Transportwagen

• Ig sött irgend wiä für im may äm nä Sa. so ä transportkarre ha wo mi töff, u äm bestä no ä 2 inä ma ha. Fahrä äuä so um diä 400 km. ig ha mau so glugt bi Vermietigä aber das isch arsch tür so ab 250-300 stutz für dr ganz tag oni sprit.

weiss öbär ä alternativä oder kennt einä vo euch öbär wo so öbis günstig het?!?

Merci

Einmal editiert, zuletzt von Tom (22. April 2005 12:04)

• chasch met ahänger fahre? das esch e de regel einiges gönstiger. s^problem esch de halt, dass ned me als 80 fahre dafsch...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• geili sichä inä clio :face_with_tongue:

nei anhhänger bringt mir nid viu ha o kes outo mit anhänger kuplig:-(

• sovell zu de nächsteliebi

aso so öbis macht mer doch ned!

hed jo zwei redli drah wieso fahrsch denn ned?

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Mercutio
    en normale clio. det bringsch locker 2 töff ine:

Cool, ich han au en Clio!! Dänn chani min Töff ja mal umbaue und uf d'Strecki go race! :grinning_squinting_face:

Zitat

Original von Charlie
    hed jo zwei redli drah wieso fahrsch denn ned?

Vilicht will de Töff nöd für d'Strass zueglah isch?

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• ah jo guet chönnt ja no sie!

aber wennt uf dstrecki wosch bruchsch jo d rännleitig au! :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• hmmm jo also häsch kei Kollegä vo dir oder Eltärä oder so wo ä Ahnegerkupplig dra hend. Den chasch bi dim Mech go s'Hängerli hollä.
    Oder vilicht hät jo din Mech äs liferwägäli? Frog doch döt mol no. Wo ich einä brucht han, han ich au müäsä Miätä und isch scho huärrä Tür wordä voll scheisse.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING