Saferpay.... Zahlungsmethode brauchbar/ sicher ??

• Ciao Zäme

Ich ha bi Motorix.ch äs päärli simmerring bstellt, und jetzt muni da glaub mit Saferpay abwickle....

Döt stoht:

7) Zahlungen werden über saferpay.ch (Post- und Kreditkarten), per Vorauszahlung oder Nachnahme abgewickelt.

Ich hanem gschribe ich well Voruuszahlig, denn chan er mir doch d'Bankdaate gä und ich cha iizahle oder ??

doo Saferpay züüg schiist mi ah....... kennt da überhaupt öpper oder isch da sone fake woder s'konto läärruumt - ?!?!

gut n8

• könni ned, ich würd ned über saverpay zahle wenns anderst gaht

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• Ich kenns au nöd, aber wen sicher bisch das d'War guät isch zallsch vorus oder suscht per Nochnahm, den chasch dä shit zersch no ahluägä, guät zruckschickä chan zwor den eh au nümä, also Voruszallig isch immer easy.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ech würd au säge voruszahlig. ech ha bes jetzt alles per voruszahlig gmacht ond be eigentlech no nie enttüscht worde.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Die einzigi Zahligsart wo ich ausser Kreditkarte im Internet gmacht han isch Paybal... chan ich au empfehlen, wenns unbedingt muess si... (isch schliesslich au nöd viel anderscht als Kreditkarte, nur indirekt !!)

Suscht, wür ich au für Voruuszahlig sii... :winking_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• jooo man..... ich hasem jetztz scho zweimol gschribe und chum immer so ominösi antworte über mit me link, wo denn doch kei kontonummere stoht.....

nachnahme machi nöd, choscht 20.- extra....

die ganz siiite chunt mer sowieso huere gschpässig ie... hät det schomol öpper ( erfolgriich ) öppis bstellt..

merci

• Wenn eh es schlechts Gfühl debii häsch, würd ichs grad lah sii....

:face_with_rolling_eyes:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• do muesi em Lucio rächt gä. wennt en anderi möglechkeit hesch das züg z bstelle, de wördis be motorix abbstelle ond am andere ort chaufe.

be so sache söttis der doch wohl si :grinning_squinting_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: