Salü Zäme..
Bin hüt s'erschti Mal uf das Forum glandet, und han mich uf anhieb wohl gfühlt. So han ich mich grad registriert...
Bin männlich bald 30gi und wohne im Ruum Baden (AG).
Zu minere Töffkarriere gits z'säge, dass ich scho laaang nümme regelmässig Töff gfahre bin, besser gseit, siit ich im 1997 mit minere neue GSX-R 750 en unverschuldete Unfall cha han (Totalschaden).. aber d'Liideschaft und d'Luscht am Töffahre han ich nie uufgeh, so das ich mich das Jahr wieder entschlosse han es "Möfi" zueztue.. bin siit dere Wuche richtig am Umeluege und nöchscht Wuche wott ich endlich en eigene Töff ha.. (han bis jetzt immer de Kollege sine uusgspannt.. )
Was für e Marke bin ich no offe... allerdings muess es scho Strassemaschine sii... und es Stück vo mim Herze hanget immer no a dere GSX-R.. han bereits scho guetii Aagebot im I-net gseh..
Suscht nebed de (neu entflachti) Begeischterig zum Töff han ich natürlich immer mis Auto cha... wo ich natürlich au Job-gebunden immer no wird uslebe.
Ich freu mich scho da bi Euch mitmischle z'dürfe, und villicht gmeinsam die einti oder anderi Tour od. Treff mitzmache.
Thanx
Lucio