Beiträge von the_Tr00per

    Das mit dr Hebelei weiss i num so genau... :huh: Frogsch am beschte eine wo d Prüefig erscht grad gmacht het....


    D Gass: als Schlichspur, so langsam wie möglich? Im erschta, so ha is mol gmacht... Döt hani nur mit dr Kupplig gschaffet, also kei Gas. Nur im Standgas liecht d Kupplig schlifa loh damit rollsch.


    Bim 8i: auf e ruckelfreii Fahrt, umsoweniger das din Bock springt und gumpet umso schöner chasch s 8i fahra. Au do, mit dr Kupplig schaffa...


    Ganz generell gilt, alles was guet trainiert und istudiert isch klappt unter nervosität viel besser! :winking_face:


    Alle Angaben ohne Garantie auf Erfolg, wer sich mit meinen Ratschlägen "Latzt" darf den Schaden behalten... :grinning_squinting_face:


    Gruzz

    Also mina bolleret doch scho recht, vorallem ischer richtig bassig/dumpf und im Schiebebetrieb knallts, und die eint oder ander Fehlzühnig ligt au drin... I han gern meh Effekt wie Lärm... :grinning_squinting_face:


    Hehe, i bi scho die ganz Wucha im Engadin, Südtirol und am Arlberg unterwegs.... Im Leder verstoht sich :winking_face:


    In St. Moritz, respektive ufem Julier isches immer am chältischte, döt hani au gfrora, aber das sind jo nur 20-25min... :winking_face:
    Im Südtirol hani denn gschwitzt... :face_with_tongue: Und dr Ofapass isch sehr guet uszhalte, mer chan sogar scho richtig Schräglag fahre, also i brenna ufem Ofapass scho wie wenns Hochsummer wär und ha no kei Grip-Problem ka... Wie gseit bin sit Afang Saison scho 7-mol drüber.... :thumbsup: :smiling_face_with_sunglasses:
    I bin allerdings erscht geg di 10:00/10:30 gstartet, also am 11:00 z Chur. Früehner bringt nix, het no zwenig offa für usdehnteri Toura und sus nur mit Übernachtig....


    Gruzz

    @Schleifpapier-Fraktion: Für alle jene, welche... Also es git do no die ander Variante, nämlich eifach die rutschig Schicht mit Bremsenreiniger wegputza... I bi vo beidna Variante nid Fän!
    Do schliffsch und putzisch an dina Reifa uma vergissisch drbi a Stell und denn bim chräftiga agase... ;( Lieber die erschta Km gemässigt fahra und denn sicher si, das au der letschti Fleck weg isch!


    Aber i kenn das Gfühl mit neua Reifa, meinsch immer die ganze Fuhre rutscht... Aber das isch doch reini Chopfsach... Die erschta Km wird au uf dr Grade nich agaset wie en hohla, nid das mers nid chönt... Aber so isch mer zu 100% gmüetlich uf weg und denn lenkt mer scho gmüetlich ind Kurva i...
    Dr Fahrstil immer als grosses ganzes aluega, wenn gmüetlich denn fahr i au gmüetlich ufd Kurva zue..... Git kei Gebremse, i ha länger Zit d Kurva izschätze und dr neue Reifa ind Rechnig mitizbezücha....
    (kompliziert gschriba, und öpis simpels wella vermittla.... :wacko: drum bini nid Lehrer worda :face_with_tongue: )



    Gruzz

    Naja... Bin halt nid so dr "LAUT=GEIL"-Fraktion Fan.... :smiling_face_with_sunglasses:


    I bin jetzt hüt nomol e Tour mitem O-Puff gfahra... Isch um Länge geiler... Im Schiebebetrieb brabbelts und knallts.... :thumbsup: Das macht dr MIVV nid... :thumbdown:
    Dr MIVV empfind i eifach viel Lüter und er het en hellera Ton wie dr O-Puff... Min O-Puff isch so richtig dumpf und het en bassigera Ton, gfallt mer viel besser...


    Lutstärchi und Optik isch eba doch nid alles :face_with_tongue: Mol luega evtl verkick i das Dinges wieder, bi mer no nid so sicher....


    MutzMutz: nei, sorry chume nid ufd Schwägalp, wär en verschwendeta Tag für mi... Bi dem Wetter nur 160Km fahre... :huh: Aber evtl ein andermal, so unter dr Wucha Firobettour.... :winking_face:


    Gruzz

    Also ich fahre den Metzeler Sportec M5 und bin sehr zufrieden damit.... :smiling_face_with_sunglasses:


    Was das "Einfahren" angeht: Ich fahre die ersten 5Km gemässigt Schräglage, danach nochmal ca 10-15Km ohne Lastwechsel/Angasen in Schräglage, danach Feuer Frei!!!!


