also üs hends mit eme fründliche lächle duregwunke. au bim id schwiiz inefahre
Beiträge von DonBosco
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solange niemand nach Rijeka möchte ist glaube ich alles halb so wild.
Da hab ich schon schauergeschichten bis zur hinterlegung einer Art "Kaution" von einigen 1000 gehört....
Die scheinen da am allerschlimmsten zu Spinnen.Bei allen anderen funkionierts wie oben beschrieben wohl mehr oder weniger. Carnet zur sicherheit mitnehmen oder Kaufvertrag oder Fahrzeugausweis. Dann dürfte es keine Probleme geben.
Frankreich ist sowieso gediegen. Vor 7 Uhr und nach 20:00Uhr scheint da niemand am Zoll zu sein....zumindest bis jetzt immer durchgefahren
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ja das tönt nüd schlecht.
aber mues jetzte mal luege, wie viel ich chan schaffe nebd em studium. vo dem hängts denn ab, öb nume nomal anneau oder halt chli wiiter weg drinne liit oder sogar beides
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han nume gseit, dass das d situation in sache power, sprich uf de gerade in anneau gsi isch.
alles andere chönd mir eh nüd vergliche, da s fahrkönne oder nichtkönnen zu fescht variert.
dass insgesamt e 1098S schneller als e seriegixxer isch glaubi der scho, well s fahrwerch sicher dütlich besser isch (hoffentli au bi dem priis)
und zum en japser würkli rennfertig z mache muesch sicher grad nomal de chaufpriis a zuebehör inveschtiere. das stimmt scho. aber emal ich mues zersch no chli besser fahre lerne bis so sache chömed. aber falls i mi entschlüsse vorallem no uf de pischte z fahre wird sicher s fahrwerch s nächscht sii (aber zersch muesi geld finde)
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joo das glaubi scho.
ich bruche eifach e anderi raschtealag. wird wohl de winter mal inveschtiert, well bi mine riiselatsche muessi würkli mit de fuessspitze uf de raschte sii, dass nüd alles chratzed. und d serieraschte isch zu rutschig dafür.....da hani angscht, dasi vo de raschte rutsche.... (was au scho passiert isch)
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Zitat
Original von junior
und isch eh glich schnell uf de pischte. Chund nur uf de Fahrer drufah.naja da hend mer in anneau aber was anders müesse feschtstelle. Emal e 999 oder e RSV het absolut ke brot gege e 4zyl. japaner. die neue 1098 sind glaubs schneller gsi als em hypi sini 04er r1, aber geg em maini sini 08er oder au geg mini k5 hends in sache power ke brot gha.
klar em lümmel sini R isch sicher nomal was anders aber standard 1098 chan leischtigstechnisch nüd mithalte mit em aktuelle japanzügs
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in etwa scho. Grundsätzlich weiss mer ja, dass mer sicher mal chan abwinkle, bis s chnü chunt. denn chan mer no wiiter fiiner steigere. also isch s chnü so en art en sensor für e schräglag, wo de töff, fahrer und reife sicher fahre chan.
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huch isch das wieder kompliziert worde......
zum glück hani vom grosse töffbillet bis zum LKW scho alli zäme ohni 3 jahrsystem.....fählt höchschtens no boot und heli
was die kürs de sicherheit bringed hani aber au nonig so ganz gseh, wenn mer lüt verzelled, was es dete so hend müesse mache...primär e neui möglichkeit zum geldbütel fülle
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@Idefix
nüd neuro....wett versueche richtig gsichts/wiederherstelligs/Kieferchirurgie zmache. Isch heavy aber sehr interessant
*rabdbotiz* ende
s chnüü schlieffe chasch au uf der strass ohni problem. muesch nume e passendi kurve hah und halt chli meh siitlich rutsche. Mer chan ja au schlieffe ohni grossi schräglag. alles nur e frag vor sitzposition. aber ich hans au lang nid gschafft
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mit dem tipp schaffsch au e 720°schräglag und dezue gits no e gratisrundi imne 6redlige auto. Und nachher wird mer sogar no mega lang ganz lieb vo allne verhätschled.
ich find das würkli en super Tipp
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klar machts en soundunterschied. het ja bi youtube paar vid's druffe wo'd au de sound ghörsch. Mit originalalag tönts halt chli wie e zuegschnüerti GP-maschine aber mit aständigem topf isch das sicher hammer.
mir gfallts emal
nur müssti mer designtechnisch no chli sache ändere. Aber vielicht bringt jetzte ja no en andere hersteller de big-bang motor. am liebschte wär mer wenn sugi ihre V4 bringe würded, aber das passiert wohl eher nööd.....
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Zitat
Original von Dark Rider
das video isch voll easy was d qualit�t agaht
aber das mitm kurve fahre hei ei ei, wiso ch�med ihr efach so wit abe?
ich bin am �ebe und �ebe und �ebe und das chn� wet efach n�d uf de asphalt :b�se:
greezmach so zügs nüd uf de strass.
uf de rennstrecki hesch optimali Asphaltbedingige, rennreife uf optimaler betriebstemperatur und kei gegeverchehr.
Gang eifach mal uf e strecki und denn chunt s chnü vo selber uf de bode, sobald chli siitlich uf em töff rutschisch -
200CHF für en Satz semislicks paar runde agfahre. Langed für mich für zwei Täg und uswuchte usw. chani selber
nei sicher kes schlehts agebot. Mal luege wenn denn die ganze Termine dusse sind und au mini prüefigsdate bekannt sind.
Wird denn wohl entweder dijon endi juli oder pann im auguscht wärde.
*edit*
dijon het ja no weniger kurve als Anneau..... wie wärs mit Bresse? gseht emal uf em streckeplan dütlich interessanter us.....
Bresse
[Blockierte Grafik: http://www.rennstrecken.tv/images/strecken/bresse-48183057.gif]
Dijon
[Blockierte Grafik: http://www.rennstrecken.tv/images/strecken/dijon-prenois-15141935.gif] -
für nüd yamifahrer choschtets aber 800stei und da ich reife relativ günschtig bechume isch das denn au nümme sooo es hammer agebot.
aber mal luege. Ziitlich chöntis passe mit endi juli
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wenn sind denn die r-funday's?
und hets dete es dB-limit? wott mal die offe leovince fahre