Hi
Bei mir wars auch Temp. abhängig und wieviel ich schon gekuppelt hatte.
Hoffe das die Revision was bringt.
Federn können es eben auch sein. Die werden bei höheren Temparaturen auch schwächer.
Viel Glück das es hinhaut.
Gruess UWE
Beiträge von Borsty
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oder 60-120x in der Minute
Haben sie bei mir übrigens beim Prüfen gezählt.
Gruess UWE -
Hi
Ein LEiden der ZXRs. Im ZXRde Forum haben wir es vor Kurzem auch diskutiert.
Um es kurz anzusprechen. Im Kupplungskorb sind 3 Nieten die das Ganze zusammenhalten. Diese Nieten können sich lockern. Abhilfe kann man mit M7 Schrauben und Muttern die man dann haargenau ablängen muss und verstemmen schaffen.Es geht auch mit M6. Die Schrauben müssen hochfest sein. 12.8 oder so.
Weiter kann es sein das die Federn lahm sind. Variante günstig ist das mit den Nieten erst kontrollieren.
Sorry das ich es erst jetzt gelesen habe. War ein bitzeli Unterwegs.
Gruess UWE -
Hi
Bei H1/H2 sind nur Bohrungen in den Schiebern. In der CH sind an den H's zum Glück nur die hohen Deckel drauf. Wenn der Mech. wo sie gekauft wurde die Teile die er mitgekriegt hat beim 1000km Service verbaut hat, dann ist sie offen.
Merkmal wenn zu. Sie dreht bis höchstens 8000 U/min und dann stottert es nur noch bis 13000U/min.
Ansonsten musst Du die VErgaserdeckel mal abnehmen und in die Schieber schauen. Da sollten so weisse Kunststoffringe drin sein. Sollte man sehen ohne die Nadeln rausznehmen.
Gruess UWE -
Hi Charlie
Ha vo de Spiegler Full-Floater ar ZXR. Absolut ke Problem gah mit Blatt bim vorfüere. Wärde itreit. Z'Guetachte isch vom Derendinger gsi.
Gruess -
Hi
Nach usag vo mim Kolleg. Isch Italiener. Muess me für jedes Fahrzüg a Warnweste derbi ha. In Öschtrich schins sogar für Töffe a Apothek
Gruess -
Grati zrüg.
Es isch schwirig öppis wo umbout isch z'Prüefe u mängisch muess me halt a chli bschisse u Versteckis spile damit me nid grad gseht was geit.
Gruess -
Hi Peak
Ig Dänke anere Usfahrt oder so. Ig muess de a chli witer fahre aus Angeri.;) Aber das söt kes Problem si.
Ig dänke sogar dra, das ig der Lambdateschter grad verbout la. Chunt druf ab, öb ig no gnue Platz bide Füess de ha we di Sonde drin isch. Dert isches chli knapp wäge de Färsere.
Gruess -
Hi Spike
ZitatOriginal von Spike
Hehehe geil......musch dänn mal cho zeige :D. Zude Terror-Tuning-Aktion am Rahme wäg de Flachies händs nüt gseit?! oder garnöd gmerkt?
Öhm, Terrortuning, hät ig das sölle zeige?
Nei, das hei si nid gseh. Ig ha schön d'Benzinschlüch links so verleit das me nid inne gseht u uf der rächte Site hani no es bitzeli Gummimatte ine gstopft. Der Experte het nume gmeint, da si chli müeh heigi i de höchere Dräizahle. Logisch mit der Grundabstimmig
Hüt u Morn wes Wätter wot düemer chli mit em Lambdateschter usteschte u tüe de richtig abstimme. Itze louft si obe use so fett, das inner churzer Zyt z'Heck Choleschwarz wird wme se äbe höcher dreiht.
Unger use isch massiv meh Druck da aus vorhär. Flachis uf der H bringe scho einiges u ig bi de gspannt was si ufem Prüefstang drückt. Eventuell de nomau chli nache isteue. Ig dänke nume mit dem Lambda bringt mes nid häre. Aber das gse mer de.
Weni mau id Gägend chume, de zeige ig se dir uf aui Fäu.
Gruess -
Hoi Zäme
Ha fasch ke zit me gha ists Forum zluege da ig etliche Papier ha müesse nacheseckle. Aber istze isch d'ZXR nach 2 Jahr wider uf der Strass.
