Euro-Tax

• Hey leude

Han mol im Internet gluegt öbs noimet en Euro-Tax-Berechnig get womer online chan mache ond kostelos esch ... ben aber ned föndig worde :(! Kennt eine vo euch sonen Siite womer das chan kostelos mache??? Wär voll geil thx ...

Greeeez

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Sowit ig weiss gits das nümme...

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• hmmm hani no halbe dänkt :(! Ebe han voll nüüt gfonde, nome so agebot wo denn aber so 10 Stotz choschte! Na egal wenn niemert öppis kennt machis halt so noimet ... wos choschtet X(!

• Mir hät de Händer e Eurotaxbewertig useglaa.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• also ech han au min händler gfrogt. dä hed sones büechli. e dem hed er noche gluegt. velecht chan der din händler jo sones büechli lo zue cho? ev. halt das vom letschte johr?

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Jo also die Meistä händler sind jo irgendwo ahgmoldä und zaläd ä Johräspauschalä, diä chönts dir also zimlich sicher sägä.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Ach so jo mol luege, jo i han jo jetzt no en Roller ond mache alles sälber dra, d.h. han ebe ned fell meteme Händler z tue .... aber easy thx!