• Genau super Ränne gsi!!! Ond er het ned eifach nor gonne... sondern er esch ganz eifach hochuuus überläge gsi ... :winking_face:

:prost:

• Aso ech ha scho lang nöm so en geili leistig vomene fahrer gseh. start ziel sig. esch efach nor hammer gsi. ond die 8 sekonde vorsprobg :winking_face_with_tongue: :winking_face_with_tongue: :winking_face_with_tongue:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Also Peak
    En STart Ziel Sieg, isch es nöd gsie.
    Es hät eine ca e viertel Rundi gfüehrt.
    Er isch zwar nöd über Ziel Linie cho, deshalb mer doch fast vonnerem Start Ziel Sieg rede chan.
    Aber ebe, es hät glich no au mal en andere das Renne vo Le Mans agfüehrt.
    Aber im Prinzip isch es egal. Die überlegeheit vo Ihm isch Genial gsie.
    Das passt die Bluewin Werbig vo de mit em Trabbi devor fahrt, gar nümme zu Ihm.

• i ha nur die letschte 9 runde gseh....
    zersch hät er mal en fette abstand kah als 1.
    denn isch er zwüschedure wider mal uf dä 4. platz gheit
    und am schluss hät er 1. gmacht
    starki leistig! respekt! :winking_face:

• Jep het er super gmacht... emmer weder före gfahre ond schlossändli met mene verdammte Vorsprong gonne...nor aso bi de 4 letschte Rondi hättets sränne scho chöne abbräche wäge Räge....wenn die 2 vorderste beidi winked ond mached wäge nasse Strosse...

• Tja so ischs Läbä Deepy... :winking_face:
    Geilä siäch dä Lüthi

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von DeepZone
    ...nor aso bi de 4 letschte Rondi hättets sränne scho chöne abbräche wäge Räge....wenn die 2 vorderste beidi winked ond mached wäge nasse Strosse...

Wenns grad bim erschte Winke abbrochehetted werer aber nume ufem 2te Platz gsii und das wär doch schaaad :smiling_face_with_horns:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Ich glaube es sind wenigi wo am morge am 6si ufgstande sind ums renne luege, guet ich bin grad vom schafe hei cho :P:D
    Uf jedefall lond sichs wiederholig aluege, echt geils renne gsi, voralem di letscht rundi :top2:

Ich hoffe nur daser bis nächst wekend wieder 100%ig fit isch, häschem d`schmerze nachem renne richtig agseh :ugly5::grinning_squinting_face:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• iiich hans gluegt hehe :grinning_squinting_face:

extreeeeem knappe siig aber trotzdem wird d'füehrig langsam aber stetig usbaut :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Jawohl, wer hätti das denkt, dass er nach em letschte Renne und nach dem Unfall sowiit Fit isch, dass er no de Sieg holt... egal ob 2 Tüüsigstel oder2 Sekunde... Sieg isch Sieg !! Im Nachhinein, errinneret sich niemert meh dra.. :winking_face::face_with_tongue:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Da typ hed eifach onglaublechi wellenschraft. ech mags em lüthi absolut gönne. er esch en mega zwäge siech ond esch eifach sack starch of em töff...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Was haltet ihr vo dere Stalorder vo KTM?

Talmasci het durch us au no e chans uf de WM-titel (wär da de Lüthi nöd;)) also warum dörf er nöd au gwünne?? Us mine sicht absulut ok:D

UND:

Danke KTM für die "5 Pünkt":D:D

:lol:

edit: Heder Gsichter gseh vo KTM, als gmerkt het das de Kalio gar nöd gwunne het? Ich cha nüm:D:D
    :lol::lol::lol:

Schade freuid isch di grösst freuid:D:D

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

2 Mal editiert, zuletzt von BlackDevil (1. Oktober 2005 12:00)