er stellt die schlechte nachricht ja nicht nur zu, er erstellt sie auch selber und passt sie individuel dem opfer (zBsp je nach herkunft ) an..
Hängt ihn höher!
er stellt die schlechte nachricht ja nicht nur zu, er erstellt sie auch selber und passt sie individuel dem opfer (zBsp je nach herkunft ) an..
Hängt ihn höher!
@ Kalle
geilschte Smiley
@Giachen
Das isch im Highroller durchuus klar.
Aber schliesslich isches siitem Mittelalter Sitte, dass de Überbringer vo schlächte News d Verantwortig für selbige treit.
En weinerlich vortreite Satz wie "aber mir chönd doch nüt defür, das chunt alles nöd vo eus" hät au det no niemert grettet.
werum verteileds den in der schweiz überhaupt führeruswis, wenn mer se eh nöd muess mitfüehre ?
ich han denkt in der schweiz gits e puess vo 20.- für "nichtmitführen des ausweis".. isch uf jede fall mal so gsi.
das stimmt scho. wänden vergässe häsch oder so chönts die 20.-- verlange. denn müends iitippe und checke ob au würkli eine häsch, das isch ufwand (vo öpe 30 sekunde - je nach dem, wie schnell de bull töggele chan) wo fürschtlech will entlohnt werde. trucked allerdings au oft es aug zue.
wänd jedoch d prüefig gha häsch, und de uswis isch no unterwägs (glich nach de praktische prüefig, det nämeds der de uswiis ja au weg und schickederen zue, also häschen bim heifahre ja au nöd!) chasch au ohni fahre.
ja, das stimmt. Ich mein au nöd primär dich, das isch meh allgemein gmeint gsi a diversi adrässe.
aber ständig go druf hiiwiise dases viel dütschi im forum hät muemer ja au nöd. das isch denn chli wie de W_S wo i jedere antwort no es pro 125 ccm statement abgit irgendwie unnötig.
es goht mer meh um die verbale entgleisige (kalle, dänn dini antwort uf sini, de ander kumpel und de W_S geschter und no einigi meh).
Aso ich verstand de Kalle scho. Me mues würkli nöd i jedem 2. biiträg irgend e Spitze gäg die Dütsche iiboue.
Highroller: das machsch ja bide Italiener oder Balkanlüt au nöd, und ich bin sicher es hät vo beidne Gruppe au mehreri do im Forum.
Allgemein händ sich d Umgangsforme i dem Forum in letschter Ziit extrem verschlächteret. Jede wird zerscht mol blöd agfräsed bevor mer überhaupt mol chli nodänkt wie de ander das ächt gmeint ha chönt. isch doch keis diskutiere so.
sowas isch mer vilicht vome game-forum für 13 jährigi gwöhnt, aber sicher nöd vome töffforum mit gröschteteils erwachsne lüt.
also rissed eu chli zäme!
Boo:
aber wenn die anderen Autos von hinten schneller kommen, sind sie auch eher beim Stau, ergo wird die Schlange grösser! ist doch logisch.
Super Sach, danke!
Vorallem de Artikel vom Koller isch guet!
Wenn du die mal noch findest und verlinken könntest wär das super!
Ja, aber die 2 Mia sind ja "nur" die Nationalstrassen. Diese Zahl korrespondiert ja mit der Grafik unten links, wenn du nur die Nationalstrasseninvestitionen nimmst. Mehr oder minder.
Dazu kommen aber noch Kantons- und Gemeindestrassen sowie Untehalt/Verwaltung und Verkehrsregelung/Signalisation
Also das Total der Strassenausgaben stimmt plus minus mit dem Total der Einnahmen überein, das verwundert mich ja.
Ok danke für die Links.
Wenn ich bei der NZZ Grafik die jährlichen Bruttoausgaben zusammenzähle komme ich aber ungefähr auf die Bruttoeinnahmen im 2010. Das würde ja bedeuten, dass die Gelder auch tatsächlich praktisch 1:1 in die Strasse fliessen...
...oder aber es heisst dass ich die Grafik völlig falsch interpretiere
Ich will nicht sagen, dass die Aussage der Querfinanzierung nicht stimmt - nur hört man die immer ohne dass jemand konkrete Zahlen oder Quellen hat.
"Tatsache ist, dass die Autobahnen von den Autofahrern (und nur von
Ihnen) schon längst bezahlt sind, der Unterhalt schon immer von ihnen
bezahlt werden und für den Weiterausbau Geld zuhauf vorhanden wäre. Und
damit er auf der von ihm bezahlten Autobahnen auch fahren darf, bezahlt
er dann noch eine Autobahnbenutzungsgebühr (Vignette). Sowas wird in der
Landwirtschaft Hochleistungsmilchkuh genannt. Würden nicht 2/3 der
bereits heute den Auto- und Motorradfahrern abgepressten Gelder nicht
für anderweitige "Staatsaufgaben" verlocht, würden wir nicht mal über
die Einführung der Vignette abstimmen, sondern darüber, ob die
Leitplanken eine Silber- oder Goldbeschichtung erhalten sollen."
Gibts dazu (zu der quer-Subventionierung) eigentlich offizielle Zahlen?
Ja und? dann ist eben auf diesen Strassen mehr Verkehr und deren Anwohner reklamieren. Was machst du dann? Via Genf noch grosszügiger umfahren?
Zitat "wer das nicht in Kauf nehmen will, muss halt umziehen und kann dann zu Fuss zur Arbiet gehen."
Das kann ich genauso gut von den Hirzel-Anwohner sagen... Sollen halt wegziehen wenn ihnen der temporäre Mehrverkehr nicht passt.
Ist mir schon klar dass jeweils die Direktbetroffenen nicht very amused sind. Wär ich auch nicht. Aber wie gesagt: es stinkt allen, auch den Autofahrern, die Umwege fahren müssen. Also alle zusammen Augen zu und durch.
go 4 axa.
han al mini töffs und autos det, absolut z fride. solang de töff weniger wert isch als 10 mill würdi nur haftpflicht mache. wenn er me als 20'000 wert het, wär vollkasko abracht.
und wänn de töff zwüsched 10 und 20 T choschtet?
ich bin bi de züri connect. find die ganz ok.
Das passiert überall! Find ich eine Schweinerei.
Wenn die für eine Baustelle 9 Monate brauchen dann ist klar dass der Verkehr halt temporär irgendwo anders durchfliesst.
Einfach sämtliche Umgehungsstrassen zu schliessen nur weils den Leuten da nicht passt ist daneben.
Das sind Strassen! Die sind dafür gemacht, befahren zu werden. Gibts halt mal ein halbes Jahr mehr Verkehr wegen Baustelle ist das halt so...
wann Buess ebefalls 5mal höher wird(also 500.- anstatt 200.- immer im verhältnis zum Pires vo de Vignette 40x5)
gäll rächne isch immer scho dis lieblingsfach gsi?
rescht vom post häsch absolut rächt! für jedes Fahrzüg e Vignette z chaufe für 100.-- isch en witz!
haha
200.-- isch aber scho happig. das wür ja heisse nach 5 johr unkontrolliertem fahre häsch sie dusse
ich nime a d buess schnellt id höchi wänn sich d erhöhig vode vignette uf 100.-- duresetzt.