Beiträge von Khelez

    :welcome:



    Tät mi aschisse en uspuff chaufe fuer e 34PS Nudle und den nach 2 jahr darfsch ne ufmache und muesch wieder es anders papier chaufe fuer din 120+ps töff ;:)


    Muesch ned, s' Biblatt wird der für 34ps und offe usgstellt wenns agisch :winking_face:

    Ja das sind nur mol 2 Bispiel gsi.. gid natürlech no paar meh...
    Aber generell suechsch eifach nach em Modell + Uspuffmarke uf Youtube: Akrapovic, BOS, Bodis, Hurric, Ixil, HP Corse, LeoVince, Yoshimura, Mivv, Shark, Remus...


    Aber mol paar konkreti empfehlige:


    Mivv Suono
    Mivv Double Gun
    Ixil Hyperlow (hani au :grinning_squinting_face: billig & luut)
    Hurric Supersport
    LeoVince Factory Evo2 (<-- nice! )


    Die obedra sind alli zimmlich nice vom Sound her, iz muesch nur no weg de Optik luege, je nach dem was der gfallt.
    Und denn am beste bim CH-Importeur bstelle.

    Andere ESD dra tue isch kei Problem, will meh leistig hesch eh ned und süsch bisch ja au legal unterwegs mit 34ps, aso wieso ned?


    Denn luegsch chli uf Youtube, R6-Forum ond natürlich live uf de Päss, weles de best esch, ond chaufsch dä :thumbsup:


    z.B.
    Grossrieder Import R6 Rj15
    Cycle Tech R6 RJ15
    ....
    Wo lid s'Problem? :grinning_squinting_face:


    btw: Scorpion würdi keine nää... Find die soundtechnisch eifach zemmlech schwach...

    ...Nur an Hand von Motorrad, Motorradkleider oder Körperstatur jemanden zu
    Verurteilen ist möglich, aber wenn jemand dagegen vorgeht wird er in 95% der Fälle davon kommen.


    Das jemand anderes gefahren wäre kann man natürlich behaupten. Wird aber sehr sehr aufwändig dies auch zu gewinnen...


    Wenns damit nicht funktioniert, doch in 95% der Fällen kommt man davon (vorausgesetzt Gesicht/Nr-Schild nicht sichtbar), wie dann? (Bitte detaillierte Anleitung :sironie: )
    Ich meine, viele Möglichkeiten gibts ja nicht...
    Nur so aus reiner Neugierde :whistling:


    Greetz

    Ja ha kei problem demit boo :winking_face:
    Aber s zweite uf de autobahn so fahre dönts stark deno, dass de fahrer dem hindedruff muess zeige wie sini maschine lauft... Aber ebe, ich chas de no gnäuer beschribe wienis interpretiert ha...


    Anyway, tür wirds...

    Du hesch eigentlich scho s' wichtigste gseid :grinning_squinting_face:
    Ich glaub ned das im trockne en unterschied merksch zwüsche dene 2, usser a de Laufleistig...
    Und im nasse fahrsch denk sowieso fast nie und wenn, denn halt vorsichtiger.


    Falls es dier hilft, de CSA2 isch au min nöchst Reife :winking_face:
    Prislech isch en Satz S20 jetz grad 284.- CHF und en Satz CSA2 278.- CHF... (120/70/ZR17 & 180/55/ZR17, reifendirekt.ch)


    Spricht us minre Sicht nüt geg de CSA2, falls nid viel im Rege fahrsch...


    Greetz

    Hab das Angebot auch gesehen, finds auch sehr billig... Allgemein find ich, in der italienisch und französisch-sprachigen Schweiz die Möpis billiger sind..


    Könnte entweder ein Grauimport sein, Oder einer, der das Geld im voraus will, oder es ist einfach ein guter Preis!


    Wäre ich dich, würde ich sowas sagen "Ich komme mit einem Motorradmechaniker vorbei, wir schauen uns das Bike an und bezahlen bar." An seiner Reaktion wirst du schon merken woran du bist...


    Moto Knüsel hatte auch ca 1 Woche eine Yamaha drin mit sehr wenig KM, für 8'600 RJ11 oder Rj15 weiss ich nicht mehr, mein Tipp: Suche per Mail abonnieren :winking_face:


    Greetz