also ufem motor staht honda das hani gseh und susch gsehts eich au us wiene normali crf sowit ich das chan beurteile. ja sonen cross mech hani au ide nöchi aber isch no schwirig öpper fröge ohni daser de töff gseht und en chan aluege. aber ich chönt ja trotzdem mal no vorbigah vilich wüsseds es per zuefall grad.
mfk isch demfall alles illegal sobald mer öppis alanged am töff was irgendwo dure au no sinn macht aber isch bi mir jetz nöd sones problem hoffi mal. alles wo du beschriebe hesch woni evtl wür wele ändere laht sich ja wieder rückgängig mache fürd mfk (liechtmaske, verschalig, lenker, radsatz, übersetzig usw.).
die gschicht mitem kolleg chani der ehrlich gseit nöd beantworte ich weiss eifach daser sochli alles gfahre isch (offroad, onroad, kies) und das mini rmz länger ghebed het vode betriebsstunde. ich han glaubs öppe um die 60 gha und er zwüsched 40 und 50 chans der nöd gnauer sege. chan das au am luftfilter lige? aso das er en strassefilter gha het und de offroad nöd so optimal gsi isch? wär no cool wennd das au grad wüsstisch
vilich chaner au eifach nöd fahre wär au e möglichkeit oder hetem nöd sorg ghebed das chönt au guet si
dasi echli oder besser gseit sehr viel wird müese umeschrube und bastle isch klar aber das machi ja au gern. obi jetz günne oder nöd ade renne isch mer relativ egal zum profi karriere anezlege isch de zug eh abgfahre. und beschwere tueni mi immer sehr gern aber in sache töff lits i 99% vode fäll a mir selber und nöd am töff wenn öppis nöd funktioniert.
danke no für de hiwis ufd ventiltrieb
btw dases so komischi absätz und so geh het isch dschuld vo mim handy irgendöppis stimmt da nöd und wo das 1. herchunt weissi aso au nöd