    Gruzz

    Nochdem i die Wucha Feria ka han und i bi dera Glegaheit grad mol die erschta 2'500Km vo dera Saison abgspuelt han es erschts Fazit:


    Sound: Dr Sound vom MIVV het sich vonera Flüstertüta zumena Brüllrohr gänderet.... I het gseit dr Topf isch igfahra! Ha jetzt sit geschter wieder Ohropax drinn wenn i fahra... :frowning_face:
    I han eigentlich ghofft das er chli hinterem O-Puff zruggblibt was Sound agoht, aber so wies usgseht bini jetzt jensits vor Legalitätsgrenza :wacko: Und das mit O-Killer...


    Leistig: Bis 9'000 Rpm hani kei Leistigsverlust bemerkt, oberhalb vo 9'000 Rpm jedoch schnüert er (subjektiv) merklich zue.... :thumbdown: Und zwüschetdrin, so bi 6'000-7'500 Rpm heter es gewaltigs Loch... 8o


    Fazit: I werd mir für die hütig Tour wieder dr O-Puff montiera und mol en direkta Verglich macha.... Sött er würklich soviel Leistigsverlust ha wie i mein, denn flügt das MIVV Dingens recht schnell wieder...


    Gruzz

    Danke für den Link zum Artikel... :thumbsup:


    Schade das es für Kawasaki nicht gereicht hat, ich hätte gerne gesehen, wie sich die neue 10er mit all ihren Helferlein gegen die (ehemals) übermächtige Konkurrenz schlägt...


    Gruzz

    Das ist ja auch nur der Kurzbeschrieb... :winking_face:


    Die Strecke ist für den Anlass exklusiv gemietet, es sind max 48 Teilnehmer welche in Gruppen à 8 Teilnehmer aufgeteilt werden, jede Gruppe wird dabei von einem Instruktor begleitet.
    Am Morgen wird jeweils unter der Leitung der Instruktoren die Strecke angeschaut, mit Ideallinie, Bremspunkten etc wobei auch ein Augenmerk auf das Umsetzen des Gelernten auf die Strasse gelegt wird! Am Nachmittag steht die Strecke zum freien Training (für die Teilnehmer) zur Verfügung.


    1500.- = 3 Übernachtungen im DZ im Dorinth-Novotel. Nürburgring-Nordschleife, Betreuung durch erfahrene Instruktoren, flankierende Referate.
    Nicht eingeschlossen: Benzin, Verpflegung, Getränke.



    Gruzz

    Dr Killer isch sicher Original, aber din Puff Puff evtl num... Dr Pozilei isches Egal wer wie was wo, wenn s Grüsch gemessa wird, isch entscheidend was ufem Display vom Messgrät stoht... :winking_face:
    Und do sus scho gnueg Agriffsflächi bieta, loh i das besser bliba, will Puff Puff Buessa sind die schmerzhaftischte, vom Charre stohloh mol ganz abgseh... :winking_face:
    Do bini mittlerwila chli vorsichtig worda.... :winking_face:


    Gruzz

    Oke, ha gar nid gwüsst dases verschiedeni Db Killer git... :grinning_squinting_face: Do erfahrt mer jo sache, oder sind die offiziell im Agebot?


    Aber das lohni besser blibe, bi sus scho en Polizeimagnet... Die grüeni Farb wirkt so richtig azüchend, und wenn mer mi denn scho mol aghalte het, cha mer jo au grad no alles uf sini Richitigkeit überprüefe.... :thumbdown:


    Gruzz

    anderi Db Killer?


    Mi störts eigentlich nid daser nid so lut isch, mir isch dr O-Topf fascht chli z lut gsi. I has nid so gern, wennd immer muesch luega das niemert hässig machsch oder das kei Ömis verschrecksch... :winking_face:
    Aber dr original het halt au scho fascht 50'000Km ka...


    Gruzz

    Also.... Hüt die erschti Fahrt mitem neua Topf.... :wacko:


    Sound: Min O-Topf isch definitiv und 100%ig lüter, VIEL lüter... Also dr MIVV isch a echti flüschtertüta.... Bin mol gspannt wie sich das mit zuenehmenda Km entwicklet.


    Optik: unbestechlich, 100mol geiler wie dr O-Topf, s zwüscharohr us Chromstahl verfärbt sich drbi liecht, bin mol gspannt wies nocher längera (engagiertera) Fahrt usgseht, bin hüt meh chli in dr Weltgschicht umagondlet...


    Zertifikat hani übercho, ha allerding noch kei Hauptprobe mit dr Rennleitig ka, bi mo ufs erschte Rondewuu MIVV+Rennleitig gspannt :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Gruzz