Sali zemme,
han e Apri rs 50 (a1 prüefig) , will aber uf Apri 125 umstiege, chan mer öper sege was es koschtet wenni en denn uf 50 ccm abeblombiere? Und wo dasi das mache chan?
Merci im Vorus
Aprimario
Sali zemme,
han e Apri rs 50 (a1 prüefig) , will aber uf Apri 125 umstiege, chan mer öper sege was es koschtet wenni en denn uf 50 ccm abeblombiere? Und wo dasi das mache chan?
Merci im Vorus
Aprimario
Ej han grad bi stva.zh nahgluegt dete staht das mer mit A1 Prüefig e rs 125 im Prinzip fahre chönti, will de ja 125 ccm het , es staht folgendes:
Kategorie A1
Motorräder mit einem Hubraum von nicht mehr als 125 cm³ und einer Motorleistung von höchstens 11 kW
Wers mögli dasi en ohni drossle fahre chan?
Gruess
s'Prob esch.....A1 hät so gseh Unterkategorie.... 50erli ond de 125er....
Vo 16 bes 18ni döf mer nor s'50erli fahre.... ond ab 18ni met mene Grundkurs de 125er....kei ahnig wie alt du besch ond was of dech zuetrefft.
Aber eifach so omstiege ohniBblombierig wersch ned chöne....do werd ergend e Kurs nötig sie oder so....
Wie tüür das es wär...weiss ech au ned...ha nonie devo ghört das mer e 125er wot of es 50erli blombiere
do no e Link wo die verschedene Kategorie ufgführt send.
stva ag
ZitatAlles anzeigenOriginal von aprimario
Sali zemme,
Merci im Vorus
Aprimario
wiso? abeblombiere....blibsch liäber uf dim 50erli und sparsch und chaufsch dir e grösseri wenn e grösseri dörsch fahre.....wa nützt wenn e 125er hesch und mit dere wie mit dinere 50er umefahrsch? den zahlsch fürs abedrossle und den wen si ufmachsch wieder für entdrossle....also i find do kei logik.....aber du muesch wüsse.....min tipp blib uf em 50er und wart bis di gross chasch fahre
Aprilia rs hät ja e meh als 11kw?!
ZitatOriginal von pseudOnat
Aprilia rs hät ja e meh als 11kw?!
Jep! het si! Mini zumindist hät 13.54kw lut Uswiss! Di neuere hend sogar über 15kw!
Ja ihr hend recht, ich han denkt damit i mit 18ni ned e neui chaufe muen, chani mini uf 125 wider entdrossle! Würd ebe lieber e 125 fahre! Aber es gaht eh nur no einehalb jahr denn stiegi uf e 125 um!
Aber chönt mer suscht niemert sege, wie tüür söpe usechunt!
Also ebe es staht fahrzüüg mit max. 125 ccm und ned über 11 kw, drumm würdi si chli abedrossle uf 11 kw, will die wohni chaufe will het im moment 13,57 kw oder so! Aber im Prinzip wers doch mögli oder ned?
Ich denk ich blib bi de 50er und stiege denn bald um!
Gruess
ZitatAlles anzeigenOriginal von aprimario
Ja ihr hend recht, ich han denkt damit i mit 18ni ned e neui chaufe muen, chani mini uf 125 wider entdrossle! Würd ebe lieber e 125 fahre! Aber es gaht eh nur no einehalb jahr denn stiegi uf e 125 um!
Aber chönt mer suscht niemert sege, wie tüür söpe usechunt!
Also ebe es staht fahrzüüg mit max. 125 ccm und ned über 11 kw, drumm würdi si chli abedrossle uf 11 kw, will die wohni chaufe will het im moment 13,57 kw oder so! Aber im Prinzip wers doch mögli oder ned?
Ich denk ich blib bi de 50er und stiege denn bald um!
Gruess
wenn i dere zit chli geld sparsch chasch dir viellicht au e drossleti 600er chaufe.. wär doch nomol chli geiler , nid?
ech a diniere stell wörd au die 1.5johr no gäld spare ond de en trossleti 600er chaufe. hesch schlossäntlech meh de vo...
Ja wartet Jungs, e drossleti 600er!!! Die fahri den mit A Beschränkt oder?
Chani jedi Maschine uf 600 abedrossle?
Würd denn ebe lieber e Yamaha oder Suzuki oder Kawa chaufe!
Und wenni spahre würd das ebe scho drinne lige! Ich verdien ja einiger Masse, ide Lehr
Chönteder paar 600er Maschine bringe?
Chönti e Kawa ZX6R-Ninja uf 600 abedrossle?
ähm also ähm was du wotsch e 6er of 600 drossle???
Für Abeschränkt::: muesch du die of max. 25kw drossle....
Ond jo das wär Abeschränkt...wo du ersch ab 18ni chasch mache met Prüefig.
Ond för das eigenet sech scho am beste e 600er...
Yamaha R6
Ninja wo scho sälber ufzehlt hesch...
Suzuki GSX-R 600
Aber das ganze wör jo bi der nochli duuuure...
ja schoooo... aber ebe denn würdi am liebschte e NINJA chaufe! Eifach ganz geili Maschine!
Wo chönt mer drossle?
Weiss niemert woni nahluege chan was es koschtet wenn mer drossled ?
je nach hersteller chostets drossle vonere 600er uf 25kw zwüsched 200.- bis 400.-
ZitatOriginal von aprimario
ja schoooo... aber ebe denn würdi am liebschte e NINJA chaufe! Eifach ganz geili Maschine!
Wo chönt mer drossle?
Weiss niemert woni nahluege chan was es koschtet wenn mer drossled ?
bimene händler..... i han au ghört zwüsched 300-500chf
jo also 600er chasch di meischte drossle. i wür vorallem chli occasione durestöbere.....well vermuetli hauts di mol um....(viellicht au nöd) und wenn den e neui hesch isch au schad. also i wür chli motorradhandel.ch beobachte und e occasion poschte.... e neui isch natürli au geil aber es goht jo eh no 1.5johr also werded vo de neuschte au scho occasione ume si
Also ich han mi jetzt brutal id ninja verliebt! Ich kauf mer eini denn dueni si abedrossle ich meine mit ere Leischtig vo 600 ccm loht sichts 300 stutz zalle!
Was für e Gschwindigkeit bringt e 600er ninja ? Fahrt eine so eini ?