Beiträge von Pyroman

    meiner meinung nach, solltest du dir zuerst überlegen, welchem motorenkonzept du dich verschreiben willst... ob du nun ne v2 (sd) oder ne 4er (z1000) nimmst, macht schon einen relativ krassen unterschied!
    aber wie yam mehrmals erwähnt hat, solltest du einfach beide maschinen möglichst lange probefahren und dann abwägen, welche deinen "anforderungskatalog" am ehesten erfüllt!
    meine wahl würde ganz klar auf die ktm fallen (die sd ist schon länger eine meiner traummaschinen), und dies aus folgenden gründen: ist ne ktm :winking_face: , fährt sich unendlich aggressiv und hängt genial am gas, hat neben benelli die geliste optik und ist das spassgerät nr1!
    wie gesagt, dies ist meine meinung und ich sch**sse auf "tourentauglichkeit", ich heule auch nach 400-500km auf meiner lc4 nicht rum, die sd ist dagegen ein konfortabler tourenbomber :winking_face:


    gruss pyro

    jep, ha das ganz ohni lerne usegfunde, nachdem mer eifach sitti richtig sport mache die alte hose nüm gange sind...


    uf jedefall händ rossi und co sicher en duretrainierte und vorallem definierte körper vom uusduurtraining etc, aber muskulös sinds garantiert nöd. das gseht mer nöd nur optisch, das isch au logisch: sie müend ja so liecht wie mögli sie. und muskelmasse isch bekanntermasse eher schwer...


    zudem isch da scho schön gseit worde, dass d kombis vode pro's sowieso uf de körper gschniideret wärded. mer chan aso nöd eifach d statur vo sim motog-idol mit sinere persönliche vergliichä und dänn druff schlüsse, dass eim d dainese-stange-kombi passt :winking_face:


    aber was söll au die ganz diskussion? jede söll doch eifach indivduell go aaprobiere gah, läderkombis sind ja bekannterwiis würkli s falsche zum online bstelle! :smiling_face:

    Zitat

    und zum töfffahre brucht mer ja gar kei chraft, vorallem wenn de töff 150kg schwer isch und 260 rössli het


    ja, sonen töff z fahre, brucht nur sehr gring chraft im quadrizeps, und das isch de massgeblich muskel für de querschnitt vom oberschänkel...

    jaaa, figged mi aa!:)
    nei im ernst, ich fahr oft mountainbike (halt meh chraft wie uusduurbereich) und mach nochli chrafttraining, und mini bei gsehnd eidüütig lieeeecht anderscht uus, als uf dene show-pics vo dainese.
    ich sägs mal so: jede mountainbiker wo ich känne, wür vode bei här nöd i sones kombi inepasse, au wänns vom oberkörper här grad richtig wär!
    zudem vergrösseret sich de querschnitt vom muskel bim aawinkle vode bei, bim absitze (ja, ich stah nöd nur ufem töff), wür's mer ganz eifach übel d bei verquätsche.
    ich fahre sälber läder-hose vome dainese 2-teiler und ha darum öppis zu dere problematik welle schriibä...

    Charlie: mini kupplig adä lc4 trännt im stand wie au bi fahrt 100% perfäkt... nur wänn de mocke scho fascht am choche isch, fangt sie ah umespacke.
    problem mit unschön trännender kupplig chönd bide lc4 au vom verwändete öl abhänge, das problem isch bekannt!


    (sorry for offtopic!)


    greez pyro

    aso wänn e duc weniger bim mech söll staht wie e ktm... ich weiss ja nöd;)
    gäbed eune töff sorg und ihr wärded au viel spass mit nä ha... wie mer in wald rüeft chunts zrugg! :winking_face:


    Gruess Pyro

    mein fahrlehrer für den praktischen grundkurs war gleichzeitig auch experte im strassenverkehrsamt ZH und hat an seinen drei maschinen keine blinker. er (und auch kms-racing) haben mir versichert, dass ich ohne vorführen die blinker demontieren kann...
    ich fahre nun seit bald einem jahr ohne blinker und hatte bis jetzt noch nie probleme! beim abbiegen schaue ich sowieso jedesmal wenns nötig ist noch über die schulter, da ich in meinem spiegel wegen den LC4-Vibrations sowieso nix sehe;) den autofahrern vertraue ich nicht, ob mit oder ohne blinker... es gibt zuviele unschuldige töff-unfallopfer...

    Ich zahle ~1300.- für mini LC4. Vollkasko inklusive bechleidig. bide Allianz. ich bi nöd ganz sicher, welli prämiestufe ich han. han über em vater sin agänt rächt gueti iistigs-konditione übercho...

    ach chömed, tüend nöd so... ich han zwar nüt mit de hells angels am huet, aber ich grüesse sie genau so, wie ich jede ander töfffahrer au grüesse.
    au wänn ich e farbigi supermoto fahr und die halt schwarzi chopper, en gruess isch eifach nume fründlich und halt en alt iigsässne bruch unter töfffahrer, au en hells angel wird nöd hässig ab der, will en fründlich grüessisch!:)


    ich grüesse jede töff usser roller (usser die grüessed mich au), au bmw und goldwing fahrer. wänn öpper halt nöd zrugggrüesst (und das passiert uf jedere uusfahrt sicher paarmal), dänn isch das dem sis bier. ich finds e gueti sach und han ja schliesslich sälber au freud, wänni grüesst wird!


    greez pyro