Brabel Brabel.....

• Ich bin gerde auf dieses Forum gestossen und hab mich gleich registriert...........

Ich fahre seit 5 Jahren eine Kawa ZX-7R, es ist mein vierter Töff ....

Angefangen hat alles 1997 mit einer Cagiva Freccia C12. Dann kam eine Cagiva Mito Ev. und dann meine erste ZX-7R die leider nur ein paar Monate mein war :-(.

Meine jetztige Kawa hat ihre 52000 km auf dem Buckel und Brabbelt munter vor sich hin.....

Mit meiner Kawa trifft man mich an Wochenenden offters in den Alpen an (wenn die Pässe offen sind :winking_face: ) oder am Feierabend im nahegelegenen Schwarzwald ..........

Grüsse aus Schaffhausen

Dani

Ein roter im Club der grünen .....................

• Sali, bin de Milan und fahre e Yamaha XT 660 X
    Möcht unbedingt au mal in Schwarzwald go Kurvesurfe. Chansch ja mal öpis Organisiere so anerem Weekend Sa oder So wo mer sich würd Treffe und denn Zäme in Schwarzwald würded ga.
    Würd mi freue mal öpis zghöre
    Gruss Milan :smiling_face_with_horns:

• herzlich willkommen

was hesch de du met de andere kawas gmacht? esch jo scho krass grad so mängi maschene.

demfall werd mer sech secher mol ofemene pass obe träffe.

wönsch der en schöni ond onfallfreii saison.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Hi mittenand......

Ä chlini Schwarzwaldtour bringet mir glaub scho mool zämä :winking_face:

Mini ersti Kawa isch bi de Hulftegg in Bach inä gheit und denn Totalschade gsi wägem Wasser :frowning_face: und
    diä jetzigi Kawa isch ja immerno die glichi siit 5 Johr! Es isch eifach mit 4tä Töff aber niid mini vierti Kawa :winking_face:

Gruss Dani

• jä so. de hani öpis fallsch verstande.

weso esch de die kawa en bach ie gheit? die gheit jo ned eifach ene bach ine...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Salü au miner siits!

Ja da freuäd sich einigi wän sich sKawa-Lager wider mal chli usdent! :smiling_face_with_horns::face_with_tongue:

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• :winking_face: Tja Peak , Do magsch Du rächt ha.
    Aber wies hald amix eso goot....
    S'isch ufjedä fall miin Fähler gsi.........

Aber was ich detä glernt han isch ufjedäfall,
    dass mer d'Bräms sötti lossla und in Bogä innä luegä, wenns knapp wird..... aber das het mer jo i'dä Teorie hundertmool ghört. Nur machä mues mers denn ebe no.

Gruess Dani

• He ciao Dani, Hulftegg hehe jo diä Bäch sind verfluächt nöch, went än Fähler machsch... vill Spass im Forum und witers unfallfrei Fahrt.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Sali Dani..au vo mer es Willkomme a dech...

Hoppla ine Bach...naja... us Fehler lert mer jo... ond das hesch jo anschinend :winking_face:

Vel Spass im Forum ond au of de Stross..