Beiträge von Pyroman

    mir händ mitem auto vo züri uus 2h gha... das liit no drinn findi. ufem heiwäg wäge bitz stockendem verchehr ide romandie isches ca 2.5h gange...
    aber ich gang wohl au nüm so bald, mir sind sogar no aagfiggt worde, will mer mässebabes fotografiert händ, ohni vorher um erlaubnis z fröge :confused_face:

    danke vielmals yam660!!
    du schreibst sehr oft, sehr lange und informationsreiche beiträge, die sicher schon vielen usern hier geholfen haben! mann sollte dir einen spezialrang zuteilen! :smiling_face:
    nein, ich danke dir wirklich vielmals, war wiedermal SEHR informations-/lehrreich!!


    gruss pyro

    mhhm, zum glück steh ich NOCH nicht kurz vor der entscheidung :smiling_face: aber verfällt nicht der versicherungsschutz, wenn ich einen FCR in meiner maschine habe? das ist das einzige, was mir sorgen macht...

    ich han kei ahnig, aber ich gang halt eifach mal devo uus, dass die uussag vode kms stimmt. wänns bi mir so wiit isch und ich äntli offe und somit au chli tuned dörf umefahre, wird ich das scho no gnauer abkläre...
    zudem isch de keihin ja ebä grad nöd erlaubt ade lc4, willer glaub no einiges aggressiveri leistig bereitstellt, wie de mikuni flachschieber... zudem würd de keihin eh nöd a min töff passe, wäg em akra-chrümmer (de keihin passt glaub nur im zämespiel mitem 660er smc-chrümmer vo akra :/).


    wänn öpper quälle-gstützti infos zu dem thema hät, bitte mälde! :smiling_face:


    gruess pyro

    isch e occasion vode kms gsie. hät aber no 1jahr garantie druff gha und sie händ mer würkli en sehr guete priis gmacht...
    mini akra-aalag isch legal mitem biiblatt fahrbar (ich han de db-eater uf de strass dine).
    de mikuni flachschieber isch mit de akra zäme au legal, nur de k&n wär nöd ganz legal und de gseht mer ja nöd würkli vo usse... zudem erlöscht de versicherigsschutz mines wüssens nöd, bi so gringfüegige nöd sicherheitsrelevante veränderige? wie au immer, MOMENTAN isch alles legal a dere maschine.
    de töff isch i dem zuestand wie en uf de föteli gsehsch grad vor 2 täg vorgfüert worde, laufräder und brämsschiibe sind also schön iitreit...


    gruess pyro


    1. d SC-Lampemaske chunt no, kei angst :winking_face:
    2. Sie isch momentan no uf 34ps drosslet... Sobald i offe chan fahre chunt natürli no en flachschieber und für d atmig en k&n, dänn wirds au es diagramm gäh...


    vode konditione här hani meh oder weniger normali priise vode KMS-Racing mit prozänt willi halt en guete chund bin. zudem händs mer die alte laufräder plus disc in zahlig gnoh und en neue chettesatz hani sowieso brucht...

    ich fahr weder ränne, no kassier ich stutz für das decor :winking_face:
    aber s ktm-factory-decor isch halt vo redbull und ich bi ehrlichgseit rächt abhängig vo dem getränk... deshalb die entscheidig :winking_face:

    Yam660: Ich glaube nicht, dass er diese DT wirklich als Enduro geschweige denn auf einer Crosspiste einsetzen wird... Schätzungsweise >90% aller in CH zugelassener Enduros haben noch nie unwegsameres Gelände als ein Schottersträsschen gesehen.
    Deine Tipps weiss ich zu schätzen und sind sicher praxisorientiert und auch durch Deine Erfahrungen gestützt, nimm dies also nicht als negative kritik!
    Auch wenn Enduros vielleicht nicht für die Strasse gebaut wurden und sicher auch nicht das sinnvollste Fortbewegungsmittel auf der Strasse darstellen, haben sie auf jeden Fall auch Vorteile. Wieso also nicht seine "Geländemaschine" einbisschen optisch tunen, wenn eh nur auf der Strasse gefahren wird?


    Gruss Pyro

    das heck ist nicht sooo mein stil mit dem grossen rücklicht, die blinker sind mir auch einwenig zu gross...
    der restliche umbau gefällt mir aber, passt gut zusammen, wie ich finde! :top:


    gruss pyro