ZitatOriginal von Andrea
Jo i weiss...hehe:-) wird mer au sooo ä höchi si*streck* chani denn chli zechele
Wie gross bisch dänn?
ZitatOriginal von Andrea
Jo i weiss...hehe:-) wird mer au sooo ä höchi si*streck* chani denn chli zechele
Wie gross bisch dänn?
Yam660: Das E 550er Husa (mit Akra Komplettalag) öppe glich i de Leischtig wiä ne 525er KTM söll si chani nöd beschtätige... scho eher uf em Niveau voner 650 Husa oder anere pumpete 560er KTM.
Leischtigsmässig führt, über 500ccm und eim Zylinder, nüt anere Husa verbi momentan.
Und wägem schrube: Ich mach de Ölwächsel sälber und ab und an es Rad wächsle... Bruch defür fascht s gliche Werkzüg und Ziitufwand, wie wänt suscht was würsch heimwerkere (Lampe montiere).
Andrea: de Pseudo git sini Endi Saison, glaubi...
Greets
Wep
@don B: bene!
C U
Forch wär easy, wenn s nöd rägnet...
ZitatOriginal von Stephan
ich glaub chum dasmer die drosslet überchunt oder? Und wenn ja isches schwachsinn susch chasch ja grad zum Peter Sommer z' Züri e drossleti CBR 1000 go chaufe!
Aha, das Teil muess drosslet si!-> Ja dänn sowieso e Supermot o.ä. wo mit wenige hangriff "offe" isch! 750er wo 150 fahrt, naja...
ZitatOriginal von Cedi
Mit jedem zwüsched 80 und 200 km gfahre
Ich wott am liebschte e mischig us alne 3. Tourefähigkeit vo de Z, de Fun-Faktor vo de 610er und d'Power vo de GSX-R.
Nur so e Idee: KTM 990 Supermoto, 990 Superduke
ZitatOriginal von Yam660
Ich würde vermutlich die Kawa nehmen, da die Leistung vertretbar, die Wartungskosten hinnehmbar und der Einsatzbereich am grössten sowie die Sitzposition auch für lange Strecken zumutbar ist.
Also en Töff isch doch per se öppis Unvernünftigs, also es Spielzüg! D.h. es muss eifach hammergeil si zum fahre... und wänn er 100 Liter uf 10km wür bruche, würdi mi höchschtens über de z chlini Tank ufrege! Zum vo A nach B cho gits Autos! Oder kännt eine eime wo mit de Goldwing id Ski-Feriä gaht!?!
So long!
ZitatOriginal von Cedi
Kawa : Agnehmi Sitzposition, schöne durchzug und agnehmi V-Max ( 158 ).
Nur?
Nimm e Husaberg! Warum?
Bestes Preis-/Leistungsverhältnis: Nix umbauen (KTM), nix anbauen (Tuning)(Huski), nur Licht weg und schon ready to race!
Hammergeile Motorpower! 550er Husa(original) ist der 660 KTM min. ebenbürtig.
Die Ersatzteilversorgung ist super, wie KTM, was ja vom hören-sagen bei Huski nicht der Fall sei.
->Verwandtschaft besuchen mit dem Motorrad: Ja eh! Wenn die auf der Hulftegg oder ähnlich wohnen! Wenn alles geradeaus geht kannst du für's Feeling ja auch die Scheibe beim Auto runter kurbeln!
So long...
ZitatAlles anzeigenOriginal von sok
@Pseudo
Hammer Tour gsi!!!! Isch würklich cool gsi. Ich mues es ja eigentlich nöd säge aber hoffentlich bald wieder.
Jetzt müemer das mal no uf d'Strecki erwiterä. 1x Strass, 1x Strecki. Das wär cool.
Gruess
SOK
Genau!
@ Pseudo: Uf de Strecki chasch mer dänn wieder bedänkelos nahfahre... det gits nöd so viel "Routeoptione" wie z Sterneberg...
"Senna" dörf genau uf e Duc oder e MV...
dini findi am schönschte ohni irgendwelch Schnickschnack.
G
Ich finds Fazit vo dere sogennant ADAC-Expertin sehr guet:
Eifach mache lah, diä sind schnäll wieder weg!
Da chni nur säge: RICHTIG!
Hi all,
Ich chan nur dezue bistüre, dass d Husaberg Supermotos original bereits schwümmendi Brämsschibe (Wave) i Kombination mit ere FTE Zange druf händ... vo wäge grungsätzlich illegal...
schene
[Blockierte Grafik: http://www.husaberg.se/EN/images/Husaberg_FS_650e.jpg]
...cool! Jetzt müsst mers nurno beheitze chöne...
-> für en Toast-Hawaii unterwägs!
De Klassiker schlechthin:
Renegade!!! Ja genau, de mit em Terence Hill
De Hammer- und Immer-luege-chöne- Film
G