So, ich mache da mal en Thread uf, womer cha schriibe wämmer nöd ume isch, nöd dasmer no vermisst wird...
Also, ich bin ab hüt am halbi 11i weg! 1 Wuche imene Cevilager am leite!
Quälemer die göfis chli...
So, ich mache da mal en Thread uf, womer cha schriibe wämmer nöd ume isch, nöd dasmer no vermisst wird...
Also, ich bin ab hüt am halbi 11i weg! 1 Wuche imene Cevilager am leite!
Quälemer die göfis chli...
hehe.. geil.. vil schpass
Ach chlini Chinder plage wie schööön Wet au
läss Cevi han au 3 cevianer di hei au z.t. leiter. Dänn wünschi guet schlammschlacht und psychodelischi nachtüebigä *gfg*
ich bi morn amene familietürgg und am mäntig i de schuel
ZitatOriginal von Mercutio
ich bi morn amene familietürgg und am mäntig i de schuel
Guet hesch das jetzt do inne gschriebe.....ha mer scho avo sorge mache
Mercutio
nor am mäntig e de schuel? ech muess die ganz woche schaffe...
ZitatOriginal von Peak
Mercutio
nor am mäntig e de schuel? ech muess die ganz woche schaffe...
bisch nid de einzig
hami nur churz welle zruggmälde. ich bi also hüt abig ume, morn i de schuel, am zischtig schaffi bis am 4i, zobig bini denn i de schuel bis am 10i.
nur damit er ned in panik uusbräched, weni grad ned ume bi
programm vom mittwuch schriibi denn am ziischtig, ich weiss, dass das jede brönnend intressiert
hami nur churz welle zruggmälde. ich bi also hüt abig ume, morn i de schuel, am zischtig schaffi bis am 4i, zobig bini denn i de schuel bis am 10i.nur damit er ned in panik uusbräched, weni grad ned ume bi
programm vom mittwuch schriibi denn am ziischtig, ich weiss, dass das jede brönnend intressiert
phu ok. de cha ech jo jetzt beruhigt is bettli go
hami nur churz welle zruggmälde. ich bi also hüt abig ume, morn i de schuel, am zischtig schaffi bis am 4i, zobig bini denn i de schuel bis am 10i.nur damit er ned in panik uusbräched, weni grad ned ume bi
i has i mini agenda itreit, chasch das vom mittwoch nid hüt scho ine schribe....möst es dringend wüsse...
Gange am 18-19 Juni id Ferie
Gange mit paar Kollege und Kollegine is Tessin go Töff Fahre.
Freu mich mega
Han eu das welle säge das ich denn nöd im Internet bin
Gruss Milan
süesS
ZitatOriginal von Milan
Gange am 18-19 Juni id Ferie
Gange mit paar Kollege und Kollegine is Tessin go Töff Fahre.
Freu mich mega
Han eu das welle säge das ich denn nöd im Internet bin
Gruss Milan
i bin jo au debi hihi
also ich han hüt und morn de töff no im service i hoff ich chan en morn obig hole.
söss bin ich eigentli de ganz summer ume, niä i de ferie....höchstens amene wuchenend
am mittwoch han i de ganz tag nid zit. am dunnstig au nid.
ich bin morn im WK bis am 19.5.05... JUHEEEEE