tja. was mach ech wohl emene wight watcher forum? dänk so lostigi threads läse....
Wight Watchers
-
-
Zitat
Original von Peak
tja. was mach ech wohl emene wight watcher forum? dänk so lostigi threads läse....und erstelle
-
Zitat
Original von Nr11 Rider
und erstelle
bösbös
-
er send mer scho kollege
*g* hend er werkli s'gfühl, dass ech emene wight watcher forum aktiv be? ond de no em dütsche? d schwiizer wight watcher hend wohrschindlech doch au es forum.
-
Zitat
Original von Peak
er send mer scho kollege*g* hend er werkli s'gfühl, dass ech emene wight watcher forum aktiv be? ond de no em dütsche? d schwiizer wight watcher hend wohrschindlech doch au es forum.
do bisch doch sicher im dütsche well di im schwitzer alli kenned
naj i bin nüme so bös, du weisch i mach nur spass :ugly3:
-
Voll geil...
S'isch kein Witz.. ich han emal en Link vomene Italienisch "Scooter Forum".. da hät eine gschriebe, dass er i sinere Garage mit de Früündin A.n.a.l. Sex gmacht hät, und um das ganze eeehmmm z'schmiere hätti er 2-Takt Motorenöl vo sim 50gerli gno... do hät er sich gedanke über ihri Gsundheit gmacht, ob das evt. Hautproblem oder so chönntet entstah...
-
*g* 2-Takter öl als gleitmettel. idee hend die lüt...
hutproble? nei secher ned. es stod jo nor os fröid am spass drof, dass mer das züg ned met huut ond auge söll lo en berüerig cho. we sech dsa de ächt of schliimhüt uswerkt?
-
Autsch
-
Lach mich öelig
-
Haha isch jo dä Oberhammer....
-
Zitat
Original von LucioGT
Voll geil...S'isch kein Witz.. ich han emal en Link vomene Italienisch "Scooter Forum".. da hät eine gschriebe, dass er i sinere Garage mit de Früündin A.n.a.l. Sex gmacht hät, und um das ganze eeehmmm z'schmiere hätti er 2-Takt Motorenöl vo sim 50gerli gno... do hät er sich gedanke über ihri Gsundheit gmacht, ob das evt. Hautproblem oder so chönntet entstah...
so en sau hund :=)
-
Zitat
Original von Nr11 Rider
so en sau hund :=)
Ich oder de Scooter-Fahrer ???
-
Zitat
Original von LucioGT
Ich oder de Scooter-Fahrer ???
beidi
nei seich natürlich du
nei seich jetzt im ernscht i mein de scooter fahrer.
wenn sini fründin durscht het goht de mit ehre vermuetli a tankstell
-
Abartigs bild dr letscht birtrag isch krass und vorallem z bild dr zuä. abartig diä lüt dört dinä
-
Zitat
Original von Tom
Abartigs bild dr letscht birtrag isch krass und vorallem z bild dr zuä. abartig diä lüt dört dinäwäääääääääääää......naja "gschmackssach"
-