Beiträge von n1no

    s problem ishc ebe, dass ig glih kei roller meh ha und daher sicher es nöis fahrzüg bruche... und da z.b. d rs 125 occasion oft ned vöu vöu türer isch aus e rechte roller und dennoch chlei meh leischtig hett, vom fahrspass im verglich zum roller abgseh, hätti mi ebe shco für so eini interessiert. e 600er isch mer ebe de shco chlei gross, aber no eher e chlei tüür, da ig se au nöchschtens sött ha.


    Edit: wiso meinsch, wenns e rs 125 wär, sötts min. e 06 oder so sih? meinsch me macht mitere 03er mit wenig kilometer (~7000km) um die 5000.- ned fasch es bessers gschäft wenn mer se so nach 2-3 johr wieder wett verchaufe?

    mercii für die härzlechi begrüessig :smiling_face:


    ig fahre eich roller, bi aber au shco öfters mit 50erli vo kollege umegfahre...


    und ja wenn ned 125 würshc wohl ah öppis um die 600 dänke...?! ishc mer ebe au shco düre chopf gange, nume sih die haut oft grad echlei türer.

    hoi zäme


    auso ig wett mir e Aprilia Rs 125 für A- chaufe. da ig denn bis zu 25kW darf fahre, würdi die 25kW au gärn so wit möglech (sött no legau sih) usreize.


    aber ig chume ebe leider bi dene aprilias irgend wie nümme drus. sovöu ig weiss gitsese mit 11kW,14/15kw,21/22kW. ig ha gseh, dass die nöiere modell aui 21 oder 22kW hei, ussert die vom 08' wäge de nöie abgasnorme (glaub standartmässig nume no 11kW). jetzt frogi mih, ob aui dr glich motor hei und theoretisch au aui 21/22kw hei und die mit 11kW eifach für a1 plombiert isch. aber was sich de mit dene wo nume 14/15kw hei, sih die nume e art "hauboffe"? und wenn ja, chönnt meh die no ganz öffne uf die 21/22kW?


    de müessti drum bim chauf ned derart ufd kW's achte.


    mfg