Ja macht scho merklich was uus. Mir isches aber nöd drum gange zum schnäller chöne schalte, sondern will ich sehr fill im Leergang hange blibe bin bim ufeschalte vom erschte in zweite. Und au susch isches ab und zue vorcho daser zwüsched de Gäng hangeblibe isch. Chli komisches Getriebe
Beiträge von :Dark_Force
-
-
Next: Fuessraschte-Alag vo MR-Motorradtechnik, d'Evo5. Echt es Feins stuck Alu
Jetzt isch de Schaltwäg entli chli chlinner
[Blockierte Grafik: http://darkforce.freelinks.ch/Fussraste1.jpg]
[Blockierte Grafik: http://darkforce.freelinks.ch/Fussraste2.jpg]
[Blockierte Grafik: http://darkforce.freelinks.ch/Fussraste3.jpg]
-
Aber ich mues säge de Text isch wenigschtens no easy und nöd sonen beknackte scheiss wie de Sido-möchtegern-Gangster singt usw...!
-
Also ich han d'K5 vo de Probefahrt her einiges Besser gfunde. Vor allem d'Brämse sind bide neue wohl en scherz am Rand. Zieh muesch wie en blöde demit mal es bitz verzögerig wahrnimmsch. Also miini 600er K3 mit normale Brämssättel aber radialer Pumpi tuet da einiges brachialer, und da isch "nume" e originali Nissin-Radialpumpi draa!!!
Ebeso hät mi d'Power une use einiges me tunkt bi de K5 (K6). Endpower chani vo beidne nöd beurteile da ich vonnere 600er her scho extrem anders gwohnt bin
-
Back 2 Topic!
Also ab Werch hani au kei Powerwheelies gschafft, höchschtens mit de Gas-zue-Gas-uf-Methode. Nachem Abstimme und so wiiter schafft sie jetzt ganz guet Powerwheelies im erschte (Originalübersetzig). Im Zweite bi ungünschtigem Gas gee wirds vorne au ab und zue seeehr liecht.
Am Afang hanis au paar mal provoziert, aber lang hebe isch da nöd würkli! Mittlerwiile hanis ufgee Wheelies z'üebe, bringt eh nüt ussert peinlichi Versüech und wo möglich na en Totalschade -
Ok, hett na en andere Termin gfunde, nämli vom 20.-22. Juli ebefalls in Anneau aber mit Speer. Also falls öpperem da besser gaa wür chammer au de Termin nee.
Someone?
http://www.race-event-management.de/rem/veranstalt…php?pid=2&vid=1
-
Also generell wäri eig. scho debii, aber isch halt eifach chli en chrampf dases am Mo, Di isch
OK bis dänn chani gnueg überstunde mache zums kompensiere z'chöne
Wer wär dänn bis jetzt alles debii?
-
Also generell würd ich grad am PiPo nöd schwerfälligkeit vorwerfe. Bin sehr zfride demit, vor allem au grad für uf de Rännstrecki als afänger ganz geil. Kündet de Gränzbereich guet und spürbar aa und macht generell au mal en "chalte" scherz mit. Also sone Sturheit uf de Kante hani bi mir nöd festgstellt. Chunt aber au na uf de rescht vom Töff bzw. Farwerch druff aa. Also generell halt uf jedem Töff es bitz andersch vom verhalte her. Drum isch au nöd xeit das sich de M3 uf de Ninja wider gliich fahrt wie uf de Zett!
-
Yo, han wele fräge wer luscht hät, am 7.+8. Juli (Sa, So) mit Dannhoff uf de Anneau du Rhin z'cho. Choschte tuets 315€ für beid Täg.
Mitem Transport chammer sich ja dänn "dynamisch" organisiere wänn mer weiss wer alles mitcho wür.Da wär na de Link zu mee Infos:
http://www.dannhoff-motorsport.de/index.php?id=8&idn=172 -
Aha, eine usem Kanton Schwyz
Herzlich willkomme da i eusem Forum.P.S.: Mit wem gaasch uf AdR? Mit Dannhoff? Hani ebe au im Sinn ghaa...
-
Yo, au vo mir es herzlichs willkomme usem Oberland.
Entli wider mal eine miteme aschtändige Töff
(Han de gliich)
-
Yam660: Dein Statement von wegen "hochgradig schädlich für den Motor" kann, muss aber nicht immer zutreffen: die meisten (Sport-) Motorräder heutzutage sind von Werk aus zu Fett abgestimmt, um genau dieses "Tuning" unbeschadet zu überstehen AFAIK.
-
Also ich han en BMC dine und han Soundmässig nöd fill gmerkt. Au Leistigsmässig häts bis zu de Abstimmig mit Power Commander und offenem Uspuff kei Sinn gmacht.
Was Soundtechnisch en heftige unterschied bringt sind Carbon-Ram-Air-Kanäl. Theoretisch müesst mer nachher aber de Töff neu abstime, da die ganzi Resonanzveränderig au e gändereti Asuugcharakteristik ergäbed!
-
Ja Maicos sind wüescht, vor allem die mitem Zabel-Motor dine
-
Zitat
Original von jay b
esches extrem lut?
Am Aafang bini schochli verschrocke, aber jede empfindets andersch. Ich bin eh chli sensibler was grüsch abelangt, ich ghöre schnäl mal öppis wo ander nüt ghöred
Halt ebe mal Probefahre und dänn namal gaffe
Gruess Fabian
...de wo grad jetzt usegfunde hät, dass de Shark ja es uswäschbars Innefuetter hät und de Helm scho sitt einere Saison gfahre isch ohni das z'wüsse *lol*