Und wieder en neue...

• Salü Zäme..

Bin hüt s'erschti Mal uf das Forum glandet, und han mich uf anhieb wohl gfühlt. So han ich mich grad registriert...

Bin männlich bald 30gi :loudly_crying_face: und wohne im Ruum Baden (AG).

Zu minere Töffkarriere gits z'säge, dass ich scho laaang nümme regelmässig Töff gfahre bin, besser gseit, siit ich im 1997 mit minere neue GSX-R 750 en unverschuldete Unfall cha han (Totalschaden).. aber d'Liideschaft und d'Luscht am Töffahre han ich nie uufgeh, so das ich mich das Jahr wieder entschlosse han es "Möfi" zueztue.. bin siit dere Wuche richtig am Umeluege und nöchscht Wuche wott ich endlich en eigene Töff ha.. (han bis jetzt immer de Kollege sine uusgspannt.. :grinning_squinting_face: )

Was für e Marke bin ich no offe... allerdings muess es scho Strassemaschine sii... und es Stück vo mim Herze hanget immer no a dere GSX-R.. han bereits scho guetii Aagebot im I-net gseh..

Suscht nebed de (neu entflachti) Begeischterig zum Töff han ich natürlich immer mis Auto cha... wo ich natürlich au Job-gebunden immer no wird uslebe.

Ich freu mich scho da bi Euch mitmischle z'dürfe, und villicht gmeinsam die einti oder anderi Tour od. Treff mitzmache. :face_with_tongue:

Thanx

Lucio

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Na de grad es Willkomme vom AG in AG........ :winking_face:

Wie scho mängmol gseid....sAlter spelt absolut kei Rolle .. :smiling_face:

Ond dLiiideschaft am Töfffahre wersch do enne met es paarne chöne Teile.. ond so werds sech au ergäh das mer sech secher mol werd träffe :winking_face:

Gesch de bscheid wenn e Töff hesch..ond vorallem was för eine das der de zue to hesch ... :smiling_face:

Grüessli

• Hellouuu DeepZone... bsundere Dank a Dich.. (bisch die erschti)

Ja klar, han ich no welle schriibe... werde bestimmt Euch bscheid geh, sobalds eso wiit isch mit em Töff... natürlich s'ganze mit Fötteli usw.. :winking_face:

Einmal editiert, zuletzt von LucioGT (24. April 2005 20:08)

• Ja es herzlichs willkommä bi eus!

Und na ä schöni Ziit bi eus, uf dä Strassä und überhaupt! :smiling_face:

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• au vom er es härzlechs willkomme em beste töff-foum öberhaupt :grinning_squinting_face:

was schaffsch denn du, dass du so vel met em auto onderwägs besch?

vo wäge türli ond träffe ond so. am 30. April esch stammtesch. muesch eifach fliisig do em forum met läse, de weisch de au wenn ond wo. :grinning_squinting_face:

of jede fall wönsch ech der vell spass do em forum...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Peak

was schaffsch denn du, dass du so vel met em auto onderwägs besch?

vo wäge türli ond träffe ond so. am 30. April esch stammtesch. muesch eifach fliisig do em forum met läse, de weisch de au wenn ond wo. :grinning_squinting_face:

Schaffe tuen ich inere Autogarage als Kd-Berater... :face_with_rolling_eyes: Ich han scho i diverse Funktione im Autogwerb gschaffed.. glernt han ich Automech.

Betr. Tüürli, chume gern uf das zrug, sobald ich en "Untersatz" gfunde und kauft han. !! :smiling_face:

Zitat

Original von Nr11 Rider
    totalschade? ufff bisch aber heil devo cho?

Ja Gottseidank, isch alles no dra gsi...*puuuhh* für mich au s'wichtigschte.. Leider isch de "Übeltäter" unversehrt und leider au unbestraft devo cho.. (Fahrerflucht) und ich hät um eis Haar kein einzige Rappe gseh, wenns nöd wege ere Züügin gsi isch wo alles mitübercho hät... d'Suggi hät damals nur 1700km cha...

• au vo mer usem aargau es willkome vo de 50 er sektion

region bade da esch jo gar ned so wiiet weg

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Hellouuu au vo Sg'ler sitä. Also jo GSX-R isch immer ä guäti Wahl, went den eini chaufsch, freu ich mich uf Bilder etc. I welli richtig gohts den? 600, 750, 1000.
    Die neu 1000'er muäsch probiärä au wen sie nöd willsch chaufä, aber muäs dä Hammer sie.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• au us Züri es härzlichs Willkomme
    und das mit em Unfall isch ja scho e bitteri Sach
    wünschter mit de neue Errungeschaft meh Glück :grinning_squinting_face:
    no viel Spass da im Forum
    sind alles gaaanz nättti :ugly::engel:

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende