Wie ist das eigentlich so mit dem probefahren, ich meine, ich kann noch 0 und gar nicht fahren und die geben mir das teil ja nicht um ne fahrstunde zu haben. Hab mir das eigentlich so gedacht, dass ich probesitz und schaue ob alles passt, und mein kollege fährt sie dann und schaut ob da alles passt. Ist das ne gute idee oder wie habt ihr das gemacht ?
motorrad unter 5000 CHF?
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frosties -
1. Dezember 2014 14:38 -
Erledigt
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Ja, ist halt so: wenn du noch gar kein Töffbillet hast, dann bleibt dir ausser probesitzen nicht viel mehr. Dass dein Kollege das Ding noch fährt und schaut ob nichts wackelt und sich alles einigermassen okay anfühlt ist sicher eine gute Idee.
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I han jetzt nid alles dureglese. Aber han au no nie meh als 5k für en Töff zahlt. De Vorteil wänn me uf sache staht wo usser mode sind(Old Scool halt). Wänns ABS kei pflicht isch gits sehr viel uswahl. ER5,CB5 etc sind da nur de afang Findet me scho für 2k gueti model
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I han jetzt nid alles dureglese. Aber han au no nie meh als 5k für en Töff zahlt. De Vorteil wänn me uf sache staht wo usser mode sind(Old Scool halt). Wänns ABS kei pflicht isch gits sehr viel uswahl. ER5,CB5 etc sind da nur de afang Findet me scho für 2k gueti model
Ja ned all händ so gschickti Händ und e guet usgrüschteti Werchstatt zum d Hobel restauriere wie du
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Ja ned all händ so gschickti Händ und e guet usgrüschteti Werchstatt zum d Hobel restauriere wie du
Mein jo au nöd zum restauriere da würedscho paar 100.- lange Eifach mal uf ricardo etc igeh was so willsch und dänn luege.
Grob usem kopf würi sege en z.B. Er5 mit MFK und Service findet me für 2000.- Natürli dänn no Reife und kettesatz aluege. obwohl das für 3000 kocker drinligt wänns "cool" gnueg sind sehr dankbari töff. Sogar grösseri gits fürgueti prise. ZR7, ZRX etc. Dört aber es problem wegem drossle. Sicher druf luege dass en 25kw isch. spart zit, geld und nerve. Ebe ER5 mit 25kw häts viel -
Oooooooder gar nöd so wit sueche;)
https://www.toeff-forum.ch/index.php?page…try&entryID=228
Priis isch ja top wür mi sogar selber reize
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han für mini ER5 mit 39k km 3000 ab mfk u service mit neue reife zahlt.
vomene mech mit 3 mönet garantie. und si fahrt supper.
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Also ich habe meine SV 650 S für unter 3000 verkauft inkl. zwei Steuergeräten, eins 25kW eins offen. Wenn dir das Bike optisch zusagt schau dich mal danach um, hat auch ABS seit Jahrgang 2003 (wenn ich mich nicht Irre).
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han für mini ER5 mit 39k km 3000 ab mfk u service mit neue reife zahlt.
vomene mech mit 3 mönet garantie. und si fahrt supper.
Ich habe für meine Honda 2700.- bezahlt mit 7000 KM und komplettem Honda Kofferset inkl Topcase -
wänns "cool" gnueg sind sehr dankbari töff. Sogar grösseri gits fürgueti prise. ZR7, ZRX etc. Dört aber es problem wegem drossle. Sicher druf luege dass en 25kw isch. spart zit, geld und nerve. Ebe ER5 mit 25kw häts vielJa ich glaub ebe das isch s Problem, dass er au no optisch chli höchi Asprüch stellt für de Pries. So optisch modern wie er sich de Töff wünscht wird's wohl chli schwer mit dem Betrag. Ned unmöglich, aber mer muess wohl chli sueche...
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Das hier jeder so viel wert legt auf ABS ?? das moped fährt doch auch ohne
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aber ist angenehmer zum bremsen.... warum darauf verzichten wenn es mittlerweile zum standard gehört
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Klar fährt es auch ohne. Fährt sogar ohne Helm, Rückenprotektor, Handschuhe, Stiefel, Leder-/Textilkombi, Bremse, Licht ...
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manche auch ohne öl und benzin
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manche auch ohne öl und benzin
Aber nur bergab ausgekuppelt -