@Server...ich red ja nid vo Problem gha i dem sinn dass was defekt isch nachem entdrossle sondern vo Leistigsverlust kurz nachem ufmachä...
Isch kei Thema, alli drosselige wo Einlass-Sitig usgführt werdet, also Reduzierschiibä, Schiäberaschläg oder bohrigä i dä Schiäber vo Glichdruckvergaser sind absolut unschädlich!
Und ebe, ich betone nomol... ich red nid dävo, dass dä Töff naher en schade hät sondern dass er lang nid glich schön lauft wiä eine wo na niä drosslet gsi isch.
Dä Grund, wieso drossläti Motorä tatsächlich schneller en verschleiss händ und sich chli feschtfahret liet doch do drin, dass me mit 34 PS dä Motor chli meh muäsch uswindä zum einigermasse vom Fleck z'cho als eine wo 120 PS hät... Das heisst, es wird meh uf hochä Drehzahle gfahre und ziemlich sicher bi jedem zweite dä Motor nid richtig warm gfahre was au sini Sach däzuä bitreit...
Wieter würd ich mal bhaupte dass alli wo drosslät umänand fahret weils hald müänd ganz bestimmt scho diversi Sache am Charrä gmacht händ zum s'einte oder anderi PS chöne usäzchüzele, sprich a dä Drosselig "verbi tuned" händ Zum Bispiel Erhöhig vom Luftdurchsatz ohni d'Vergaserbedüsig z'ändere, etc.etc...
Alles so chlini sächeli träget bestimmt scho chli däzuä dass äs nachem ufmache äs zietli brucht bis wieder di voll leischtig do isch...