• Soo...meld mich schomal ab...gahn i diä grüüene feriä :ugly: für 4 wuche :ugly5:

Ade wekeends bini den amigs diHei....hofentlich :hmpf:
    Also jungs und mäddels nöd zwüescht und voralem schriebäd nöd zviil, susch hocki da am wekeend stundelang am PC bisi alles gläse han :D:D

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• hei blacky vell spass und du weisch ja wer e charte schriebt bechunnt au es fräspäckli :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Sodale

Ich bin ab Morn 1 Wuche in Grenche für en Überbetriebliche Kurs...

Heisst also : Nix TöffTöff, nix mit Party ( Offiziell :smiling_face_with_horns: ) und jede Menge unsinniger Informationen...

• Blacky wo bisch den stationiert?

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• was sin dete für truppe?

also was bisch dete?

irgend füsel oder was hets zfrauefeld?

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von DonBosco

irgend füsel oder was hets zfrauefeld?

z`frauefeld hets es züüghus:D:D Holed döt war ab für de WK...diä woche isch KVK;)

Tja jetzt he: was han ich echt ineme KVK verlore? Offizier? Fahrer? nene bin eifach nume Koch:P:D

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

Einmal editiert, zuletzt von BlackDevil (18. Juni 2006 22:16)

• Wiä scho äs paar mol gseit bin ich
    vom 1. Juli bis 16. September weg....
    In Kanada am Englisch lerne...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• so ond ich ond de racer send ab morn morge am 10ni bes ca. zischtig oder mettwoch em schöne wallis onde! gnauer em LEUKERBAD wenn das eine kennt! chli go chille ond cruise ond wasmer halt schösch so i sine ferie macht :P! also der wärdet vo mer jetzt es paar täg nüt met ghöre :P! cu all schöns weekend ond bes nxt week denn mol :D!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• ja sicher kenn ich leukerbad! vill spass det unde und lueg das di nöd de hoger ab rüert det gaz denn gaaanz wiit abe!!! :grinning_squinting_face:

• ja stewi gäll leukerbad kennsch :grinning_squinting_face:

hei chris und racer üch vell spass bem cruise und bädele ben die letscht wusche im lehrlingslager in fiesch gsi. die ganz wuche nie weniger als 23° gha ned emol znacht ussert einisch hettsch chlei trüpflet und susch nix eifach die ganz week hammer wätter.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• so denn mäld ich mech mol weder zrogg vo de bärge :)! esch wörkli hammer gsi! pics chani euch leider ned abiete ... han kei cam woni schöni pics hätt chönne schüsse demet :(!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• du *piiip* isch ja en hammer uftritt gsih vo eu hüt abig... tölle, eimal so ume küssli verteile und den wider zrug..... :klatsch:

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost: