse zur kurvetechnik! das isch ei vorgang...
gas, brämse, ilänke, gas und när usäbeschläunige...
der ghört aues derzuä!
haha läck bini doooof! natüläch! i ha gmeint das sig ä aspilig uf brämse gsi u das hätti nid ganz verstande...
ZitatOriginal von Stephan
eifach immer dra denke: drossle hesch ide rächte hand! egal was füren töff und was für bremse
he dä muäsch mir iz erkläre?
ZitatAlles anzeigenOriginal von Passani
Du Moschtchopf du.....het dir din Starrrahme dr sack abvirbiert oder was isch los?
nur mal so: bi dim Titel hät mä chöne meine es wärd intressant....denkste...
Bim andere thread het mä bim titel gwüsst um was es geit....und wenns di nid intressiert, wär dr lengscht Penis het, den lises doch....viel meh als gradusfahre chame mit dim altise ja doch nid....
fahr du mit dire Sporty, Dyna, Softtail, V/Street-Rod oder dire Glide so langsam dürd gägend wie du lust hesch und park de ambizionirere fahrer witer hin kurve zue.
zu dure frag: nei i ha kei angst bim bremse, au bremse macht spass...vorallem usbremse
so, das jetzt nid en wuetafahl bechunsch, nid immer alles isch so ernst wies gschribbe würkt, isch mini art nach 5std schlaf...i gange wider is bett...scheiss pöstler
:ugly3:
240 auf der CBR 600 RR
250 in einem 3 Liter Ford Scorpio Automat! hahahaha
härzig, härzig!
heyy pädle!
alles guäte zum geburi! blib im härz ä bärner u de chunts scho guät!
ehm wasi no ha wöuä sägä! gang de nid zur feier des tages uf rehjagt mit der fazer
gruäss
ja gäu i ha d cam natürläch ufä bode gleit....
ehm auso vom chopf bis zur mittellinie isch öpe so ungefähr ä haube meter, auaso völlig ungfährläch!
Das isch eifach ä arschgeili 180grad kurve wo guäte belag hesch u wo breit isch wie nä aff!
ZitatOriginal von maini
über d'liniewahl uf dem video müemer ned rede, den de grimsel isch vo de andere siite us gsperrt gsi und obe isch zuesätzlich na eine gstande wo zeiche hett chönne geh falls doch mal eine obe abe chunnt.
was aber ned sell heisse das ich mit minere und de kollege ihre liniewahl immer zfride bin;)
http://video.google.com/videoplay?docid=-2934814799720259205
das zum thema wie nehme ich eine linkskurve! Vielleicht bringt man da noch mehr raus... aber da muss ich auch noch üben!