Beiträge von Borsty

    Hoi Zäme
    Wider a Supergschicht. Passt eifach zum Bärner MFK.
    Hüt em Mittag wöue ga mini Bläch hole u d'ZXR grad ilöse.
    Am Schauter ne genau gseit, das die Nummere vom Remus nid falsch sigi, sondern im Uswis falsch sigi. Der Friburger MFK hets dütlech i Uswis gschribe, das die Nummere E13 5260 Typ 105 muess lute u nid E135260105. So isch si nämlech im Uswis gsi, wiu die Deppe das nid richtig chöi schribe.
    Aues gseit u ga höckle für diräkt ufd Bläch u ufe Uswis zwarte. Nach 15 Min hanis übercho, luege ufe Uswis, was steit drine. :wand: E13 5260 105 Super, ig reklamiert, me heigis doch gseit wies müessi stah. Auso nomau 15 Min. gwartet, der Uswis übercho und wäg. Ig der Uswis am Kolleg zeigt, wiu ig mi gnärvt ha, dasme fürne Gabubrück as 10 sitigs DTC Guetachte trotzdem das es itreit isch muess mitfüehre, är seit: Du hesch doch das Ding am Mittwuch prüeft oder? Ja sicher. Är wider: Lueg i Uswis.
    :uaa: Super, ig rot aglofe, fluechet u nomau ab ufs MFK. Im Uswis isch no schön süberlech z'prüefdatum vom 2001 drinegsi und nid znöie.
    Es isch hie eifach zum:kotz: :kotz: ;( ;(
    Man, es isch eifach nid müglech ganz normau bi dene öppis zmache, zprüefe u de no der richtig usgfüllt Uswis zübercho.
    Me nimmt Wunger wi das usechunnt wenn ig die zwöiti ZXR mit nome Iträg go ga zeige, we itze bi dere ZXR scho ke Platz me im Faku isch u nüt richtig gmacht wird. Da fröie ig mi gar nid druf
    Gruess wo aber itze wenigschtens Morn no uf 2 Rad cha ga brönne

    Hoi Zäme
    Ig bi der Meinig viu unkomplizierter, trotz äbe grad wägem Kassesturz viu pingeliger Kontrolle vo auem. Ig säge, es isch z'Bärn nume a reini Schikane. Oder het mau öpper vo öich ghört, das we ne Gable bire Gixe itoucht, me cha säge si touchi zfescht i u muess wäge däm ga Nacheprüefe u no einisch zahle.
    Fakt isch, das es dert Herre het wo nüt dert z'sueche hei u Ihres Amt usnütze.
    Apropos het me när nume bir Gixe Fahrwärksistellig gänderet fürs Prüefe u het derfür nomau blächet. Der Grung isch o uf der Hang gläge. Gixe isch fürnes Froueli mit zarte 55 kg gsi u nid fürne feisse Prüefer vo 110 kg. Aber das chame dene i ihrne rote Mänteli x tusigmau säge. Es isch äbe eifach zum dervoloufe dert u si hei no d'Frächheit z'säge, das si Chundefründlech sige. :arsch:
    Gruess
    PS Ig rege mi immer me ab dene uf wius eifach Willkür isch obme dert dürechunt oder nid.

    Hoi Zäme
    Ig ha mau es Bispiu vonere ZXR H2 wome z'Bärn nid cha prüefe, aber ohni a schrube z'dräie in Friburg cha.
    Agfange hets mit der zueglane Remusalag und em SB-Umbou.
    Füre SB-Umbou si Papier vo Spiegler gsi, was aber äbe vor einige Jahr no isch im Verchouf gsi. Spiegler macht hüt ja keni Gabubrügge meh. Dert isch eigentlich aues gsatnge was si muess, eifach nid as DTC Guetachte, aber vom damalige Importeur Derendinger es Biblatt derzue. A Nummere uf der Gabubrügg isch nie gsi, sondern es isch nur ZXR igraviert gsi.
    D'Remus isch scho sit em 92' itreit gsi u isch immer no die Glichi. Auso, Gschicht isch fougendi.
    Der erscht Termin afangs Juli, bevor ig sie äbe vor 2-3 Wuche kouft ha. Aues isch agluegt worde u wägem SB isch anöie TErmin zur Itragig veribart worde. Derzue isch z'Länkkoplager nid guet gsi u der Kotschutzlappe het gfäut :arsch:
    Auso het me z'Länkkopflager agluegt aber nüt chönne feschtsteue u het a Kotschutz montiert.
    Zwöit Termin Ändi Juli. Länkkopflager guet :arsch:
    Kotschutz guet, aber öppis isch mit der Uspuffalag nid guet u füre SB-Umbou müesste Dir as DTC Guetachte ha. :arsch: Ar Remusalag sigi z'Nummero säuber gmacht. Es sigi nid die Alag wo im Uswis sigi.(Es isch auses gsi wie vor 13 Jahr u wie jedesmau bim Prüefe)
    Auso wider düregheit trotz Diskussione. Auso het är der SB-Umbou wider uf Stumu umbout u het versuecht a Originaualag zübercho. Originau wies im 90' isch gsi gits nüme. Die Uspüff si nur wenig gmacht worde wäge de Bestimmige den hie ir Schwiz. Auso het me vonere 91' der Topf montiert u wider a Termin gmacht. Da isch när vor ändi Ougschte gsi.
    Aha, Wider Stummle, das isch guet, aber d'Uspuffalag geit nid. da muess a Topg mit KHI 216 druf u nid mit KHI 286. Der Vorbsitzer het kochet u ne gseit, das es die nüme git u vo Kawasaki dä Topf gschickt wird. Üs egau, es muess da Topf mit der Bezeichnig KHI 216 druf.
    Auso bi ig vor 2-3 Wuche Bsitzer vo dere ZXR worde, wius der Vorgänger agschisse het u keni Närve me het gah, wiu si ihm der Uswis grad hei annuliert.
    Ig ha nüt angers gmacht, aus der SB wider z'montiere, d'Remus o wider z'montiere u no bi Aerotechnik a nöii Genämigung z'bsteue für dä Uspuff, da ja z'Originau bim MFK Bärn sit em 92 isch.
    Dert hani när druf gläse, das die Remus nid Itragigspflichtig sigi, sondern das me das Papier eifach müess mitfüehre.
    Ause hei mir für hüt am Morge a Termin in Friburg gmacht mit Abnahme füre SB.
    Ig bi itze wider am schaffe. Im Sack hani der Prüefpricht ohni jeglichi Beanstandige und der Itrag füre SB, Stahlflex wägem Länker, d'Remus isch ja no di gliche wi itreit usw.
    Super he, ig muess säge, es het sich widermau bestätigt die z'Bärn si eifach :arsch::arsch::arsch: :kotz:
    Mi nimmt wunger was gmacht wird, we ig hüt oder morn mit de Papier häre ga use ilöse :smiling_face_with_horns:
    Ig chamer vorsteue, das si eventuell wider komisch tüe, aber das gseni ja de.
    Das Ganze finge ig eifach zum :kotz:
    Gruess

    Hoi Zäme
    Gmacht isch es ja scho. Eloxiere choschtet nid viu. Der Rahme het grad mau e 100erter koschtet inkl. Ungerzug. Mir geits nid drum zwüsse ob mes cha mache oder nid, ig weti nur wüsse ob öpper mit poliertem Rahme scho mau isch ga prüefe u was si gseit hei.;) Für d'Eloxierarbeit hani a Bestätigung das da nüt veränderet wird, was chönnt gfährlech si, sondern das me so erscht rächt besser Risse gseht we ein würde dürne Sturz oder so öppis entstah.
    No öppis zum Eloxiere. z'Eloxiere git a herteri Oberflächi das stimmt. Ruch wirds nid unbedingt. Die eloxierte Teile hei a grösseri Festigkeit, darum wirds ou ir Flugzügindustrie agwändet. Dä Teu wo poliert wird, isch nid gross mit dem Bad i berüehrig cho u dert wos chli verwütscht het, isch es sehr liecht gsi es z'poliere ohni das ig wie itze mit der Grundpoliererei ha 1000iger Matte müesse näh um z'röbschte wäg zbecho. Mi het dünkt, es isch sogar besser gange bim Eloxierte aus dert wo nüt isch gsi.
    Gruess

    Hoi Peak
    Ig ha nur fürds Eloxiere as Papier. Poliert hani sälber. Wet äbe wüsse öb scho mau öpper het Erfahrig mit dem MFK chönne sammle. Wie gseit isch d'Exxup astandslos dürecho.
    Gruess

    Immer chli schlächt rasiert, a chli Wildsou i Sache Fahrzüg u Fahrstiu mit der Kawa, Bi aber nid der Raser, sondern brämse haut o vor Böge nid heftig u Isse aues was me cha ässe. So bini bim Töffklub woni früecher bi gsi schnäu zum Name cho. När isch mau no der Wernerfium gsi mit Ferkel u der Name isch de blibe u ou oni Klub usw. wirdenei so gnennt.
    Gruess

    Hoi
    Probiers mau idäm das Du am Sitz die oberschti Schicht dürnes herters Schummgummi lasch la ersetze. Mini erfahrig het mir zeigt, das je weicher der Sitz isch, je meh schmärz es eim. Villich bi Ig nid der Einzig wo das gmerkt het. Bin weiche Sitz schlaft mer o z'Hingerteili i. :grinning_squinting_face:
    Gruess

    Hoi Zäme
    Ig ha mau öppis wöue frage. Het öpper im Forum a sim Töff der Rahme ou poliert u isch dä mau dermit ne ga prüefe?
    Im Gsetz fingt me leider nüt derzue u e Kolleg isch grad geschter sin Exxup mit poliertem Rahme ga prüefe. Dert si sogar d'Schweissnäht mitpoliert gsi u si hei tatsächlech no Freud dran gha. Zganze im StVA Bärn, wo normalerwis soudumm ta wird.
    Dahär d'Frag öb oscho Öpper die Erfahrige gmacht het.
    Ig säuber ha mi Rahme la eloxiere u hane när no poliert. Fürds eloxiere überchume ig a Bestätigung das da nüt am Material gschwächt wird, sondern nume igfärbt wird.
    No es Bildli zum zeige. Dänke es paar wärdes scho kenne;)
    [Blockierte Grafik: http://photos.fotango.com/p/eba00533851f00000001.jpg
    Gruess

    Sälü Zäme
    Ig bi no derbi
    zxr750.de
    schlangenforum.ch
    pocuk.com
    pajeroclub.com.au/forum
    bmwe28.de, da ig a sältene M535i ha
    4x4travel.org da bini Moderator
    u natürlech itz o hie
    Gruess