die hammer ebbe au ma wele poschte *g*
eini vo de wenige 1zyl i de 400ccm kattegorie wo me meh oder weniger cha uf de schtraas faahrä
ah übrigens dis siiteteil hett löcher drinn *g*
hesch müüs i de garasch ?
die hammer ebbe au ma wele poschte *g*
eini vo de wenige 1zyl i de 400ccm kattegorie wo me meh oder weniger cha uf de schtraas faahrä
ah übrigens dis siiteteil hett löcher drinn *g*
hesch müüs i de garasch ?
lol... *g*
amel sicher ned de yogurtbächer...
*breitgrins*
gärn doch... für de töff und für diich nimi aah *g*
mini isch interessanterwiis obwol si en defekte vergaser dra ghaa hett,
und "holz aalange" 3 Mönnet dusse umeschtah ohni z fahre, den eimal sitlich uf de bodelegge zum gülle uslaufe laa,
und nach 2 versüech hätts aafange hämmerä... *g*
gruess dä RaV..
vilicht au garnöd so schlecht wen nöd grad volli leischtig zum schtart hesch
was bi de drosslete motore auno s problem isch z.b ktm`s,
e 660er isch ned nur aaschlagsmässig drosslet sondern au d
bedüüsig isch magerer gsezt worde, wel d 660er gits normal i de schwiiz ned offe officiell wege appgas und lärmschutzrichtlinie
was widerum heist si laufed immer liecht z mager,
im ränne zwar erwünscht mittem grund di maximale leichtigsuusbüti z ha wo de motor aber au ned eewig mues hebe.
Für e normal alltags benuzti KTM puure sadismuss,
Motor lauft schneller heiss was enorme verschleiss cha uslööse wel de ölfilm sehr dünn wird a de zylinderwand und sogar cha riise,
wenn den auno no en hobby tuner en K+N luftfilter
montiert ufe drossleti eh scho zmager bedüüsti KTM,
und denn demit e längeri vollgasfahrt uf de Autobahn macht isch en
Cholbefrässer oder en Lagerschade vorprogramiert
Also di drosslete KTM`s i de schwiiz, wen de bsitzer de schii dezue hett,
werdet generell bi jedere KTM fachwerschtätt als erscht`s mal entdrosslet und fetter bedüüst.
Und jetz schpeziell min lieblingsmech ratet mer schwäär devoo app
mini z drossle obwol ich de schii dezue ned haa,
klaro no comment isch scheisse, aber es isch mir überlah..
Mini maschine dankt mer`s sicher susch würsi warschindli nomee umezikke,
aber mini schutzängel müend jedesmal schwäärschtarbeit leischte wenni uf mis Möff schtiig *g*
gruess vom RaV wo sich wider mal en Taag richtig ziit füs Forum nimmt *g*
P.s no zum Thema, also R6 hett mer für e 600eter eifach z vil guzzi,
sicher geil zum fahre u sooo aber sogar drosslet lauft das ding no über 2läppe,
und de motor schreit di ganz ziit "isch das alles"... "meeeh".. "gib`s mer..."
wenn also ich bi mer sicher sones ding bruchte vil beherrschig und sich zrugghebe,
ich glaub ich chönnts need, bi mir wür das de früetod oder en Rollschtuel effekt uuslööse
koleg chas au need hett scho mit 3 töff en totalschade baue,
und sini erscht DROSSLET! r6 wonner gha hett hett kei 2 mönnet gläbt..
hett sich e bizz verschezt bim gaas gää und de exponenziell schtigendi brämswääg vergässe... *g*
[Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/geburtstagzuspaet(Original).jpg]
em Peaki sin Purzeltaag
[Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/geburtstag.gif]
D.h mer wünsched diir es schöööns tägli u sooo..
alles gieti und drum und drah...
na dann halloo nachbar
wende ma ne Laute KTM mit pinkem sattel sihst rumbrettern, wink mal schöön
*aunagratulierundtapeschüttel*
en guete wünsch ich dir uf de geburtstag
(i de hoffnig de vill chueche schmöckt der denn au *g*)
grüessli dä RaV...
jajajaja... has doch schomal gseit daaa --> BUUH
geils filmli.... gueti sound kombination... *g*
yesssss..... !!
Me mues de Töff eifach ohni blinker vorfüere
wobii au das keis umbedingts muss isch,
ich ha mine aber ohni blinker vorgfüert und au ohni blinker Prüefig gmacht
machs need, s cha si das nacher du din töff noi muesch voorfüehre *g*