Beiträge von WEP

    Zitat

    Original von Andrea


    Jo i weiss...hehe:-) wird mer au sooo ä höchi si*streck* chani denn chli zechele :grinning_squinting_face:


    Wie gross bisch dänn?

    Yam660: Das E 550er Husa (mit Akra Komplettalag) öppe glich i de Leischtig wiä ne 525er KTM söll si chani nöd beschtätige... scho eher uf em Niveau voner 650 Husa oder anere pumpete 560er KTM.


    Leischtigsmässig führt, über 500ccm und eim Zylinder, nüt anere Husa verbi momentan.


    Und wägem schrube: Ich mach de Ölwächsel sälber und ab und an es Rad wächsle... Bruch defür fascht s gliche Werkzüg und Ziitufwand, wie wänt suscht was würsch heimwerkere (Lampe montiere). :grinning_squinting_face:


    Andrea: de Pseudo git sini Endi Saison, glaubi...


    Greets


    Wep

    Zitat

    Original von Stephan


    ich glaub chum dasmer die drosslet überchunt oder? Und wenn ja isches schwachsinn susch chasch ja grad zum Peter Sommer z' Züri e drossleti CBR 1000 go chaufe!



    Aha, das Teil muess drosslet si!-> Ja dänn sowieso e Supermot o.ä. wo mit wenige hangriff "offe" isch! 750er wo 150 fahrt, naja...

    Zitat

    Original von Cedi
    Mit jedem zwüsched 80 und 200 km gfahre :smiling_face_with_horns:


    Ich wott am liebschte e mischig us alne 3. Tourefähigkeit vo de Z, de Fun-Faktor vo de 610er und d'Power vo de GSX-R.


    Nur so e Idee: KTM 990 Supermoto, 990 Superduke

    Zitat

    Original von Yam660



    Ich würde vermutlich die Kawa nehmen, da die Leistung vertretbar, die Wartungskosten hinnehmbar und der Einsatzbereich am grössten sowie die Sitzposition auch für lange Strecken zumutbar ist.


    Also en Töff isch doch per se öppis Unvernünftigs, also es Spielzüg! D.h. es muss eifach hammergeil si zum fahre... und wänn er 100 Liter uf 10km wür bruche, würdi mi höchschtens über de z chlini Tank ufrege! Zum vo A nach B cho gits Autos! Oder kännt eine eime wo mit de Goldwing id Ski-Feriä gaht!?! :wand:


    So long!

    Nimm e Husaberg! Warum?
    Bestes Preis-/Leistungsverhältnis: Nix umbauen (KTM), nix anbauen (Tuning)(Huski), nur Licht weg und schon ready to race!


    Hammergeile Motorpower! 550er Husa(original) ist der 660 KTM min. ebenbürtig.


    Die Ersatzteilversorgung ist super, wie KTM, was ja vom hören-sagen bei Huski nicht der Fall sei.


    ->Verwandtschaft besuchen mit dem Motorrad: Ja eh! Wenn die auf der Hulftegg oder ähnlich wohnen! Wenn alles geradeaus geht kannst du für's Feeling ja auch die Scheibe beim Auto runter kurbeln! :grinning_squinting_face:


    So long...


    Genau!
    @ Pseudo: Uf de Strecki chasch mer dänn wieder bedänkelos nahfahre... det gits nöd so viel "Routeoptione" wie z Sterneberg... :grinning_squinting_face: