E Frag wegem Blombiere!

• Zitat

Original von aprimario
    Also ich han mi jetzt brutal id ninja verliebt! Ich kauf mer eini denn dueni si abedrossle ich meine mit ere Leischtig vo 600 ccm loht sichts 300 stutz zalle!

Was für e Gschwindigkeit bringt e 600er ninja ? Fahrt eine so eini ?

also i weiss es nid lueg e mol uf de kawasaki homepage. aber drosselt bruchsch es ""wili"" bis dobe bisch und di offe höchscht gschwindigkeit erreichsch nid. drosselt weiss i nid wie schnell das wirsch......no niä gross usprobiert.

• aprimario
    of vell z'vell. das chasch osser of de rennstrecki eh nie fahre. ech wörd der mol empfähle en händler uf z'sueche ond dä mol froge, was du so wösse wotsch. am eifachschte ond secher am efiziäntischte. eifach mol ben kawa händler verbii go. dä cha der secher hälfe :winking_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Denki au, chani im Internet luege wos in Züri paar Händler het? Irgend e Site?

naja:P de Ghost Rider chönts ja usprobiere :grinning_squinting_face:

En schöne

• Ja hans gseh kah, het eine ,nur 6 km wiit entfernt!

Ich han öpis nocher, han jetzt aber kei ziit, gaht chli lenger

Gruess

• sali zäme

aso de undeersteft hed em brüeder sini 125er welle uf 50 er umbaue aso das heisst büchs in zylinder und en 50er cholbe und nacher istelle und alles chunnt uf öbe 1500 bes 2000SFr.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• autsch. das esch au ned grad wenig. ond dass das öberhaupt god 8o

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• jo möglech esch hüt fang fasch alles! han au gseh dasd vo de ktm lc8 chasch uf 25kW drossle! e 950er

und ebe wägem 125er drossle hesch nume nachteil
    well de 125er esch schwerer als de 50 aber hesch de glichmotor aso chamer sech das jo sälber usrächne was schlussändlech besser lauft!

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Ej isch ja krass! Min cousin chönt mer ebe bim drossle helfe, müssti villicht ned emal helfti zalle! Aber ich blib ja bi minere 50er! und duen mit 18ni denn e 600er chaufe!

Ich denke wird schono geil!

Also denn

• jo de understeft esch au polymech und het die büchs und so au sälber gmacht aber muesch ebe glich no verdammt vell mache! aber en 50er esch scho geil
    han schliesslech jo au fasch mini 2 jahr met eim gmacht

cu charlie

• Ja ich han a minere 50er design total verendered, han alles Metallic-orange lakiert! Bin ebe erscht 16ni, Aber wenni gschid bin denn wirds ja ned so tüür e ninja uf 600 abedrossle, macht ebe au vill meh spass als mit ere 125er umenand zfahre!

Muen eifach Beziehige ha!

Also folgendes ich will, underem Sitz (hani Charte und so züügs dinne!) Boxe ihbaue, mit eme chline mp 3 dinne! Damit wenni irgendwo am Stah bin, dasi chli sound lose chan! Jetzt mueni aber wüsse wie ich das ganze ahschlüsse söll und wo!

wer chan mer da irgendwie helfe?

Denk es wer no e geili Idee, denn würdi au grad paar leds ihbaue! Eifach das Optische geil usgseht! Und kenne niemert wo das bis jetzt gmacht het!

Gruess

• das mitem plombiere isch e gueti sach nur leider hen die pisser vom stva das gsetz abschafft... ich damals scho e 125er gha aber has denn genau nem defe mache . :upside_down_face: wart lieber bisde 18 bisch schüsch gisch nur huere geld us und den nomal ums wider ufzmache... usserdem duets amene motor ned gad guet.. well du en ja ned mit d elektronik drossle chasch .. wie bide gsx, oder r6 etc.

[SIZE=3]

--the audience is listening--

[/SIZE]