die lücke isch wahrschinlich damit gnueg pfupf hesch mit em experte uf em sozius.
isch jo frühner au so gsi. du hesch mindestens 250ccm brucht, obwohl s'billet für alles über 125ccm gsi esch.
die lücke isch wahrschinlich damit gnueg pfupf hesch mit em experte uf em sozius.
isch jo frühner au so gsi. du hesch mindestens 250ccm brucht, obwohl s'billet für alles über 125ccm gsi esch.
harley sowieso NIE, wenn scho uf die ruhigere täg here e edli guzzi. harley fahrt jo hüt jede tubel. die lebed doch au norno vom markename und vom mainstream...
de pedrosa het aber au en geile start i sini 1. 250er saison ane gleit...
also bi mer i de prüfigsavorderige stoht nüt vo leistigsverhältnis, eifach meh als 350ccm mues de bock ha..
ich han de A1 ebe ned umschriibe lo, sondern han immer no de alti A1
wenn d'prüfig (alt A1) vor em 1. april 2003 gmacht hesch, giltet denn ned no die alte regle?
(han im mai 2003 2 johr alti A1 gha. im herbst 03 hani de lehrfahruswiis für A unbeschränkt bstellt, und chan ohni grundschulig oder so grad a prüfig A unbeschränkt)
nimsch eifach ned beid mol de glich grenz übergang, denn falsch eh ned uf, ame schöne sonne tag, wenn all in schwarzwald wend go heize
han gar nüt dra gmacht. chammer jo au ned schlau ame 4takter...
usserdem isch da eigentlich e nume als übergang denkt gsi bis i uf die gross chan umstiige...
und a de grosse werdi au ned vell mache, höchsens echli optik, aber nume ganz dezent
Töbi
blaser?
und do erfolgt au scho de bruggeschlag zwüsche zürcher und berner!
AARGAUER!