Umfrage für Abschlussarbeit, Thema Entschleunigung (Technologie)

• THx Boo
    Naja, bedingt. Welche Vorteile wir dadurch haben ist klar, wir wollen halt nun die Nachteile genauer anschauen.

thx - gerne :smiling_face:

nochmal ein dankeschön an alle hier, wir hatten heute morgen schon etwas über 100 Teilnehmer.. wow! :thumbsup:

LG Deady (noch nicht daddy ;D)

Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

• >>4. Finden Sie die Zeit vergeht heute schneller als früher, wenn ja, wieso?<<
    Für die Frag bin ich Spezialischt, hani mal ganz lang drüber ghirnet. Es isch eso: Ich finde nöd, das Zyt hüt schnäller vergeit, als früener, obwohl es mi au dünkt. Guet, e Begründig wotsch ja nur, wenn mer ja seit :face_with_tongue: aber ich lifere sie jetzt glich. Choscht denn au nüt, aber söll keine cho und säge, was nüt choschti, sig nüt wärt. Also: Bime Chind setzt die bewusst Erinnerig ad Vergangeheit ungefähr im Alter vo 3 Jahr i. Bi de eine früener, bie de andere spöter, aber dasch jetzt glich. Denn isch 1 Jahr en ganze Dritel vom Läbe vo dem Chind. Wenn das Chind 6i isch, sind ich 1 Jahr scho nur no 1/6 vo sim Läbe, mit 10i no 1/10, mit 30 schon nur no e1/30 und mit 60i no 1/60. Relativ zur ganze Läbeszit wird 1 Jahr immer wie weniger. Drum dünkt eus, d Zyt gieng immer wie schnäller. Aber dr Sekundezeiger vo der Uhr tickt immer no nur 1x pro Sekunde.

>>10. Denken Sie, die menschliche Psyche leidet unter diesen Veränderungen?<<
    Dasch jetz au wieder e Fragestellig, he... Weni nei säge, heisst das denn, das die menschlich Psyche nöd drunder lidet, oder heisst das denn, dass i nüt dänke? :grinning_squinting_face:

Ja, s Läbe isch mängisch schwär um mich ume, ich weis... :winking_face:

• ...hab auch meinen Senf dazugegeben :winking_face:
    Freue mich schon wieder auf die nächste Töffsaison und die Töfftesttage - wer weiss wo sie nächsten Frühling wieder sind?

Schönes WE und Gruss

WYSIWYG

• Sodele, habe auch an der Umfrage teilgenommen.
    Wo kann die "gefälschte" Statistik angesehen werden? :grinning_squinting_face:

Gruss,
    erto

Allen einen schönen Sonntag.

Jeder macht, was er will, keiner macht, was er soll, aber alle machen mit! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

• @kermit

merci für^s feedback :smiling_face:
    Ja d Fragestellig isch wük chi beschränkt..muess abr oh sege mir hei am afang fasch nur offeni frage gha und üsi lehrerin het ner gseit mir söues nid so mache wegem zitu ufwand (no 8 lektione) und mir hei no interviews, recherchene und angers

merci aune wo mitgmacht hei :smiling_face: mir si bi fasch 140 teilnehmer, chanech de d uswertige zeige wendr wöit

lg deadline

Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

• Gchlosseni Frage sind scho guet. Aber wänn sie sugestiv, ohni dritte antwort Möglickkeit sind bringts au nüd.

Zu dine Frage:
    "Nervt es Sie, ständig erreichbar sein zu müssen?"
    Dies impliziert, dass ich ständig erreichbar bin, dass ich es dazu noch sein muss und schlussendlich, dass es mich nervt.
    Was willst du nun wissen?
    Korrekte Antowrt für mich: Es nervt mich nicht, da ich nicht standing erreichbar bin und auch nicht sein muss. Müsste ich aber ständig erreichbar sein, so würde es mich nerven.

"Sind Sie der Meinung, wir sollten wieder selbstständiger agieren?"
    Dies impliziert, dass wir unselbständig agieren , dass wir es früher nicht taten und dass ich Änderung in eine bestimmte Richtung wünsche.
    Korrekte Antwort für mich: Ich denke wir sind selbständiger als früher und so wie es ist, ist es gut.

PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

• Vielen vielen Dank an alle Teilnehmer der Umfage und besonders an jene die hier noch einmal speziell Stellung bezogen haben! Echt cool von euch! :smiling_face:

Zu den Antworten (anonym) gelangt ihr hier:
    http://www.findmind.ch/index.p…nx9&s=7e6lfzdiquta7wyqu1r

Spannend das Ganze anzusehen, besonders da wo die Meinungen komplett auseinander gehen! Jetzt geht's ans Auswerten der Umfrage, des Interviews und weiterer Recherchen.

Danke nomau und eh hiubä hinech :smiling_face:

LG Deadline

Einmal editiert, zuletzt von Deadline ()

• Me muess sich ilogge, susch gseht mer d Ergäbnis nöd....

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Hey :grinning_squinting_face:

Als Informatiker bini natürlich ganz tief i dem Thema, han de Frogeboge mol beantwortet. Ich denk Ziit vergoht eifach mittlerwiile schneller. will de Mensch zu keim Ziitpunkt nix meh z tue het. Wenn früehner dehei gsesse bisch, es dusse dunkel gsie isch und du nix z tue hesch, denn isch das so de Fall gsie. Hützutags nimmsch in so fäll s Handy für und postisch z.B. im ne Forum wie do umme oder uf FB usw. Obwohl ich eigentlich vo mim Job us sehr vill demit z tueh han, find ichs doch e bissl schad, dass so langsam de persönlichi Wert an Mensche durch das verlore goht. :upside_down_face:

A ride a day keeps the stress away.