Itreit heisi itze Remus Komplettalag 78dB bi 4500 U/min isch scho vorhär gsi, aber nume mit 74db
Spiegler Guss Bremsschibe 2x(Steuet Euch vor 2x )
u bi mir no d'Leitige zuesätzlech.
Leider hani am Weekend nid chöne ga fahre, da si ar Ustellig gstange isch. Si hei 16 Jahr Entwicklig wöue zeige.
Fäut nume no d'Istellig vo de Flachschieber u de isch när auses Guet. sie louft im Momänt ir Grundistellig u das isch no nid so überzügend.
Gruess -
Hoi Spike
Merci, ja, ztechnische isch no e chli meh u het meh Büetz gforderet, vorauem s'Hirni für d'Lösige das es für d'Ouge MFK touglich isch. Me muess ne ja nid auses uf d'Nase binge
Ja, ig ha bi Spiegler aglüte u ha de a Adrässe übercho wo mir cha die Papir inkl. für d'Stahlflex usteue.
Brämse si sit 1997 druffe u im 2002 hani de Schibe nomau müesse tusche. Es si ja äbe Gusschibe u fahre mit Ferodo Carbon Sinterbeleg. Ig söt im Prinzip nächscht Wuche Papir ha.
Ig ga so oder so in nomau in Friburg ga zeige. Nachprüefig u äbe de no d'Brämsschibe u bestah druf das si o d'Stahlflex nach 15 Jahr ändlech doch o itrage. Der Räschte isch ja schon gschribe.
Gruess -
So, ändlech nach fasch 3 Jahr isch sie fertig.
Vorhär
[Blockierte Grafik: http://www.pajero.ch/Kawasaki/Kawa_Vorher_Seite.JPG]
u itze. Fähle nume no die doofe Papir wo bis hüt ke S* bim vorfüehre dana gfragt het. Brämsschibe müesse itreit wärde
[Blockierte Grafik: http://www.pajero.ch/Kawasaki/Kawafinish_Seite.JPG]
Gruess -
Hi
Hie mau vo CarbonTec
u no d'Adrässe vor Aerotechnik Dert muesch halt alüte. Im Programm si die öpf nüme.
Gruess -
Hi
Chume nid immer derzue zläse u zschribe. Aber Sorry, uf de H1 u H2 bi ig a aute HaasZitatweisch gäud schpöut mer khe roue, ha jetzt scho 140 rössli dronger, wetts se jo nome no chli me dröcke,wäge däm suechi ou no e angere rennpott,grössere gaser u.s.w
und e cha versueche wasi wott.
es si lut werk 108PS
We ne H1 140 Ps drückt frisse ig mini Gummis samt Fäuge. Sorry, aber das chani überhaoput nid gloube. O we de 38iger Gaser drunger si, loufts de immer no nid, wiu oder Chopf nid so Iläss het. Sorry, aber so öppis müesst ig zersch schwarz uf wiss gseh. Vorauem wenn ig weiss, was am minere H2 aues gänderet isch u drückt ufem Dynostang. Nid emau mit 810ccm houtme das use.
Neinei, das wett ig zersch gseh. U süsch chas ja bide Mr. Turbo afrage. De hesch de knapp mau 150 PS mit em Lader.
Gruess u nüt für unguet.
No e Tip.
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Hoi Jungs
Muessnech dfröid näh. Es git nur Remus für d'H Modäll. Chasch bir Aerotechnik afrage obs no git. Aues andere isch nid homologiert. Vergaser muesch ou sueche. Im Prinzip blibt nid viu. Es Dynojet Stage 1 oder 2. z 3 isch nume, weme der ganz Motor macht. Flachis vo de neuere ZXR gö nid. z'Problem isch bir astürig vode Bowdenzüg un när chunnt no derzue das die Flat 39 zgross si o we der Motor gmacht isch. Der räscht wo Problem si het der V|RuS scho gschribe. Ig ha das auses muesse während de letschte 2 Jahr bi mim Umbou erfahre.
Remus u Keihin ischs einzige wode no Ware überchunsch i di Richtig. Wede Schaleteili suechsch fürd H. Chader MOrn a Adrässe linke. Hase leider ir Bude ufem Kompi.
Gruess