• So mäld mi wieder zrugg vu üserem 1 wöchige Rennstrecke-Trip. Es isch dä Hammer gsi!!!
    dMichelin-Kawa hät mi zwor scho am 1. Tag in Ledenon im Stich loh. Bi wieder mol wiä au scho in Brünn noch dä Start- Zielgerade zum Stillstand cho und ha müesse is Kiesbett. Klappersaki halt.... :böse:
    Ha denn dörfe schiebe.

Bi nochher in Ledenon nüme gfahre. dStrecke hät mir au absolut nöd gfalle. Defür isch denn 3 Täg in Dijon dPost abgange. Mir sind viel gfahre und hend e mega Party ka. Isch en geile Abschluss gsi. Leider isch etz dRS-Saison verbi. Aber im März goht's für mi jo scho wieder los. :grinning_squinting_face:

Liebs Grüessli
    Sandy

Fahr nie schneller als dein Schutzengel fliegen kann!

• hei tönt guet.

gits da au bilder vom renntraining?

würd mi no wunder näh.

und was isch denn wieder mit de kawa gsi????

chasch di ja vielicht mal mit em Labyrator zämetue...de het e 10er kawa wo immer d elekjtronik usstiegt wenn er chli umewheeled

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• dKawa hät wieder wiä au scho in Brünn es Problem mit dä Lichtmaschine. En Teil Kawa hät äbä das Problem anscheinend. Isch en Scheiss! Bringsch si nüme zum laufe.....Klappersaki halt! :grinning_squinting_face:

• ah ok denn isch es nüd em laby sis problem...

sini stellt eifach je nach luune mal chli d züdnig ab :böse:

isch au ganz schön :wand:

isch i dem fall d R1 chli zueverlässiger????

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (18. Oktober 2005 13:37)

• Zitat

Original von DonBosco
    ah ok denn isch es nüd em laby sis problem...

sini stellt eifach je nach luune mal chli d züdnig ab :böse:

isch au ganz schön :wand:

isch i dem fall d R1 chli zueverlässiger????

Mini R1 isch di bescht. Ha ächt no niä es Problem ka mit mim Schätzeli. Diä lauft, und lauft, und lauft.....wiä dSau!!! :grinning_squinting_face:

sBescht was im Moment ufem Markt kaufe kasch isch Suzuki K5 und nochher chunnt dYamaha. Ha uf dä Gass wieder mit vielne Lüt gred und säged öpe alli sglich wa da betrifft.

• hei sandra aber wenn sie doch ned lauft cha sie au ned klappere :böse:

velecht esch ja stillshasaki gsi

cu charlie

Blacky nei be ned weg gsi han nume au mal welle i de thread schriebe :wand:

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• So de Sulzi isch au wider da :grinning_squinting_face: ,nach zwei absolut erholsame wuche. isch ganz schön schwär gsi das schöni und warmi wätter uf Grand Canaria z verlah und i die chalti schwiz zrug z cho.

Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

• ich verabschide mich für es ziitli vom forum...bin ez im WK und gange vom Febraur bis ahfangs April uf australie go reise... wünsche eu wiiterhin vil spass im forum und en guete start id töffsaison 06.

wänn ich mal is internet cha in australie wird ich mich mal mälde mit pics...

greetz Linkin

• yes... viel spass (vorallem z'australie) wend den na en schwiizer kenne lernsch wo cyril heisst, seisch em en gruess vo mir :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• wo gahsch denn ane eher ost oder west küste? wennt ad goldcoast gahsch seisch mine verwante en gruess :grinning_squinting_face:

vell spass i cha ershc im '08 weder gah (leider)

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...