• Sali zäme, so, jetzt bini scho es rechts Ziitli agmolde und ha mi immer no nig vorgstellt, ok, ich bin au nonig da ine aktiv gsi, aber das söll sich jetzt ändere.
    Ich bin 20 gi und chume us Oberriede und schaffe als Polymechaniker. Am liebste gangi chli go usfahre mit minere Kawasaki ER-5. Doch meist bini alei unterwegs gsi uder mit em Simi (Linkin). Wer cool mal chli mit no andere go fahre. Min Fahrstil isch eher zügig. Fahr wens schön Wetter isch am Abig no schnell chli über d' Höger. Albis, Buechenegg, Sattelegg uder Ibergeregg.
    Wer cool chli neui Lüüt ztreffe wos glicher Hobby händ.

Gseht mer sich uf de Piste?
    Gruess Reto

• Ciao!!

Häsches doch entlich au mal gschafft!!

WELCOME!!

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• au es sali vo de 50er sektion

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Hehe, cool das di au entschlosse häsch zum chli mitmache :top:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Au vo mir na äs Salü!

und bi eus isch ämel na keinä under tReder cho nur wiler was gseit hät... :smiling_face_with_horns::face_with_tongue:

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• hääärzlich willkomme im forum und ä unfallfreii saison wünschi :grinning_squinting_face:

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Du bisch doch de wo im Egge gsesse isch im Pup?
    Cool, häm mer dich doch chöne voll devo überzüge, das das Forum eifach sbeste isch wo eim cha Passiere.
    Ich würd eifach säge das mir vier eus nächsti wuche am Abig mal Treffed und nöd solo gönd go Fahre, sondern das mir zäme schnell es Türli mached.
    Routenvorschlag:
    Start Oberrieden, das heisst ich chume eu entgege, denn fahrer mer zum Ussichtspunkt uffe, de Autobahn entlang uf Gattikon womer denn uf langnau Albis Hausen am albis Sihlbrugg Menzingen Hütten Schindellegi Feusisberg Etzel Pfäffikon Altdorf lachen Galgenen Siebnen Sattelegg Sihlsee Richtig Ybergeregg Rickenbach Seewen, Goldau, Steinerberg Ecco Hommo Sattel Zugerberg Unterägeri Neuägeri Gubel Sihlbrugg Hausen Albis Langnau Gattikon dete eus Tschau säged und en geile Abig gha händ.
    Geil Oder.
    Datum ehm Entweder am Mäntig oder Dienstag Mittwoch Donnerstag oder Freitag, zwar am Mittwuch hät ja de Scobby glaubs Training.
    Isch das Okay Reto?
    Und no es Herzlichst willkomme vom XTX :smiling_face_with_horns:

• Ich bin nögsch week im Lager!

Und es währed eh schuel ferie! Dänn hani nüt!

Aber suscht chani nume am mäntig und dunschtig

Obwohl, churz chani eigentlich immer!

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Au vo mir es Welcome in da House :winking_face:

Komisch das sich d Lüt immer fängs nach 2 Mönet vorstelled :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: