Beiträge von spitzbueb

    Han mittem Eskil Suter, sineszeichens Ex-GP-Pilot, Erbauer vom MotoGP-Kawasakichassis, etc etc dadrüber gredd.


    Er seit, dass en Motor das mües erträge, wenner nöd iigfahre wird. Jede Hersteller macht ja während de Entwicklich vo some Motor Testläuf bis zur Vergasig, und da werdet au nigelnagelnoii Möcke vo Aafang a quält. En Schade döfi aber deswege nöd passiere.


    Er seit aber, dass sich Cholbering und Cholbewand, Pleuel und Kurbelwälle (halt überall wos Riibigsflächi het) sich müend ufenand iispille, und das passiert nur bim sorgfältige Iifahre. Das CHAN uf d'Leistig und d'Langläbigkeit vode Teili e uswürkig ha...


    Er seit, er wür en Serietöff iifahre, nützts nüt, so schads sicher nöd...

    ich finde grad s'gägeteil. Bi villne Sportmaschine gsehnd die Spiegel us wie lieblos drapeppt. Sorry, aber grad bi de CBR's sins weder formschön no suschöppis...
    Ohni findi gseht nöd nur de Töff sportlicher und fiiner us, sondern grad us de Fahrersicht isch de Töff vill schlanker.
    Ich han bi minnere Mille für d'Rennstrecki d'Spiegel weggno, denn gmerkt wie schön dass das usgseht und denn au grad uf en Lenkerendspiegel umgstellt.
    Und das obwohl d'Spiegel vo de Milles ab 04 würkli schön sind...


    Mille-Spiegel:
    [Blockierte Grafik: http://www.aprilia.com/models03/road/dati//foto_mod_pg_948_1143815229.jpg]


    CBR-Spiegel:
    [Blockierte Grafik: http://img447.imageshack.us/img447/8104/bild4194on7mc.jpg]


    Muesch zuegeh, isch scho chli e anderi Gschicht...

    Also ich bin i mini Zicke no immer verliebt wie am erschte Tag....


    [Blockierte Grafik: http://www.suozzi.ch/slides/gold1.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://www.suozzi.ch/slides/gold2.jpg]


    Denn hani aber selber natürli no ne paar unerfüllti Buebeträum:
    D' "Satans Soul" vom Marcus Walz:
    [Blockierte Grafik: http://www.walz-hardcore-cycles.com/bilder/bikes/satanssoul/bike2.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.walz-hardcore-cycles.com/bilder/bikes/satanssoul/bike4.jpg]


    E MV Agusta F4 Mamba (steht eine gebrauchte bei Hauptlin in Zürich für knapp 36'000.--)
    [Blockierte Grafik: http://www.hrkaufmann.ch/MV/mv_images/1000MambaRet500.jpg]

    Viel Spass auch von meiner Seite mit der Mito....



    Gruss
    Marco - der eine nicht gedrosselte 1000er fährt, die auch ziemlich "abgeht"... *lol*

    Ich zahle für mini Zicke für


    Haftpflicht bis 100'000'000.-- Schade
    Vollkasko mit Selbstbehalt 1'000.--
    Grobfahrlässigkeit
    Assistance


    1061.60 für es ganzes Jahr :grinning_squinting_face:
    Bin uf 30% unde....

    also, und ich han jetzt e Test gfunde.
    De 2CT isch nöd, wie ich zersch gmeint han, ide Mitti härter als de normali, sondern ade Flanke weicher...


    Also effektiv öppis für de Fahrer, wo de alt zwenig sportlich gsii isch, und nöd um d'Laufleischtig z'erhöhe...
    Eigentlich schad, will sportlich isch er mir gnueg gsii,...

    ich han en IXS RX3 und bin demit sehr zfride. Er isch ihne zimmli weich, um nöd grad "flauschig" z'säge...
    Vorher hani en BMW ProRace gha und devor en "Racer".
    Bim BMW sind mer ade Gashand immer de Chli- und de Ringfinger igschlafe...


    In Supersportlerchreise schwörtmer uf de Held Phantom. Zwar rächt tüür, aber defür mit allem was mer brucht, sogar mit Gummilippe wenns regnet...
    Das mittem agressive Schweiss ghöri jetzt zum erschte Mal. Höred doch mal uf immer die Salzsüüri z'suufe... *lach*

    Zitat

    Original von Yam660
    Mit den neuen Mischungen dürfte nun wirklich jeder glücklich werden der sportlich fährt oder gar mal auf der Strecke paar Runden ohne Reifenwechsel gasen will.


    Hab ich da jetzt was falsch verstanden??...
    So wie ich den Michelintyp an der Swissmoto verstanden habe wird der neue 2CT an der Flanke nur einwenig weicher, dafür in der Mitte härter gemacht als der "alte". Demnach werden damit nicht unbedingt Sportfahrer glücklicher gemacht, sondern diejenigen, die den Reifen in der Mitte abfahren und auf der Flanke noch zu gebrauchen wäre. Denen hällt der Reifen jetzt länger....


    Übrigens kann ich die Aussage betreffend "Race auf Strasse nicht auf Betriebstemparatur" nicht ganz nachvollziehen. Wenn ich einen Heiztag im Schwarzwald oder den Vogesen verbringe sieht der MPP nicht viel anders aus als nach einem Tracktag. Im übrigen kannst du sonst auch einfach 0.2 Bar Luft raus lassen, dann kommt er auch schneller auf Temparatur, ohne das Fahrverhalten zu beeinträchtigen.

    Zitat

    Original von Spike
    spitzbueb
    Das isch au nöd sZiel gsii. Aber wenn Fötteli vo irgendlwelche Grillpartis und eher "private" Aaläss inestellsch unds ohni Aamälde zuegänglich isch isches eifach vollständig öffendlich und susch nöd, das isch glaubs au de grund gsii werum dasmers so gmacht händ (weisses au nüme rächt), git ja vill fore wo z.B dGallerie nöd öffendlich isch...


    ah ok, nöd gwüsst, dass es um Galerie gaht. De Titel vom Thread lutet ja auch "lesen ohne anmeldung"...
    ich bin ja au no i div. andere fore, und det sind überall fasch all galerie für alli freigschalte. Ich dänke, wer es fötteli vo sim Hobel etc. wot zeige, dem isches au glich, wenns no ander usserhalb vom Mitgliederstamm gsehnd. Mer chan ja immerno die einte Galerie freigeh, und ander login-gschützt...
    Ich finds aber amigs zimmli scha, wenni noimed en interessante Thread läse, und d'Föetli nur als rots-X dargestellt werdet....

    Zitat

    Original von Biker Boy
    Da isch typisch BMW-Fahrer, diä hend s'Gfühl das enä d'Stossä ghörät!!


    Jöö....
    Super qualifizierte Aussage...


    Fahre seit 4Jahren BMW, hab aber weder Leute abgedrängt, noch abgeschossen, hatte nicht das Gefühl mir gehöre die Strasse oder so was.


    Ich mach mal eine genauso bornierte Aussage:
    Deine Aussage ist die eines typischen Neiders.
    Reichts Geld nur für einen 2CV, hä??....

    Zitat

    Nachtele:

    • Es soll ja Leute geben, die dann nur lesen und sich nie Anmelden


    Ihr meint, ihr habt jetzt mehr Leute, weil sie sich anmelden müssen, um zu lesen??...
    Wohl kaum. Im Gegenteil. Wenn Leute etwas lesen, möchten sie sich dazu vielleicht äussern und melden sich an. Wenn nichts gelesen werden kann, zappen die meisten weg.

    Eis münder no bedenke:
    mit sonnere Halterig isch denn e gueti Quliatät vom Film no lang nöd sichergstellt.
    Mit V2 und MiniDV-Cam wird de Film mit jeder no so gummiglagerete Halterig einfach usgseh wie usem Schüttelbächer...
    Wenn ich filme, machi min Tankrucksack druff und d'Digitalkamera (Speichermedium SD-Card) vo vorne is Chartefach ine. Und das chunt denn debii use:


    http://www.suozzi.ch/Cockpitfilme.htm

    Hey chömed, da gahts nöd drumm, zum en Töff uf d'Strass stelle. E Töffirma muen für Inovatione, Design und en Schritt id Zuekunft dastah. Jedi Firma i dem Sektor, wie au bi de Autoindustrie mached so Conceptbikes (-cars).


    Ich finds drum es guet Zeiche, dass Piaggio Geld id Zuekunft vo Aprilia investiered und de Marke es konkurenzfähigs Gsicht verpassed, um au vor de Chäufferschaft mit meh Vertraue dazstah.


    Drum Chapeau für de Muet zu some Conceptbike.