Beiträge von HuskyRider

    MutzMutz, ja d Polizei chan das. Im Internet isch zimmli vill Nachverfolgbar was mr macht (z.B. IP). Es git möglichkeite wie mr Filmli chan anonym uestelle, jedoch wott ja glaubs jede zeige das es sich um SIS Video handled... also isch d lösig so eich relativ sicher (kei ahaltspünkt zur gschwindigkeit... mr chönt höchschtens go messe wie lang mr mit 80 vom einte zum andere pfoste hed aber vor gricht denki hett das ned grosse wert...^^

    Kleine Ergänzung: Cycle-Tech gibts in Rüti ZH (weiss nicht obs in Horgen Cycle-Tech gibt aber in Rüti sicher...) wie Cedi sagte, günstige Ersatzteile, im Normalfall keine Originalen, aber viele Universell-Einsetzbare.. =)

    Was heisst Kickstarter geht nicht?

    Geht der Kickstarter ansich nicht oder läuft der Motor nicht an?

    Kann gut sein das dein Moped abgesoffen ist (beim Anlassen vollgas gegeben..) da braucht es je nach Moped ein paar Minuten ohne das du Gas gibst damit das Benzin wieder verbrennt...

    Ausserdem kann es gut sein dass der Roller wenn er über den Winter nicht benutzt wurde etwas länger braucht (vorallem wenn der Motor so richtig kalt ist). Im Normalfall sind da die neueren Yamaha 50er Modelle nicht so problematisch. Die DT die ich hatte lief immer ohne Probleme an, auch nach dem Winter...

    Anrollen lassen geht ja nicht mit deinem Roller... :winking_face:

    Falls s gäld häsch wür ich dir persönlich d 690er empfehle...

    muesch mal luege öbs scho e occasion git... wo wür i dim priissegment ligge :winking_face:

    hetsch uf jedefall krassi power... wod au chöntsch legal offe fahre... einzig s ussehe gfallt mir persönlich nöd so aber das isch nur mini meinig :smiling_face:

    im allgemein gits ja bide SMC na einiges a uswahl... z.B. d 640er odr so.. mues ja nöd zwingend d 625er sii odr? :winking_face: am beschte gasch mal chli go probefahre... und ich wür dr empfehle au na anderi sumos go probefahre... Husqvarna, Husaberg... au wenn nachr keini vo dene nimmsch... tuet guet mal na öpis andrs z probiere... eventuell fühlsch di uf so eim hobel wohler :winking_face:

    hmmm... :smiling_face:

    525 EXC und legal wird schwirig... glaube chum das du wirsch zue umefahre (leistig chan mr sovills mr isch grad mal 9 kw iträge lah...) und so fahrt niemer ume, also wend ganz legal wotsch sii müsstisch zude 625 SMC griife.. die isch halt nöd ganz so giftig wie d EXC und hät halt nöd ganz sovill power... Wenn s extreme suechsch wür dr d EXC empfehle, falls dr au bitz weniger leischtig passt, und nöd luscht häsch all 1000km en ölwechsel z mache denn empfehl dr d 625 SMC... anderi marke chömed ja demfall nöd i frag odr? :winking_face:

    S Problem wegem abecho... bin selber nöd de gröscht (170) und han mini 450er husky au nöd tüfergleit.. (sitzhöhi gmäss dateblatt 920mm, bide exc motocross version isch si bi 925mm agäh...)

    isch am afang chli gwöhnigsbedürftig aber mitlerwiiile schätz ich d höhi... häsch eifach e andersch geili sitzposition... chan stundelang uf mim hobel hocke und das mitem normale sattel (wo nöd würklich weich isch... :winking_face: )


    Vorteil:
    -wendig --> Vorteil gegenüber Strassemaschine uf kurvige Strecke
    -Beschlünigung ide tüfe drehzahle
    -Spassbike
    -arschgeile sound

    Nachteil:
    -nöd unbedingt für toure geignet
    -autobahn isch nöd s beschte für de motor (längeri streckene)
    -je nach Sumo relativ churzi Wartigsintervall
    -meischtens wirsch bitz illegal sii :winking_face:


    Hoffe han dr demit uf die eint oder ander frag chöne e antwort gäh... und s chan guet sii das ich bide vor / nachteil na was vergässe ha :smiling_face: